Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Chwilę po uruchomieniu gubi zapłony
Autor Wiadomość
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 03-09-2013, 10:13   [2.8 TD] Chwilę po uruchomieniu gubi zapłony

Cześć.

Silnik 4M40 - czyli 2,8TD.
Silnik praktycznie zawsze odpala natychmiast.

Kilka razy przez półtora roku tak się zdarzyło, ostatnio już trzeci raz w przeciągu ok. 2 tygodni:

Zaraz po uruchomieniu silnik pracuje równo przez kilkanaście-kilkadziesiąt sekund, po czym zaczynają "wypadać" zapłony. Silnik praktycznie nie reaguje na dodanie gazu, z rury wydechowej leci biały dym i czuć naftę. Jest tak przez kilkadziesiąt sekund, po czym zaczyna pracować normalnie. Czasem też przestają pracować 2 cylindry, obroty spadają poniżej 500, wtedy go wyłączam, aby nie męczyć panewek. Po dłuższym (kilkusekundowym) kręceniu odpala na 3 cylindrach i po pewnym czasie zaskakują wszystkie cylindry, natychmiast znika biały dym.

Czego szukać?
Gdyby problem był ze świecami, to raczej nie zapalałby tak ochoczo ;)
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 03-09-2013, 10:22   

symering na pompie wtryskowej
było o tym wertowane to wada fabryczna :wink:
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 03-09-2013, 13:44   

lukas 78 napisał/a:
symering na pompie wtryskowej
było o tym wertowane to wada fabryczna :wink:


Dupa ze mnie :?
Forum przeczytałem praktycznie całe, ale o zapowietrzaniu nie skojarzyłem.

Problem, że linki w starych postach "idą w powietrze", a wyjmować pompę wtryskową bez opisu to lekkie ryzyko.

Zbyszku - czytaj maile ;)
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.