Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Luzy zaworowe
Autor Wiadomość
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 04-09-2013, 14:19   [C52A 1.5] Luzy zaworowe

Witam
Mam pytaie odnosie ustawienia luzow zaworowych w moim samochodzie. Otoz po zdjeciu pokrywy zaworow i tej oslony rozrzadu probowalem ustawic silnik w odpowiediej pozycji. Na tym kole zalazlem taka strzalke ale za cholere nie wiedzialem jak ja ustawic... szukalem jakiegos znaku, kropki albo znaczka "T" i niestety nie znalazlem. Moglby mi ktos powiedziec jak to ustawic w moim silniku ? Czytalem jak Krzyzak to ustawial w swoim galancie ale u mnie jest to troche inaczej.
Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam ze tak pytam ale jestem kompletnym laikiem :P
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-09-2013, 14:45   

w Galu jest tak samo jak w Colcie
T masz na wale a nie na wałku rozrządu
jak zdejmiesz pokrywę to musisz pokryć znak na kole zębatym ze znakiem na obudowie silnika (a na wale wcięcie koła pasowego ze znaczkiem T obudowy plastikowej rozrządu)
potem robisz obrót wałem (wałek rozrządu będzie przekręcony o 180*)
 
 
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 05-09-2013, 00:58   

Dalej malo z tego rozumiem... no nic rano rozkrece i bede szukal tych znakow jak nie to porobie zdjecia i poprosze o pomoc ;p Dzieki za odpiwiedz :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2013, 07:45   

porób zdjęcia - wiele się wyjaśni
 
 
jareckiente 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0T SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 36
Skąd: Świdnica
Wysłany: 07-09-2013, 15:53   

A wiec wszystko ustawione jak nalezy :) dobrze mowiles ja patrzylem na walek a te znaki trzeba nizej szukac :P Ustawilem na ssacych 0.15 i na wydechowych 0.25. Kilka zaworow trzeba bylo poprawic, ale wielkiej zmiany w dzwieku nie zauwazylem. Jak klekotal tak klekocze... Ale jazda probna i auto odzylo :) wkreca sie ladnie do konca, 3 bieg i od 1 tys obrotow do 6.5 bez zadnych spadkow mocy ani szarpniec. Szczescie trwalo moze z 15 min... I znowu to samo :evil: Przy przyspieszaniu bylo szarpniecie i dupa 40 koni mniej... Przy okazji sprwadzilem kolektor wydechowy i zadnych pekniec nie ma. Juz zabardzo nie wiem co sprawdzac :( Powoli mam dosc tego auta :cry:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.