[II 2.0 DID] Tuning do Outka |
Autor |
Wiadomość |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-09-2013, 14:42 [II 2.0 DID] Tuning do Outka
|
|
|
Witam serdecznie
Mam prośbę czy może ktoś ma namiary na sprawdzoną firmę tuningową w Warszawie . Mam wielką ochotę podnieść trochę mocy w miśku ale nie chcę tego robić u przysłowiowego Pana Kazia .
wielkie dzięki |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-09-2013, 15:09 Re: Tuning do Outka
|
|
|
Walcz72 napisał/a: | Witam serdecznie
Mam prośbę czy może ktoś ma namiary na sprawdzoną firmę tuningową w Warszawie . Mam wielką ochotę podnieść trochę mocy w miśku ale nie chcę tego robić u przysłowiowego Pana Kazia .
wielkie dzięki | Ja robilem mojego (zmiana mapy sterownika) u nich i bylem zadowolony:
www.44tuning.pl Mieszcza sie w Jablonnej |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
A5tu5
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 Mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-09-2013, 20:44
|
|
|
A czy mógłbyś krótko zrecenzować efekty tuningu?
Moc/moment/spalanie i ogólnie odczucia? |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2013, 07:42
|
|
|
Właśnie , czy wynikły jakieś problemy z tym związane ?? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-09-2013, 07:47
|
|
|
Na forum Octavii polecają w W-wie Masters TUning http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=17241
Ja robiłem swojego w DYnosoft Katowice.
Moc 165KM Moment 358Nm . ZUżycie praktycznie bez zmian. W czasie testu o kropelce udało się zejść o 0,7l mniej tj. do 4,9l, ale większa moc i niutki zachęcają do ich wykorzystywania . Tuning przy 62kkm, po 80kkm padło sprzęgło - wymienione razem z dwumasą na wzmocnione LUK. Przy 155kkm ani turbina, ani sprzęgło nie wykazywały żadnych oznak zużycia czyli po prostu ori nie lubi wzrostów Nm. Gdybym miał dzisiaj zrobić - nie wahałbym się ani chwili. Przy indywidualnym tuningu silnik jest bardziej elastyczny i spokojniej pracuje. Niestety masz mnóstwo wgrywaczy - mają jednego uniwersalnego gotowca - a nie tunerów i takich omijałbym szerokim łukiem. Lepiej wydać 200zł więcej czy pojechać pół Polski i mieć zrobione dobrze. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2013, 13:23 Re: Tuning do Outka
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Walcz72 napisał/a: | Witam serdecznie
Mam prośbę czy może ktoś ma namiary na sprawdzoną firmę tuningową w Warszawie . Mam wielką ochotę podnieść trochę mocy w miśku ale nie chcę tego robić u przysłowiowego Pana Kazia .
wielkie dzięki | Ja robilem mojego (zmiana mapy sterownika) u nich i bylem zadowolony:
www.44tuning.pl Mieszcza sie w Jablonnej |
Poczytałem trochę o 44t i ktoś przykleił Im niepochlebną łatkę |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 19-09-2013, 13:29 Re: Tuning do Outka
|
|
|
Walcz72 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Walcz72 napisał/a: | Witam serdecznie
Mam prośbę czy może ktoś ma namiary na sprawdzoną firmę tuningową w Warszawie . Mam wielką ochotę podnieść trochę mocy w miśku ale nie chcę tego robić u przysłowiowego Pana Kazia .
wielkie dzięki | Ja robilem mojego (zmiana mapy sterownika) u nich i bylem zadowolony:
www.44tuning.pl Mieszcza sie w Jablonnej |
Poczytałem trochę o 44t i ktoś przykleił Im niepochlebną łatkę | Zawsze i wszedzie trafi sie ktos niezadowolony. Tego sie nie uniknie. Ja naleze do tej 2giej kategorii. Zrobili mi nowy soft pod konkretny silnik, nie wgrali jakiegos gotowca. Moj byly OII to wariand z silnikiem 2.2 od PSA, czyli w standardzie 156KM i 380Nm. Po modzie wyszlo na hamowni 195Km i 440Nm. Auto stalo sie niesamowicie elastyczne na 3-6 biegu, silnik chodzil ciszej. Podczas ciagniecia przyczepy kempingowej o Dmc 1800kg, nie czulem ze cokolwiek mialem na haku. Oznak zuzycia sprzegla w moim przypadku nie bylo wogole. Co do spalania to nie wypowiem chyba zadnych znaczacych obnizek nie bylo. Na tym sofcie przejechalem prawie 90kkm. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 19-09-2013, 13:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 19-09-2013, 13:31 Re: Tuning do Outka
|
|
|
Walcz72 napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Walcz72 napisał/a: | Witam serdecznie
Mam prośbę czy może ktoś ma namiary na sprawdzoną firmę tuningową w Warszawie . Mam wielką ochotę podnieść trochę mocy w miśku ale nie chcę tego robić u przysłowiowego Pana Kazia .
