 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Gdzie macie w swoich 1g złącze zapłonu? |
Autor |
Wiadomość |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 12:15 Gdzie macie w swoich 1g złącze zapłonu?
|
|
|
No cześć, prośbe mam, powiedzcie mi lub najlepiej pokażcie na jakiejś fotce gdzie macie w swoich maszynach złącze zapłonu,to które trzeba zmasować przy regulacji obrotów. /Dzieki i pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
ciechan [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 13:05
|
|
|
zgodnie z instrukcja musisz zmasowac 2 zlacza - jedno na scianie grodziowej obok akumulatora, taka plastikowa koncowka z zatyczka a drugie, ktore tez trzeba zmasowac to pin nr 10 zlacza diagnostycznego, znajdujacego sie obok bezpiecznikow - to samo zlacze, z ktorego odzytuje sie kody migowe
najlepiej sciagnij sobie manuala tam jest rozrysowane aczkolwiek musialem troche pokombinowac zeby znalezc niestety nie mam akurat auta to nie moge zrobic fotki ale jakby co to dzwon 0601788348 |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 13:30
|
|
|
Pin 10-ty wiem gdzie jest. Natomiast to złącze wyglada jak przekaźnik w gumowej osłonce,zawieszony na ściance? Albo ja cykne fotke i zaznacze coś o czym myśle ze to moze być to złącze.
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-02-2007, 13:57
|
|
|
nie |
|
|
|
 |
ciechan [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 14:14
|
|
|
bardziej w prawo i w dol, u mnie jest za tym czyms mosieznym z niebieskim - czego zreszta nie posiadam |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 15:23
|
|
|
Więc może to?
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-02-2007, 16:02
|
|
|
Bingo |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2007, 19:09
|
|
|
No tak na koniec: -grzeje bryke do wlaczenia wentylatorów,
-luzuje linke gazy,
-ustawiam obroty śrubka zgrubna i tą na przpustnicy ,
-masuje 10-ty pin i czujnik, ustawiam TPS na 0,5V,
-wylaczam wszycho,
-zdejmuje kleme,
-zakladam ja spowrotem,
-odpalam i niech se chodzi.
Po tym powinno byc git tak? Czy czegoś nie opuscilem/pokrecilem? Jeszcze jest pewna kwestia,jak mniej wiecej macie wykrecona śrube na przepustnicy i jakie jest mniej wiecej otwarta przepustnica,tak zeby zachowac proporcje. Dzieki z góry!! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-02-2007, 00:52
|
|
|
Tego czujnika na przepustnicy (IPS) nie dotykasz!!!!!!!!! - nim nie regulujesz obrotów - tylko tą śrubką pod koreczkiem gumowym
TPS'a raczej też nie musisz przestawiać, ani luzować linki gazu (o ile nie jest napięta oczywiście - poninna mieć ok. 1 cm luzu)
Regulację najlepiej przeprowadzać z podłączonym testerem (MMCd na palmie lub sofcie ma PieCa) - kręcisz śrubką tak, żeby silniczek krokowy był w okolicach 25 kroku przy w pełni rozgrzanym silniku (temp. 85-90 stopni) i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Nic nie resetujesz potem. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 17-02-2007, 01:20
|
|
|
No niestety IPS jest juz ruszony (tak juz kupilem-luźna kontra) dlatego chce wiedziec na ile obrotów ma on "napinać" kąt wychylenia przepustnicy zeby ustawic go podobnie. Tego: MMCd na palmie lub sofcie ma PieCa-cytat-nie posiadam.Co to znaczy "luz około 1 cm"? Chodzi o luz na pedale gazu? |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 23:06
|
|
|
Możesz mi cyknąć fotkę złącza zapłonu i pinu 10, już mi wstyd Krzyżakowi d.. zawracać
Mój eukaliptus też tak pływa.
Jak się wnerwię to mu żagiel, biały, zamontuję i puszczę Wisłą do morza.
Już mie nosić zaczyna.
Apropos, na pełnym wtrysku nie ma krokowego ani ssania (moja glupota) tylko zawór wolnych obrotów, ten gdzie jest będe wiedzał jutro to dam cynę, podobno wystarczy wymyć w "waszce".(jak sie mylę to proszę o wskazówki)
Krokowy jest tylko na mono.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2007, 11:28
|
|
|
spoko,dzisiaj beda fotki. 10-ty pin jest w wtyczce przy bezpiecznikach a złącze przy akumulatorze wystaje.
[ Dodano: 23-02-2007, 18:07 ]
Tak wygląda moja wtyczka z ponumerowanymi pinami, w.g. mnie taka jest numeracja,jeśli ktoś widzi jakiś błąd to proszę o korektę.
A tu jest złącze zapłonu, na ściance grodziowej,wystaje z grubej wiazki idącej wzdłuż owej ścianki,zeby sie dobrac do "końcówy właściwej" nalezy zdjac plastikową zaślepkę
Jednocześnie mam pytanie: ustawilem obroty nieruszając TPS (jest na niej 0,5V) ale nie zmasowalem 10-ego pinu i złącza.Czy jezeli teraz zmasuje ten 10 pin i złącze to ECU jakoś nauczy sie nowych ustawien czy moze juz nie musze masowac? Pozdrawiam!! |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 07:57
|
|
|
Dzięki |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 09:13
|
|
|
mitutoyo, masujesz podczas regulacji a nie po, wiec teraz to nie ma sensu
jach chcesz poprawnie to zrobic, to przeprowadz regulacje jeszcze raz
ps. czy moge wykorzystac Twoje fotki na mojej WWW - do manuala jak regulowac 4G63 DOHC? ew. czy mozesz dorobic fotke przepustnicy - tak by bylo widac dziurke ze sruba regulacyjna? |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 14:58
|
|
|
Krzyżak no pytasz?? bierz co chcesz i zaraz skocze na dół i porobie fotki,czekam na taka instrukcje z utesknieniem.
[ Dodano: 28-02-2007, 16:22 ]
Juz mam fotke ktora chciales,jak Ci je przesłać? |
|
|
|
 |
|
|