3000GT 94/SL - reaktywacja |
Autor |
Wiadomość |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 22-01-2013, 21:23
|
|
|
GóR3K napisał/a: |
Ciekawe czy mają w ofercie rozpórki do Sigmy (tak wiem Sigma to nie jest sportowe auto;p) |
ale rozpórka nie zaszkodzi zerknij na te wymiary jeżeli są takie same to pomierzę rozstawy śrub na kielich może podejdzie . Juz wcześniej przyglądałem sie Twojej furce znajomy ma taką samą i powiem kawał solidnego i ponadczasowego autka tylko do takich rarytasów to trzeba takich zapaleńców , którzy nie szczędzą czasu i kasiorki niewielu moich znajomych to rozumie
 |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-01-2013, 22:23
|
|
|
może mnie będzie stać kiedyś na taką rozpórke to najwyzej zrobie na wymiar do mojej i Gór3k bedzie mogl sobie kupic tez bez problemu |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 04-08-2013, 14:12
|
|
|
piotr_bb, ogrom własnoręcznej pracy, dokładność, staranność i podejście powala.
Jak będziesz miał luźny kolektor, to ponoć zima ma być długa tego roku
Pozdrawiam i miło było poznać. |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
 |
pawel.wkk
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse G1 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-09-2013, 23:36
|
|
|
Dopiero teraz trafiłem na ten temat, wow, miazzzzga... Coś nowego dzieje się w projekcie? |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 28-03-2014, 20:08
|
|
|
Długo w temacie nic się nie działo , ale nadszedł czas na renowację tapicerki i paru dodatków .
Pierwsze podejście obszycie alkantarą nie wyszło najlepiej , za dużo przeszyć i nie wyglądało to zbyt ciekawie , więc czas na flokowanie ale problemem jest przygotowanie powierzchni pod flok jest z tym trochę zabawy .
Problemem był materiał z którego zrobione są boczki drzwi : trzeba dosłownie zedrzeć skaje naklejoną na prasowaną tekturę i tu przydaje się opalarka , po usunięciu okazało się że tektura nie jest w dobry stanie , zaczyna się kruszyć i rozwarstwiać .
Wymyśliłem że pokryję całą żywicą , która w genialny sposób związała luźne warstwy i je utwardziła , potem tylko małe zmatowienie i podkład epoxydowy dwie cienkie warstwy ( między nimi szpachla poliestrowa miękka jak na plastik w miejscach ubytków ) pod flokowanie żeby nie było widać przebarwień i żeby klej pod flok nie wsiąkał za szybko do podłoża bo mógłby nie trzymać . Przy okazji wygłuszyłem drzwi , teraz dopiero cicho się zamykają i nie zła kolumna się zrobiła .
Jeszcze odnowienie atrap na głośniki , nowy mieszek na dzwignię zmiany biegów , hamulec , przycisk zwalniania ręcznego z amelinum no i gotowe .
Na zakończenie jeszcze małe ulepszenie w oświetleni w podsufitce zrobiłem zasilacz 5V z wyłącznikiem pod zasilanie navi i kamerki bo cholernie wkurzyło mnie wiszące okablowanie , pajęczarnia idące od gniazda zapalniczki do w/w urządzeń a na koniec małe szaleństwo moduł domykania szyb polecam bardzo praktyczny .
 |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 |
Ostatnio zmieniony przez piotr_bb 01-02-2016, 22:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotr_bb
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 249 Skąd: Bielsko - Biała
|
Wysłany: 21-10-2014, 23:39
|
|
|
Czas na małą nowelizacje :
Nadszedł czas na swap zacisków hamulcowych na czterotłoczkowe od wersji TT i co za ty idzie tarcze hamulcowe o rozmiarze 314 tak więc powinno hamować o niebo lepiej :
Tak wyglądają po zakupie , na szczęście kompletne nie brakowało niczego i w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek ale to dopiero okazało się po rozczłonkowaniu zacisków .
A tak w trakcie renowacji i po gruntownym odnowieniu plus oczywiście adaptery do mocowanie bo zaciski z wersji TT różnią się sposobem mocowania od SL . Wymienione zostały wszystkie elementy gumowe odpowietrznik , na szczęście tłoczki były w stanie idealnym zero wżerów i praktycznie bez rdzy .
No i jeszcze nowe tarcze , ale to już bajka na przyszły rok bo finanse nie pozwalają a komplet tarcz 314 mm kosztuje prawie 2k . |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73446
http://www.3000gt-forum.cba.pl/viewtopic.php?t=390
Umiejętność życia w 90% polega na zdolności życia w zgodzie z ludźmi, których nie możemy znieść. [Sam Goldwyn]
 |
Ostatnio zmieniony przez piotr_bb 01-02-2016, 22:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-10-2014, 07:53
|
|
|
no bardzo ładnie, małymi kroczkami do ideału |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 22-10-2014, 07:59
|
|
|
Pięknie to wyszło. Skuteczność hamowania będzie mega |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-10-2014, 09:30
|
|
|
LUBIE TO
Super maszyna i wielki szacun za włożoną pracę.
Ja własnie myślę czy galowi nie sprezentować rozpórki staffa. |
|
|
|
 |
Rockstone
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2014 Posty: 10 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-10-2014, 13:06
|
|
|
Jak czytam tego typu posty o naszych/waszych Miśkach to uświadamiam sobie że jednak nie pozbędę się swojej Carismy dzięki za inspiracje i życzę powodzenia w odrestaurowaniu Mitsu. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 22-10-2014, 18:17
|
|
|
Mega!
Powiedz mi, jaki rozstaw śrub mocujących zacisk tam jest? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-10-2014, 19:02
|
|
|
Fragu napisał/a: | Mega!
Powiedz mi, jaki rozstaw śrub mocujących zacisk tam jest? |
Tal myślę ze jak by zrobił odpowiednie adaptery.... to do zwrotnic z gala można by załozyć prawie wszytko.
Tylko dawać 2k zł za tarcze.... a pewnie w mniejsze flgi niż 17 nie wejdą:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 22-10-2014, 19:05
|
|
|
Marcino, pytam z ciekawości, do gala nie bede juz montowal innych zaciskow - z vr4 mi pasuja. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
|