[CB4 1.6] Nierówna praca silnika, falowanie |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-10-2008, 17:04
|
|
|
kryzys napisał/a: | Wymieniony czujnik temperatury | Wymieniłeś czujnik temperatury odpowiedzialny za wskazania wskaźnika temperatury na desce rozdzielczej (1 pinowy). Nie ma on nic wspólnego z Twoim problemem. Powinieneś wymienić ten drugi. Objawy, które opisujesz pasują jak ulał to uszkodzonego silniczka krokowego (fałszywe powietrze). Wymieniałem przy podobnych objawach krokowca u koleżanki w CAO, tyle, że 1.3 i teraz silnik pracuje jak złoto. Sprawdź wszystkie kable, które dochodzą do przepustnicy (czy dobrze "siedzą" we wtyczkach). |
|
|
|
 |
kryzys
Mitsumaniak

Auto: Galant EA 2000 Tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-10-2008, 00:18
|
|
|
KaWu, z Jeleniej Góry, ale najczęściej jestem we Wrocławiu... taka praca a czemu pytasz?
Hugo, Hmm, właśnie śliska sprawa z tym krokowcem, wymieniłem już jeden, ale tamten ewidentnie był trafiony (cykał sobie głośno po włączeniu zapłonu jak i podczas pracy silnika) Co prawda mogłem kupic też nie do konca sprawny... licho wie.. może warto zreanimować w jakiś sposób tamten stary? - wtyki do posprawdzam z samego rana. (a czy jakby cos nie banglało z wtykami do przepustnicy, krokowca? to nie wywalałby blędów ECU? jakby dostawal takie dziwne, niepelne sygnały?
Co do czujnika temperatury, dobrze że do IC mam blisko - jutro zaatakuje ich rankiem ze skowronkiem wymienie ten właściwy..
Pozdr
K |
_________________ 00967/KMM - i wszystko jasne |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 29-10-2008, 10:56
|
|
|
kryzys, bo myslalem ze gdzie blizej z moich okolic to moznaby zobaczyc co twojemu dolega. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-10-2008, 15:28
|
|
|
kryzys napisał/a: | a czy jakby cos nie banglało z wtykami do przepustnicy, krokowca? to nie wywalałby blędów ECU? | Niekoniecznie. Miałem podobny problem z obratami w tym samym silniku co Twój i nie było żadnych błędów. Wyrwany był jeden z sześciu kabli we wtyczce krokowca. |
|
|
|
 |
kryzys
Mitsumaniak

Auto: Galant EA 2000 Tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-10-2008, 11:03
|
|
|
kolejne fakty
czujnik (właściwy ) wymieniony,
restart ECU zrobiony
obmacane i podociskane wszelkie kable dochodzące do krokowca..
masy posprawdzane i poczyszczone
efekt - żaden - wciąż to samo..
już brak mi sił aby przyjmować to ze spokojem... |
_________________ 00967/KMM - i wszystko jasne |
|
|
|
 |
obroto
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer C63A 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 14-09-2009, 14:26
|
|
|
Miałem ten sam problem. Powinieneś sprawdzić silnik krokowy, potencjometr przepustnicy no i wyczyścić dokładnie listwę wtryskową. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
stefanski83
Forumowicz SportBack
Auto: Mitshubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 41 Skąd: Zwierzyn
|
Wysłany: 21-10-2013, 20:46
|
|
|
Panowie a co z tematem zmiany akumulatora lub chociażby odcięcia energij na jakiś czas? nie trzeba później nauczyć silnik obrotów jałowych?
takie wątki się pojawiały może w miśkach tak samo jest? |
_________________ Bakowski |
|
|
|
 |
|