[II 2.0 DID] Wymiana klocków hamulcowych przód |
Autor |
Wiadomość |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-09-2013, 16:05
|
|
|
[quote="mitsu00"] Walcz72 napisał/a: | Wymiana klocków jest banalnie prosta a koszt klocków to max 200 zł | Taaaa.... tak prosto juz nie jest jak np zapieka sie sruby od zacisku, a to czesta przypadlosc.
To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem |
|
|
|
 |
emil_d
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 248 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: 20-09-2013, 16:33
|
|
|
[quote="Walcz72"] mitsu00 napisał/a: | Walcz72 napisał/a: | Wymiana klocków jest banalnie prosta a koszt klocków to max 200 zł | Taaaa.... tak prosto juz nie jest jak np zapieka sie sruby od zacisku, a to czesta przypadlosc.
To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem |
Panowie,
Można wymieniać samemu - ale mi szkoda czasu - podjechałem do mechanika i tarcze z klockami wymienił w 40 min. (z dokładnym czyszczeniem i smarowaniem). Koszt wymiany kompletu to 70 zł Sam robiłbym to ze 2 godz. albo dłużej.
Z drugiej strony - hamulce w samochodzie są najważniejsze i w tym wypadku wolę oddać robotę fachowcom. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 20-09-2013, 16:33
|
|
|
Walcz72 napisał/a: | To polewać płytnikiem do zapieczonych śrub i czekać polewając sobie razem z np. szwagrem | Majac podnosnik warsztatowy z 4 punktami podnosnymi, to mozna w ten sposob sie silowac. Jesli nie to majac ten problem co opisalem wczesniej i uzywajac zwyklego lewarka, zrzucisz auto na glebe silujac sie z zapieczonymi srubami. Wziawszy pod uwage smieszny koszt robocizny przy wymianie klockow, rozsadniejszym rozwiazaniem uwazam ze jest przeniesienie tego problemu i jego rozwiazanie na warsztat tak jak kolega wyzej tez napisal |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-09-2013, 17:41
|
|
|
emil_d napisał/a: | Z drugiej strony - hamulce w samochodzie są najważniejsze i w tym wypadku wolę oddać robotę fachowcom. | pod warunkiem, że nie są to "fahofcy" Czasami jeszcze coś się pobawię przy autku, ale coraz częściej to mnie się po prostu nie chce |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|