Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu
Autor Wiadomość
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 23-10-2013, 21:26   [CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu

Przebieg ok 80kkm i metaliczne postukiwania z tyłu.
Byłem u kilku speców od zawieszeń i wszyscy wskazują na stukające zaciski
Wymieniłem klocki bo były od nowości i dosyć zużyte.
Kazałem dodatkowo posmarować śruby prowadzące.
Niby lepiej ale dalej stuka :(
Mieliście/macie podobnie ? Jakieś sugestie bo strasznie wk@%@&$ to jest
_________________
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 24-10-2013, 07:30   

Witam,

u mnie byl ten sam problem. Wymiana srub mocujacych zaciski wyleczyla sprawe.
 
 
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 24-10-2013, 17:16   

Super. Dzięki za info. Wymieniałeś wszystkie śruby czy tylko dolne ?
Szukałem i dostępny jest tylko Fabest. Takie zakładałeś ?
_________________
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 24-10-2013, 17:24   

Jak możesz do daj link do tych śrub. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 24-10-2013, 18:21   

Sprzedawca przypadkowy
http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html
http://allegro.pl/sruba-p...3598635645.html
Fabest 0474-CSLUPR i 0474-CSUPR

Paweł też Ci stukają ?
_________________
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 25-10-2013, 05:08   

Witam,

wymienialem i dolna, i gorna po obu stronach.
Kupowalem w Niemczech w ASO i byly zapakowane w przezroczysta folie wiec nie bylo nadruku producenta. Koszt byl jednak nizszy niz na Allegro. Za jedna sztuke placilem 5 Euro.
 
 
Bojar 
Forumowicz


Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 363
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 25-10-2013, 09:02   

Dzięki za tę informację. Spróbuje sobie ściągnąć z DE
_________________
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 25-10-2013, 10:59   

Ta śruba http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html powinna mieć na końcu gumkę (występuje w zestawach naprawczych hamulców) jej brak może powodować stukanie.

Jest też druga strona medalu! U mnie trzeba było tą gumkę zdjąć ponieważ powodowała zaciskanie się hamulca na stałe!
Od tej pory jej nie zakładam.
Rozbierz i potestuj.
_________________
SMK
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 25-10-2013, 20:55   

Czyli jak widać TTTM, u mnie syndrom gumki na śrubie dawał identyczny efekt zacisk nie wracał. Powodowała to właśnie ta gumka po prostu puchła i się klinowała. Do dziś jeżdżę bez gumek. Istnienie tej gumki podyktowane jest chyba tym aby wytwarzać efekt tłoka z uszczelką. Wciskasz hamulec a potem jak odpuszczasz to tłok (śruba z gumką) powinien odbić.

To tyle w dziedzinie wykładu śrubka i gumka. pozdrawiam
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 25-10-2013, 21:26   

W nowych i gładkich otworach działało to bez zarzutu, ale jak tam się trochę rdzy dostało i nie było gładko to się klinowało. W ASO pewnie by kazali zacisk wymienić :)
_________________
SMK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.