Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zwiększone SPALANIE
Autor Wiadomość
kaleto1233 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Chojnów
Wysłany: 08-09-2013, 15:29   

Jaki ma isc akumulator do 2.5 V6 24v?
 
 
 
martinez_g 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 100
Skąd: bytom
Wysłany: 08-09-2013, 15:55   

55- 60 ah prad rozruchu 540A minimum
_________________
martinez_g
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-09-2013, 21:43   

89mask napisał/a:
około 160 km krajową A2 z prędkością 140-170
Siedząc na tarasie słyszałem jakiś ryk na A2, to pewnie byłeś Ty :mrgreen:
 
 
89mask 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6-1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: B-tów
Wysłany: 08-09-2013, 22:56   

Hugo napisał/a:
89mask napisał/a:
około 160 km krajową A2 z prędkością 140-170
Siedząc na tarasie słyszałem jakiś ryk na A2, to pewnie byłeś Ty :mrgreen:

Panie Hugo, są dwie opcje:
1. W momencie kiedy z tarasu nieopodal A2 słyszał Pan ryk, mogło mi się ziewnąć po 247 napoju energetyzującym:)
2. Mógł to być jeleń na rykowisku, ukrywający się za krzakami w okresie godów...:)

Na pewno nie był to mój samochód:)

Swoją drogą, za te 160 km przyjemności zapłaciłem chyba ze 35 zł...:(
Przepraszam za OT.

Co do przełączania na gaz, odnoszę wrażenie jakby "mój gazownik" najlepiej proponował żeby się przełączał przy 90 st:/ a jak zaproponuje mu 20 st. To chyba mi podrze gwarancję:) heh pozdrawiam
 
 
rafaloGLS 
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 16V 100kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Dumbrowa
Wysłany: 09-09-2013, 19:53   

Cytat:
rafaloGLS na jakich kółkach smigasz moze masz przekłamanie ?


205/50 17 bodajze, przeklamanie kolo 4-5%. Na 100km wychodzi 5km roznicy. Troche malo[/list]
 
 
Pejoth 
Mitsumaniak


Auto: EA3A'99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: Poznań, Kamienna Góra
Wysłany: 09-09-2013, 20:51   

Witam.
Sprawdz przepustnice u mnie jak byla walnieta spalnie wzroslo nie milosiernie na 20l paliwa zrobilem okolo 94 km a to lekka przesada. po wymianie przepustnicy na sprawna spalanie wrocilo do normy 6 - 7l /100 km w trasie. U mnie uszkodzona przepustnica oprocz splania obajawialo sie rowniez utrata mocy.
pozdrawiam
 
 
 
nurek20 
Forumowicz

Auto: Galant '97 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-09-2013, 20:59   

Witam,

Panowie posiadam galanta '98r 2.0 wer. Sport założyłem do niego lpg
Gaz to stag 4 wtryski omvl reduktor kme silver.

Prosiłbym o ocene spalania bo wydaje mi się że ciągnie za dużo

Miasto 100% dojeżdzam do pracy 20 km w warszwie jade około 30 min w tym 10 min korka toczę się 20km na h powrót 50 min wiekoszość drogi to korek, który się w miare się rusza. Dla osób z warszawy znana trasa toruńska raczej nie latam szybciej niż 120 km/h kręcę do 3,5 k
i spalanie wygląda następująco
13-13,5 l lpg przy tych trasach wydaje mi się trochę za dużo ponieważ
w trasie spalił 12,5 l lpg warszawa-lublin-warszawa 4osob na pokładzie bagaż klima
predkośc do 110km/h
Nigdy nie udało mi się zejsc do 10 l lpg min to 12

Czy układ zapłonowy może mieć duzy wpływ na spalanie bo podejrzewam że coś tam nie tak
swiece wymienione kable i cewki pewnie od nowości po niemcu odczuwam delikatne zawachanie przy dodawaniu gazu na luzie na lpg ledwo wyczuwalne jest to na pb. oraz jak mocniej przyspieszam to nie szarpie ale delikatnie buja w przod i tył samochodem jakby chwilowo mial wiecej mocy i mniej cieżko to opisać .
Mapa wg mnie idealna ustawiana na autostradzie i w miescie pod róznym obciązeniem
_________________
Nurek
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-09-2013, 22:14   

nurek20, 2,0 16V w EA tyle spala. Ma ciężko po prostu.
 
 
andpul 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-09-2013, 22:22   

Dokładnie jak napisał Hugo. Mam taki sam silnik, bardzo podobną instalację i pali mi 12l w mieście.
 
 
nurek20 
Forumowicz

Auto: Galant '97 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-09-2013, 22:02   

andpul napisał/a:
Dokładnie jak napisał Hugo. Mam taki sam silnik, bardzo podobną instalację i pali mi 12l w mieście.


Zgadzam się niech pali 12L ale przy normalnej jeździe a nie przy głaskaniu pedału gazu. U mnie cieżko o 13L w mieście trzeba być bardzo delikatnym.
_________________
Nurek
 
 
rajder 
Mitsumaniak

Auto: daf 105
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 39
Skąd: PL
Wysłany: 14-09-2013, 19:48   

Panowie spalanie 12-15L to norma w rzędówce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.