[CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu |
Autor |
Wiadomość |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 23-10-2013, 21:26 [CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu
|
|
|
Przebieg ok 80kkm i metaliczne postukiwania z tyłu.
Byłem u kilku speców od zawieszeń i wszyscy wskazują na stukające zaciski
Wymieniłem klocki bo były od nowości i dosyć zużyte.
Kazałem dodatkowo posmarować śruby prowadzące.
Niby lepiej ale dalej stuka
Mieliście/macie podobnie ? Jakieś sugestie bo strasznie wk@%@&$ to jest |
_________________  |
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 24-10-2013, 07:30
|
|
|
Witam,
u mnie byl ten sam problem. Wymiana srub mocujacych zaciski wyleczyla sprawe. |
|
|
|
 |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 24-10-2013, 17:16
|
|
|
Super. Dzięki za info. Wymieniałeś wszystkie śruby czy tylko dolne ?
Szukałem i dostępny jest tylko Fabest. Takie zakładałeś ? |
_________________  |
|
|
|
 |
Pawel`85
Forumowicz Lancerniety

Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 295 Skąd: 3 Miasto
|
Wysłany: 24-10-2013, 17:24
|
|
|
Jak możesz do daj link do tych śrub. Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 25-10-2013, 05:08
|
|
|
Witam,
wymienialem i dolna, i gorna po obu stronach.
Kupowalem w Niemczech w ASO i byly zapakowane w przezroczysta folie wiec nie bylo nadruku producenta. Koszt byl jednak nizszy niz na Allegro. Za jedna sztuke placilem 5 Euro. |
|
|
|
 |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 25-10-2013, 09:02
|
|
|
Dzięki za tę informację. Spróbuje sobie ściągnąć z DE |
_________________  |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 25-10-2013, 10:59
|
|
|
Ta śruba http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html powinna mieć na końcu gumkę (występuje w zestawach naprawczych hamulców) jej brak może powodować stukanie.
Jest też druga strona medalu! U mnie trzeba było tą gumkę zdjąć ponieważ powodowała zaciskanie się hamulca na stałe!
Od tej pory jej nie zakładam.
Rozbierz i potestuj. |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
p_k
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 156 Skąd: WWA
|
Wysłany: 25-10-2013, 20:55
|
|
|
Czyli jak widać TTTM, u mnie syndrom gumki na śrubie dawał identyczny efekt zacisk nie wracał. Powodowała to właśnie ta gumka po prostu puchła i się klinowała. Do dziś jeżdżę bez gumek. Istnienie tej gumki podyktowane jest chyba tym aby wytwarzać efekt tłoka z uszczelką. Wciskasz hamulec a potem jak odpuszczasz to tłok (śruba z gumką) powinien odbić.
To tyle w dziedzinie wykładu śrubka i gumka. pozdrawiam |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 25-10-2013, 21:26
|
|
|
W nowych i gładkich otworach działało to bez zarzutu, ale jak tam się trochę rdzy dostało i nie było gładko to się klinowało. W ASO pewnie by kazali zacisk wymienić |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
|