Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] Gdzie znajduje sie gniazdo diagnostyczne w colcie
Autor Wiadomość
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 27-09-2013, 01:29   [C51A 1.3] Gdzie znajduje sie gniazdo diagnostyczne w colcie

Witam.Gdzie znajduje sie gniazdo diagnostyczne w colcie 1.3 rok 91 v12. Na zdjęciu powinno być tam gdzie zaznaczone, ale nie ma. Może ktoś miał juz do czynienia z tym.



[img=http://imageshack.us...b/407/bzod.jpg]

http://imageshack.us/a/img407/637/bzod.jpg

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2013, 08:34   

Masz gaźnik, co chcesz diagnozować? :)
A to niebieskie, co wisie w prawym dolnym rogu na 2 zdjęciu, to od czego?
Bo to złącze da się odczepić z tego miejsca przy bezpiecznikach.
 
 
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 27-09-2013, 15:27   

Właśnie chciałbym sprawdzić błędy jakie są , może który czujnik szwankuje, interesuje mnie też czy pokaże coś o czujniku ciśnienia oleju, bo od samego początku jak mam to auto nie świeci się kontrolka ciśnienia oleju, lampka jest dobra, może wiązka. A to niebieskie to nie wiem do czego to jest. Mam gaźnik, z jednopunktowym wtryskiem,.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2013, 20:26   

no właśnie - to niczego nie zdiagnozujesz przy gaźniku
komp jest tylko przy gaźniku sterowanym elektronicznie, ale niestety nie znam możliwości jego samodiagnostyki
kontrolka oleju to często szwankuje przez zaśniedziały styk we wtyczce - przeczyść i zobacz co się stanie
 
 
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 27-09-2013, 23:53   

aha to nawet nie ma co szukać tego gniazda co? nawet diody nie podłącze i nie sprawdzę błędów?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-09-2013, 22:47   

niestety :)
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-10-2013, 03:05   

zsun koncowke z czujnika dotknij do masy powinna zaswiecic sie kontrolka jesli nie to cos z wiazka/ zarowka, jesli po wyczyszczeniu konektorow i zalozeniu wsuwki na czujnik nie zaswieci sie lampka smarowania to wymien czujnik.
_________________

 
 
 
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 02-10-2013, 16:53   

ok. Dzięki sprawdzę ten czujnik. Teraz mam trochę inne pytanie . Jak ustawić obroty i mieszankę w tym gaźniku. Interesuje mnie co jest na tych oznaczeniach na zdjęciach, nieszczególności które elementy są odpowiedzialne za ustawienie mieszanki i obrotów. Dodam że teraz obroty mam na jałowym biegu w granicach 800 900. i trochę falują. Zastanawiam się tez jak jadę powoli na 1, 2 biegu i delikatnie trzymam wciśnięty pedał gazu autem szarpi, myślę że to może być też za luźna linka gazu.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2013, 08:25   

zamieściłeś 2 gaźniki - a który masz? podciśnieniowy czy elektroniczny?
generalnie ja bym tego nie ruszał
bez analizatora spalin raczej nie wyregulujesz - no chyba że wstępnie
gaźnik czyściłeś? - bo to też ważne
 
 
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 03-10-2013, 19:08   

Tak więc, sprawdziłem czujnik ciśnienia jest dobry tylko na wiązce jest gdzieś przerwany, tym się zajmę jak będzie cieplej. Zrobiłem zdjęcia gaźnika, możne teraz coś się wyjaśni jak ktoś rozpozna co to za gaźnik.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

A przy okazji strona z "Mój Mitsubishi Galant i nie tylko" przestała działać.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2013, 22:01   

Wygląda na elektroniczny, więc jakiś tam "komp" będzie :) Ale co on pokazuje, to ja nie wiem - na gaźnikach się nie znam (no - jedynie na motocyklowych Keihin).
A co do strony - już dawno nie działa - za domenę i serwer chcieli za dużą kasę.
 
 
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 04-10-2013, 22:40   

Szkoda. Może ktoś inny będzie wstanie pomóc. Jak ustawić obroty i jak ustawić oczywiście na oko mieszanke. Cały czas mam problem skaczących obrotów. Nie wiem gdzie jest wtyczka diagnostyczna żeby nawet sprawdzić błędy, diodą i może wtedy dojść co szwankuje. Linke trochę wyregulowałem , mniej szarpie ale jeszcze to nie jest to, Może gdzieś dostaje lewe powietrze do gaźnika. gaźnik czyściłem. kable świece nowe. Cały czas jest coś z gaźnikiem. Może to silniczek krokowy, ale jak go sprawdzić? Już zastanawiam się nad kupnem nowego- używanego, ale jak dalej tak będzie to jaki sens
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-10-2013, 04:53   

tez mi sie wydaje ze to sterowany elektronicznie bo ja mialem mechaniczny i byl inny....no to masz rarytas :) chyba nie ma osoby w PL co by chciala to ustawic. Sprawdz czy podcisnienia zadne nei spadly. Sprawdz tez palec i kopulke.
_________________

 
 
 
Baron81pl 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1.3 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 07-10-2013, 10:44   

W garażowych warunkach chyba nie sprawdzę bez jakiegoś przyrządu podciśnień?Czy da się sprawdzić. Ale w takim razie jak to jest elektroniczny to gniazdo do diagnostyki chyba powinno być, komp jest cały i dobry. A jak bym chciał kupić używany jak są np. na allegro to tylko taki sam gaźnik?

[ Dodano: 11-10-2013, 00:16 ]
Jeszcze mam jedno potanie jak dobrze ustawic kable od kopółki w tym silniku 1300GL/EL 55 kW-75 KM 118 Nm/300 163 km/h 13,8 s 4G13 OHC 12V 920 kg i podłaczyć świece z garami.
Znalazłem cos takiego:
godz.12 - świeca 3
godz. 3 - świeca 1 ( ta przy kopułce )
godz. 6 - świeca 2
godz. 9 - świeca 4

czy może tak,


Uploaded with ImageShack.us
chciałbym mieć pewność.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.