Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie macie w swoich 1g złącze zapłonu?
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 12:15   Gdzie macie w swoich 1g złącze zapłonu?

No cześć, prośbe mam, powiedzcie mi lub najlepiej pokażcie na jakiejś fotce gdzie macie w swoich maszynach złącze zapłonu,to które trzeba zmasować przy regulacji obrotów. /Dzieki i pozdrawiam!!
 
 
ciechan
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 13:05   

zgodnie z instrukcja musisz zmasowac 2 zlacza - jedno na scianie grodziowej obok akumulatora, taka plastikowa koncowka z zatyczka a drugie, ktore tez trzeba zmasowac to pin nr 10 zlacza diagnostycznego, znajdujacego sie obok bezpiecznikow - to samo zlacze, z ktorego odzytuje sie kody migowe

najlepiej sciagnij sobie manuala tam jest rozrysowane aczkolwiek musialem troche pokombinowac zeby znalezc ;) niestety nie mam akurat auta to nie moge zrobic fotki ale jakby co to dzwon 0601788348
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 13:30   

Pin 10-ty wiem gdzie jest. Natomiast to złącze wyglada jak przekaźnik w gumowej osłonce,zawieszony na ściance? Albo ja cykne fotke i zaznacze coś o czym myśle ze to moze być to złącze.

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-02-2007, 13:57   

nie
 
 
ciechan
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 14:14   

bardziej w prawo i w dol, u mnie jest za tym czyms mosieznym z niebieskim - czego zreszta nie posiadam ;)
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 15:23   

Więc może to?


 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-02-2007, 16:02   

Bingo :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 19:09   

No tak na koniec: -grzeje bryke do wlaczenia wentylatorów,
-luzuje linke gazy,
-ustawiam obroty śrubka zgrubna i tą na przpustnicy ,
-masuje 10-ty pin i czujnik, ustawiam TPS na 0,5V,
-wylaczam wszycho,
-zdejmuje kleme,
-zakladam ja spowrotem,
-odpalam i niech se chodzi.
Po tym powinno byc git tak? Czy czegoś nie opuscilem/pokrecilem? Jeszcze jest pewna kwestia,jak mniej wiecej macie wykrecona śrube na przepustnicy i jakie jest mniej wiecej otwarta przepustnica,tak zeby zachowac proporcje. Dzieki z góry!!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-02-2007, 00:52   

Tego czujnika na przepustnicy (IPS) nie dotykasz!!!!!!!!! - nim nie regulujesz obrotów - tylko tą śrubką pod koreczkiem gumowym
TPS'a raczej też nie musisz przestawiać, ani luzować linki gazu (o ile nie jest napięta oczywiście - poninna mieć ok. 1 cm luzu)

Regulację najlepiej przeprowadzać z podłączonym testerem (MMCd na palmie lub sofcie ma PieCa) - kręcisz śrubką tak, żeby silniczek krokowy był w okolicach 25 kroku przy w pełni rozgrzanym silniku (temp. 85-90 stopni) i wyłączonych wszystkich odbiornikach.

Nic nie resetujesz potem.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 01:20   

No niestety IPS jest juz ruszony (tak juz kupilem-luźna kontra) dlatego chce wiedziec na ile obrotów ma on "napinać" kąt wychylenia przepustnicy zeby ustawic go podobnie. Tego: MMCd na palmie lub sofcie ma PieCa-cytat-nie posiadam.Co to znaczy "luz około 1 cm"? Chodzi o luz na pedale gazu?
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 23:06   

Możesz mi cyknąć fotkę złącza zapłonu i pinu 10, już mi wstyd Krzyżakowi d.. zawracać
Mój eukaliptus też tak pływa.
Jak się wnerwię to mu żagiel, biały, zamontuję i puszczę Wisłą do morza.
Już mie nosić zaczyna.
Apropos, na pełnym wtrysku nie ma krokowego ani ssania (moja glupota) tylko zawór wolnych obrotów, ten gdzie jest będe wiedzał jutro to dam cynę, podobno wystarczy wymyć w "waszce".(jak sie mylę to proszę o wskazówki)
Krokowy jest tylko na mono.
Pozdrawiam
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2007, 11:28   

spoko,dzisiaj beda fotki. 10-ty pin jest w wtyczce przy bezpiecznikach a złącze przy akumulatorze wystaje.

[ Dodano: 23-02-2007, 18:07 ]
Tak wygląda moja wtyczka z ponumerowanymi pinami, w.g. mnie taka jest numeracja,jeśli ktoś widzi jakiś błąd to proszę o korektę.



A tu jest złącze zapłonu, na ściance grodziowej,wystaje z grubej wiazki idącej wzdłuż owej ścianki,zeby sie dobrac do "końcówy właściwej" nalezy zdjac plastikową zaślepkę



Jednocześnie mam pytanie: ustawilem obroty nieruszając TPS (jest na niej 0,5V) ale nie zmasowalem 10-ego pinu i złącza.Czy jezeli teraz zmasuje ten 10 pin i złącze to ECU jakoś nauczy sie nowych ustawien czy moze juz nie musze masowac? Pozdrawiam!!
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 07:57   

Dzięki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 09:13   

mitutoyo, masujesz podczas regulacji a nie po, wiec teraz to nie ma sensu
jach chcesz poprawnie to zrobic, to przeprowadz regulacje jeszcze raz

ps. czy moge wykorzystac Twoje fotki na mojej WWW - do manuala jak regulowac 4G63 DOHC? ew. czy mozesz dorobic fotke przepustnicy - tak by bylo widac dziurke ze sruba regulacyjna?
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 14:58   

Krzyżak no pytasz?? bierz co chcesz i zaraz skocze na dół i porobie fotki,czekam na taka instrukcje z utesknieniem.

[ Dodano: 28-02-2007, 16:22 ]
Juz mam fotke ktora chciales,jak Ci je przesłać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.