Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego jadąć na gazie ubywa mi benzyny?
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-09-2013, 22:49   

Tak jak napisałem, jeśli chodzi o kalibrację wskazania pewien w 100% nie jestem, bo mam sterownik LPGTech. Poczekaj do przeglądu po 1000km i niech dobrze wyreguluje instalację podczas jazdy a nie tylko na postoju.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 05-09-2013, 08:55   

Batmanikus napisał/a:
Czyli muszę pojechać do gazownika i zdać mu relację? Zrobić to od razu czy czekać na ten pierwszy 1000 km (pierwszy przegląd)

Jedź od razu, potruj tyłek. Niech wiedzę, żeś nie pierwszy lepszy leming i o swoje walczysz to podejdą z fachowością. Z każdą ustereczką czy niedociągnięciem leć do nich na bieżąco!
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 05-09-2013, 15:15   

Zatankowałem do pełna i tak wygląda wskaźnik na butli



Po 140 km zatankowałem spalanie i wyszło 8,28 :)

Po zatankowaniu gazu o dwie kreski podniósł się także wskaźnik benzyny 8) :shock: :rolleyes:
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
Szwagroz 
Forumowicz


Auto: Galant, 2,0 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 635
Skąd: TP
Wysłany: 05-09-2013, 15:33   

popusc srubke i lekko obroc wskaznik i bedzie git, albo jedz do gazownikow i polaz im jacy sa "na odwal" moze sie chociaz troche zawstydza
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 09-09-2013, 08:32   

Dzisiaj jadąc mych uszu doszły nieprzyjemne trzeszczenia. Patrzę, szukam a tu piszczy przełącznik, że właśnie skończył się podtlenek. Zaraz, zaraz se myślę, po 230 kilometrach? Jak poprzednio tankowałem to wyszło około 8,3.
Przez to, że ten wskaźnik jest przestawny, może do butli mniej gazu wchodzić?
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-09-2013, 09:13   

Zatankuj do pełna LPG i zobaczysz ile spalił...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
emjot 
Mitsumaniak


Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wawa
Wysłany: 23-10-2013, 21:06   

Moje doświadczenie jest takie, że bardzo ciężko ustalić poprawnie wskazania poziomu gazu. A to z tej prostej przyczyny, że sama konstrukcja wielozaworu to praktycznie uniemożliwia. Zrozumie to każdy, kto tak jak ja chociaż raz wykręci wielozawór i go sobie obejrzy. To nie ma prawa pokazywać dokładnie. Duży skok pływaka przekłada się na mały skok (a właściwie obrót) wskaźnika. Po kilku latach korzystania z LPG w czterech samochodach (teraz mam równolegle dwa na LPG) w żadnym z nich wskaźnik nie pokazywał dobrze. A jak pokazywał przez jakiś czas, to mu potem "przechodziło". Jeżdżę na wskazania licznika przebiegu i komputer, który pokazuje średnie spalanie.

A w kwestii bogato / ubogo - to można tylko na podstawie podejrzenia korekt np. Evoscanem stwierdzić, dokładniej można to sprawdzić patrząc np. na czasy wtrysku PB podczas przełączania PB->LPG w różnych warunkach jazdy. Wskaźnik w kabinie jest tylko baaaaaardzo orientacyjną wskazówką.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.