Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Wymiana klocków hamulcowych przód
Autor Wiadomość
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2013, 16:05   

[quote="mitsu00"]
Walcz72 napisał/a:
Wymiana klocków jest banalnie prosta a koszt klocków to max 200 zł
Taaaa.... tak prosto juz nie jest jak np zapieka sie sruby od zacisku, a to czesta przypadlosc.

To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem :D
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 20-09-2013, 16:33   

[quote="Walcz72"]
mitsu00 napisał/a:
Walcz72 napisał/a:
Wymiana klocków jest banalnie prosta a koszt klocków to max 200 zł
Taaaa.... tak prosto juz nie jest jak np zapieka sie sruby od zacisku, a to czesta przypadlosc.

To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem :D


Panowie,

Można wymieniać samemu - ale mi szkoda czasu - podjechałem do mechanika i tarcze z klockami wymienił w 40 min. (z dokładnym czyszczeniem i smarowaniem). Koszt wymiany kompletu to 70 zł :) Sam robiłbym to ze 2 godz. albo dłużej.

Z drugiej strony - hamulce w samochodzie są najważniejsze i w tym wypadku wolę oddać robotę fachowcom.
_________________
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 20-09-2013, 16:33   

Walcz72 napisał/a:
To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem
Majac podnosnik warsztatowy z 4 punktami podnosnymi, to mozna w ten sposob sie silowac. Jesli nie to majac ten problem co opisalem wczesniej i uzywajac zwyklego lewarka, zrzucisz auto na glebe silujac sie z zapieczonymi srubami. Wziawszy pod uwage smieszny koszt robocizny przy wymianie klockow, rozsadniejszym rozwiazaniem uwazam ze jest przeniesienie tego problemu i jego rozwiazanie na warsztat tak jak kolega wyzej tez napisal :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-09-2013, 17:41   

emil_d napisał/a:
Z drugiej strony - hamulce w samochodzie są najważniejsze i w tym wypadku wolę oddać robotę fachowcom.
pod warunkiem, że nie są to "fahofcy" ;) Czasami jeszcze coś się pobawię przy autku, ale coraz częściej to mnie się po prostu nie chce :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.