wielkie dzięki | Ja robilem mojego (zmiana mapy sterownika) u nich i bylem zadowolony:
www.44tuning.pl Mieszcza sie w Jablonnej |
Poczytałem trochę o 44t i ktoś przykleił Im niepochlebną łatkę |
W sieci każdy każdemu może przykleić co chce więc zwróć uwagę na ilość pozytywnych w stosunku do negatywnych. Nie ma takiej opcji żeby dogodzić wszystkim choć nie wiem jak byś się starał. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2013, 14:09
|
|
|
Też prawda ile osób tyle zdań .
Jeśl jeszcze ma ktoś jakieś godne polecenia warsztaty w warszawie to proszę podzielcie się
[ Dodano: 24-09-2013, 10:34 ]
Może ktoś spotkał sie z firmą ECU PERFORMANCE w Warszawie i coś może powiedzieć ?? |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 05-10-2013, 04:52
|
|
|
Ja dlubalem we wspomnianym Masterstuning.
Przebieg dzis to 165tkm.Padl na razie EGR.Polecam.
Co do samego tuningu silnika 2.0 -to spotkalem sie juz z roznymi opiniami.Fachowcy od mechaniki i znajacy dobrze ten motor -szczerze odradzaja. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-10-2013, 12:07
|
|
|
Gunner napisał/a: | Ja dlubalem we wspomnianym Masterstuning.
Przebieg dzis to 165tkm.Padl na razie EGR.Polecam.
Co do samego tuningu silnika 2.0 -to spotkalem sie juz z roznymi opiniami.Fachowcy od mechaniki i znajacy dobrze ten motor -szczerze odradzaja. |
Powiedz przy jakim przebiegu założyłeś chipa ?? |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 08-10-2013, 15:02
|
|
|
70 tys |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-10-2013, 09:53
|
|
|
Rozumiem że przejechałeś jakieś 90 tys. bez jakiegoś większego problemy , nie wliczając EGR ?? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 09-10-2013, 10:07
|
|
|
ja tyle przejechałem po chipie bez żadnych problemów z EGR, turbiną czy przepustnicą. Ale z wymianą sprzęgła i dwumasy po 20kkm od tuningu. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 09-10-2013, 12:07
|
|
|
rezon napisał/a: | ja tyle przejechałem po chipie bez żadnych problemów z EGR, turbiną czy przepustnicą. Ale z wymianą sprzęgła i dwumasy po 20kkm od tuningu | .
Walcz72 napisał/a: | Rozumiem że przejechałeś jakieś 90 tys. bez jakiegoś większego problemy , nie wliczając EGR ?? |
Dokladnie tak.Odpukac -nic sie dalej nie dzieje ,ale bedac ostatnio na "rolkach" zasmucił mnie troche fakt ,ze znikneło troche konikow.Moze juz suszarka sie poddaje ,albo wtryski.Noi wydaje mi sie ze od jakiegos czasu jakby wiecej zaczął pic i wiecej kopci.Ale ogolnie lata.Tak przy okazji , polecam tez, V-tech Kosakowo koło Gdynii.Znaja sie na robocie,maja dobre opinie.Czesto tam przejezdzam i widze zawsze porzadne bryki.Moiemu koledze robili foda mondeo.Dołozyli mu naprawde sporo,jezdzi juz 2 rok i nic sie nie dzieje.Waznym jest abys to zrobił w porzadnym warsztacie.Ale pamietaj tez ze wyscigowki z outka nie zrobisz.Dzis chyba te pieniadze zaiwestowal bym w porzadne hamulce z przodu.Ale to juz Twoj wybor. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
|