 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C52A 1.5] Luzy zaworowe |
Autor |
Wiadomość |
jareckiente
Forumowicz
Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 36 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 04-09-2013, 14:19 [C52A 1.5] Luzy zaworowe
|
|
|
Witam
Mam pytaie odnosie ustawienia luzow zaworowych w moim samochodzie. Otoz po zdjeciu pokrywy zaworow i tej oslony rozrzadu probowalem ustawic silnik w odpowiediej pozycji. Na tym kole zalazlem taka strzalke ale za cholere nie wiedzialem jak ja ustawic... szukalem jakiegos znaku, kropki albo znaczka "T" i niestety nie znalazlem. Moglby mi ktos powiedziec jak to ustawic w moim silniku ? Czytalem jak Krzyzak to ustawial w swoim galancie ale u mnie jest to troche inaczej.
Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam ze tak pytam ale jestem kompletnym laikiem |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2013, 14:45
|
|
|
w Galu jest tak samo jak w Colcie
T masz na wale a nie na wałku rozrządu
jak zdejmiesz pokrywę to musisz pokryć znak na kole zębatym ze znakiem na obudowie silnika (a na wale wcięcie koła pasowego ze znaczkiem T obudowy plastikowej rozrządu)
potem robisz obrót wałem (wałek rozrządu będzie przekręcony o 180*) |
|
|
|
 |
jareckiente
Forumowicz
Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 36 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 05-09-2013, 00:58
|
|
|
Dalej malo z tego rozumiem... no nic rano rozkrece i bede szukal tych znakow jak nie to porobie zdjecia i poprosze o pomoc ;p Dzieki za odpiwiedz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2013, 07:45
|
|
|
porób zdjęcia - wiele się wyjaśni |
|
|
|
 |
jareckiente
Forumowicz
Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 36 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 07-09-2013, 15:53
|
|
|
A wiec wszystko ustawione jak nalezy dobrze mowiles ja patrzylem na walek a te znaki trzeba nizej szukac Ustawilem na ssacych 0.15 i na wydechowych 0.25. Kilka zaworow trzeba bylo poprawic, ale wielkiej zmiany w dzwieku nie zauwazylem. Jak klekotal tak klekocze... Ale jazda probna i auto odzylo wkreca sie ladnie do konca, 3 bieg i od 1 tys obrotow do 6.5 bez zadnych spadkow mocy ani szarpniec. Szczescie trwalo moze z 15 min... I znowu to samo Przy przyspieszaniu bylo szarpniecie i dupa 40 koni mniej... Przy okazji sprwadzilem kolektor wydechowy i zadnych pekniec nie ma. Juz zabardzo nie wiem co sprawdzac Powoli mam dosc tego auta |
|
|
|
 |
|
|