Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik/termo-wyłącznik płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
  Wysłany: 05-09-2013, 13:38   Czujnik/termo-wyłącznik płynu chłodzącego

Czujnik/termo-wyłącznik płynu chłodzącego w mitsubishi 2,8 są wmontowane podobno 3 sztuki. Jeden z nich wpływa na pracę świec żarowych. Pomóżcie, który to jest->> symbol specyfikacja, najchętniej to wszystkich 3 ?? 2 ??. Dwa z nich znajdują się przy wyjściu z silnika. Nie otwiera się już ta rosyjska strona na której jest to wszystko ładnie rozpisane, może tylko u mnie się nie otwiera :?
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 05-09-2013, 21:53   

Dwupinowy. Pozostałe 2 są jednopinowe. Najprawdopodobniej blisko wlotu górnego węża do głowicy.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 06-09-2013, 08:27   

Cytat:
Dwupinowy. Pozostałe 2 są jednopinowe.
a który "pokazuje" temperaturę wody? Dwupinowy już namierzyłem u Zbyszka :)

Dla potomnych: dwupinowe->> biała końcówka ->> współpracuje z klimą. brązowa->>współpracuje ze świecami żarowymi. Tylko jeszcze pozostaje namierzenie sterownika.
Jednopinowa "pokazuje" temperaturę.
Po tym jak świece żarowe się upaliły :twisted: ->> grzały cały czas zdecydowanie przechodzę na "ręczne" grzanie świec ->> przycisk w kabinie. Czujnik koszt +/- 50zł naprawa głowicy ze wszystkimi konsekwencjami 2tyś :evil: :evil: :evil:
Nie ma to jak historyczne już świece płomieniowe (któraś Toyota) też na przycisk.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.