Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 2.0 MIVEC INTENSE CLARION NAVI - zawiesza się
Autor Wiadomość
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 08-08-2013, 20:38   

...........to do elektryka :) )...............
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Rainking 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 3
Skąd: Puławy
Wysłany: 11-08-2013, 00:15   

Mam ten sam problem. Najpierw zgłaszałem zawieszanie się nawigacji. Clariona wymieniono, ale po wymianie po jakimś czasie przestało grać zupełnie. Radio działa tylko gdy silnik nie pracuje, a i to nie zawsze. Jak to się ma do oferty handlowej Outlander w wersji limitowanej Clarion? Pół roku nie potrafią naprawić radia w samochodzie. Szczerze nie polecam nikomu Auto GT w Warszawie na Połczyńskiej, zarówno jako dealera jak i serwisu. Poziom obsługi niestety jest tragicznie niski. Nie kupujcie tam samochodów, bo będziecie się czuć nabici w butelkę.
 
 
rpawlak1 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2013, 09:05   

Czy ktoś już wykonywał ta aktualizację? Czy rozwiązuje problem?

[ Dodano: 21-08-2013, 12:39 ]
Jestem już po aktualizacji.
Po aktualizacji nawigacja używana przez ok. 4 godz. Jak na razie (i oby tak dalej) nie występują znane problemy z zawieszaniem.
Jeżeli przyczyną było kodowanie TMC to faktycznie problem został pozytywnie rozwiązany.

[ Dodano: 21-08-2013, 12:41 ]
mitsu00 napisał/a:
tokyo napisał/a:
Witam
Jest tak:
Zawieszanie stacji jest spowodowane nowym dostawca uslugi TMC w ver kodowanej a Clarion traktuje te info jako rozkodowane.
Trzeba jechac do serwisu: nastepnie kumaty elektryk lub doradca serwisowy na karcie SD podminia 3 pliki w tym plik glowny iGO. Sprawdza ver oprogramowania i powinno dzialac.
Dzisiaj przerabialem dwie takie navi i KAZDY SERWIS MA DOSTEP DO PORZEBNYCH PLIKOW - specjalnie pogrubione i zaznaczone
Pozdrawiam
I szczerze wierzysz ze zwykly mechanik lub doradca serwisowy bedzie grzebal w plikach i cos zmienial? Bo ja nie. Odesla na bank do Clariona.


No u mnie wyglądało to faktycznie tak, że doradca serwisowy wykonał aktualizację. Szybko i sprawnie. Miałem przygotowaną kartę, czas realizacji ok. 20 min.
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-09-2013, 18:26   

1. OPIS PROBLEMU:

Od początku roku 2013 pojawiły się problemy z zawieszaniem się nawigacji w urządzeniach Clarion NX501E. Do przywrócenia poprawnego działania konieczne było wyłączenie urządzenia i ponowne włączenie.


2. PRZYCZYNY:

Problem z zawieszaniem się nawigacji pojawił się w momencie wprowadzenia nowego dostawcy usługi RDS TMC (informacje o ruchu) o nazwie CETraffic po wprowadzeniu na rynek pierwszych zestawów NX501E. To spowodowało, że dostawca usługi (CETraffic) nie znajdował się na liście operatorów wysyłających kodowane informacje o ruchu. Urządzenie rozpoznaje takich operatorów jako FREE TMC wysyłającego niekodowane informacje. W efekcie urządzenie odbierało zakodowaną informację traktując ją jako niekodowaną, co powodowało zawieszanie się nawigacji.
Intensywność występowania problemu była zależna od ilości stacji radiowych wysyłających informacje TMC.


3. MODELE OBJĘTE PROBLEMEM:

Modele : Wszystkie wyposażone w zestaw Clarion NX501E.
VIN : Wszystkie wyposażone w zestaw Clarion NX501E.
Rynki : EU


4. ZMIANY NA PRODUKCJI:

W oprogramowaniu dodano dane operatora kodowanej usługi RDS TMC o nazwie CETraffic.


5. NAPRAWA POJAZDÓW WYPRODUKOWANYCH:

W przypadku zgłoszenia przez klienta problemów z zawieszaniem się należy postępować zgodnie z poniższą Instrukcją Aktualizacji Oprogramowania.
_________________
4x4 ForEver
 
 
marioIII 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 benz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 39
Skąd: mysłowice
Wysłany: 22-03-2017, 13:41   

Odgrzewam temat, choć problem już dawno załatwiony, wymienili mi mojego clarionka na nowego i problem zniknął, ale ja nie o tym, mam pyt czy ktoś z Was przećwiczył wszczepienie do naszego clariona innej nawigacji np. tom tom ? bo ta jest mocno nieaktualna i generalnie niezbyt rewelacyjna, chciałbym spróbować wgrać jakąś inną. Ale nie wiem czy to spowoduje zastąpienie całego softu czy tylko tego od navi? nie chciałbym zrobić total demolki z pozostałymi elementami jak choćby audio i tunerem...
Ćwiczyliście jakiś inny soft navi?
_________________
były chyba wszystkie renówki a od 2012 out II lift teraz dołączył do niego OUT III lift 2.0 benz aut.4x4
 
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-03-2017, 15:12   

automapa chodzila ale w niektorych glos sie zawieszal- problem z softem
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.