Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
17-03-2014, 10:04
Cari 1,8 GLS 16V 1997R uszczelniacz wału korbowego
Autor Wiadomość
riat 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-10-2013, 08:58   Cari 1,8 GLS 16V 1997R uszczelniacz wału korbowego

Witam!
Mam niewielkie wycieki oleju na misce olejowej. Niewielkie bo nawet za małe aby kapało na jezdnię. Tyle tylko, że zdmuchiwany przez powietrze na rurę wydechową zasmradza frytkami powietrze nawiewane do kabiny.
Trudno dociec skąd ten olej. Może być z nieszczelności pomiędzy miska i kadłubem, pomiędzy pokrywą zaworów i głowicą i jeszcze z wielu innych miejsc.
Z tego wszystkiego naprawdę grożna jest nieszczelność na uszczelniaczach wałka rozrządu i wału korbowego. Wiadomo guma paska + gorący olej = kłopoty!.
Zdjąłem górną osłonę rozrządu i suchutko!. Pasek O'K! Śladu oleju! Simering na wałku rozrządu też trzyma.
Pytanko!?
Czy możliwy jest wyciek oleju z simeringa na wale korbowym taki, że nie zaolei paska rozrządu? Wiem, że można to stwierdzić demontując dolną osłonę rozrządu ale to już prawie 3/4 roboty jak przy wymianie rozrządu, no i trzeba mieć kanał albo podnośnik!
Może ktoś z Kolegów forumowiczów ma jakieś doświadczenie w tej sprawie i może mi coś poradzić?
To tyle
pozdrówka
R
 
 
jakub_001 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma GLX 1.8 115 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 24
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 07-02-2014, 11:31   

Przecież żeby odkręcić obudowę paska rozrządu od dołu wcale nie ma tyle roboty. Ale skoro tamtędy by ciekło to lepiej to wymienić. Olej może rozrzucić po pasku i dziękuję. Ale to byś miał uwaloną tą osłonę i raczej stamtąd na rur by nie doleciało ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.