Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT 94/SL - reaktywacja
Autor Wiadomość
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 22-01-2013, 21:23   

GóR3K napisał/a:

Ciekawe czy mają w ofercie rozpórki do Sigmy :) (tak wiem Sigma to nie jest sportowe auto;p)


ale rozpórka nie zaszkodzi :biggrin: zerknij na te wymiary jeżeli są takie same to pomierzę rozstawy śrub na kielich może podejdzie . Juz wcześniej przyglądałem sie Twojej furce znajomy ma taką samą i powiem kawał solidnego i ponadczasowego autka :wink: tylko do takich rarytasów to trzeba takich zapaleńców , którzy nie szczędzą czasu i kasiorki niewielu moich znajomych to rozumie :doubt:

_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-01-2013, 22:23   

może mnie będzie stać kiedyś na taką rozpórke to najwyzej zrobie na wymiar do mojej i Gór3k bedzie mogl sobie kupic tez bez problemu :D
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-08-2013, 14:12   

piotr_bb, ogrom własnoręcznej pracy, dokładność, staranność i podejście powala.
Jak będziesz miał luźny kolektor, to ponoć zima ma być długa tego roku 8)
Pozdrawiam i miło było poznać.
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 04-08-2013, 22:48   

Żebyś tego nie pożałował , ale faktem jest że jesteś maniakiem :wink: w polerowaniu i co najważniejsze wiesz na ten temat wszystko ja do tego nie mam serca , czasu i cierpliwości . Dzięki za pouczającą rozmowę i do następnego spotkania .
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
pawel.wkk 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse G1 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-09-2013, 23:36   

Dopiero teraz trafiłem na ten temat, wow, miazzzzga... Coś nowego dzieje się w projekcie?
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 18-09-2013, 21:56   

pawel.wkk napisał/a:
... Coś nowego dzieje się w projekcie?


Jak finanse pozwolą to na wiosnę 3,5 cm w dół i może sportowy kolektor wydechowy :wink:
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 28-03-2014, 20:08   

Długo w temacie nic się nie działo , ale nadszedł czas na renowację tapicerki i paru dodatków .


Pierwsze podejście obszycie alkantarą nie wyszło najlepiej , za dużo przeszyć i nie wyglądało to zbyt ciekawie , więc czas na flokowanie ale problemem jest przygotowanie powierzchni pod flok jest z tym trochę zabawy .

Problemem był materiał z którego zrobione są boczki drzwi : trzeba dosłownie zedrzeć skaje naklejoną na prasowaną tekturę i tu przydaje się opalarka , po usunięciu okazało się że tektura nie jest w dobry stanie , zaczyna się kruszyć i rozwarstwiać .

Wymyśliłem że pokryję całą żywicą , która w genialny sposób związała luźne warstwy i je utwardziła , potem tylko małe zmatowienie i podkład epoxydowy dwie cienkie warstwy ( między nimi szpachla poliestrowa miękka jak na plastik w miejscach ubytków ) pod flokowanie żeby nie było widać przebarwień i żeby klej pod flok nie wsiąkał za szybko do podłoża bo mógłby nie trzymać . Przy okazji wygłuszyłem drzwi , teraz dopiero cicho się zamykają i nie zła kolumna się zrobiła .

Jeszcze odnowienie atrap na głośniki , nowy mieszek na dzwignię zmiany biegów , hamulec , przycisk zwalniania ręcznego z amelinum no i gotowe .

Na zakończenie jeszcze małe ulepszenie w oświetleni w podsufitce zrobiłem zasilacz 5V z wyłącznikiem pod zasilanie navi i kamerki bo cholernie wkurzyło mnie wiszące okablowanie , pajęczarnia idące od gniazda zapalniczki do w/w urządzeń a na koniec małe szaleństwo moduł domykania szyb polecam bardzo praktyczny .










_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
Ostatnio zmieniony przez piotr_bb 01-02-2016, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotr_bb 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 249
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 21-10-2014, 23:39   

Czas na małą nowelizacje :

Nadszedł czas na swap zacisków hamulcowych na czterotłoczkowe od wersji TT i co za ty idzie tarcze hamulcowe o rozmiarze 314 tak więc powinno hamować o niebo lepiej :


Tak wyglądają po zakupie , na szczęście kompletne nie brakowało niczego i w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek ale to dopiero okazało się po rozczłonkowaniu zacisków .






A tak w trakcie renowacji i po gruntownym odnowieniu plus oczywiście adaptery do mocowanie bo zaciski z wersji TT różnią się sposobem mocowania od SL . Wymienione zostały wszystkie elementy gumowe odpowietrznik , na szczęście tłoczki były w stanie idealnym zero wżerów i praktycznie bez rdzy .













No i jeszcze nowe tarcze , ale to już bajka na przyszły rok bo finanse nie pozwalają a komplet tarcz 314 mm kosztuje prawie 2k .
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
Ostatnio zmieniony przez piotr_bb 01-02-2016, 22:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-10-2014, 07:53   

no bardzo ładnie, małymi kroczkami do ideału :)
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 22-10-2014, 07:59   

Pięknie to wyszło. Skuteczność hamowania będzie mega :)
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-10-2014, 09:30   

LUBIE TO :thumbright:
Super maszyna i wielki szacun za włożoną pracę.

Ja własnie myślę czy galowi nie sprezentować rozpórki staffa.
 
 
Rockstone 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 10
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-10-2014, 13:06   

Jak czytam tego typu posty o naszych/waszych Miśkach to uświadamiam sobie że jednak nie pozbędę się swojej Carismy :) dzięki za inspiracje i życzę powodzenia w odrestaurowaniu Mitsu.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-10-2014, 18:17   

Mega!

Powiedz mi, jaki rozstaw śrub mocujących zacisk tam jest? :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-10-2014, 19:02   

Fragu napisał/a:
Mega!

Powiedz mi, jaki rozstaw śrub mocujących zacisk tam jest? :wink:

Tal myślę ze jak by zrobił odpowiednie adaptery.... to do zwrotnic z gala można by załozyć prawie wszytko.
Tylko dawać 2k zł za tarcze.... a pewnie w mniejsze flgi niż 17 nie wejdą:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 22-10-2014, 19:05   

Marcino, pytam z ciekawości, do gala nie bede juz montowal innych zaciskow - z vr4 mi pasuja. :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.