Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory tył - poprawne złożenie wszystkich części
Autor Wiadomość
campanelli 
Nowy Forumowicz
Campanelli

Auto: Carisma 1.6 73KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-09-2013, 10:39   Amortyzatory tył - poprawne złożenie wszystkich części

Witam,

Wymieniłem amorki z tyłu w Cari 1.6 98' na nowe Sachs. Na trzepaku w renomowanej stacji kontroli pokazuje mi L: 65%, P:54%, różnica: 17%.
Nim zareklamuję, chcę ocenić, czy wszystko inne jest zrobione cacy. Zauważyłem, że mechanik zamontował mi inaczej prawą i lewą stronę, to jest:

Lewa: metalowa podkładka pod śrubą jest odwrócona do dołu
Prawa: metalowa podkładka pod śrubą jest odwrócona do góry

Nim pojadę do niego to poprawić, to mam pytanie: jak to powinno być założone? Przy okazji wymieniłbym dla pewności z prawej storny gumową tuleję 41406C
http://fe-best.de/drawing...8533F647BEB.jpg
oraz gumę pod podkładką 41406B, bo wiem, że jest lekko spartaciała:
http://fe-best.de/drawing...85309BA43DB.jpg

Tu pytanie do Was:
Jak to powinno być zamontowane? Jak powinny być zamontowane gumy i podkładka pod śrubą (którą stroną zwrócone do góry)?

Na obrazku z katalogu ciężko mi to ocenić. Pozdrawiam!
_________________
Carisma 1.6 16V 98'
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-09-2013, 21:06   

powiem prawdę, że nie mam pojęcia co do tych podkładek, jednak nie wydaje mi się żeby to robiło jakąś różnicę. Poza tym, zaraz po założeniu amorków mogą one nie pracować tak jak powinny, daj im trochę czasu. I jeszcze jedno pytanko mi się nasuwa: sprawdzałeś ciśnienie powietrza w kołach przed wjechaniem na trzepaki?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.