Szukam Pajero Sport |
Autor |
Wiadomość |
jarmah
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport, SAAB 900 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Rosnowo
|
Wysłany: 25-10-2013, 17:56 Szukam Pajero Sport
|
|
|
Cześć.
Chciałbym kupić Pajero Sport z silnikiem 3.0 V6...jednak problem w tym, że im więcej czytam, tym więcej pojawia mi się wątpliwości. Na początku poszukiwałem auta z manualną skrzynią biegów, jednak jak pewnie wiecie oferta sprzedaży takich aut jest bardzo mała. Na chwilę obecną sam już nie wiem, jednak po lekturze forum stwierdziłem, że szukał będę autka w jak najlepszym stanie technicznym a rodzaj skrzyni biegów schodzi na dalszy plan.
Znalazłem fajne autko w Kraśniku: http://tablica.pl/oferta/...html#8399b444b1 Może ktoś z Was zna ten pojazd? Zastanawiam się, czy warto kupić auto z przebiegiem 330 k km i manualną skrzynią, czy też szukać dalej. Czytałem o problemach ze sprzęgłem, problemach z łożyskami w skrzyni biegów itp.
Większość aut wystawionych na sprzedaż ma przebiegi w granicach 300 tys. km. Oczywiście zdaję sobie sprawę z faktu, że kilkunastoletnie auto powinno tak mieć Co jednak moglibyście mi poradzić? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakie przebiegi osiągają takie silniki bez remontu? Może znacie jakieś godne polecenia auto?
Pozdr.
J.
[ Dodano: 25-10-2013, 18:03 ]
Dodam jeszcze, że poszukuję auta z roczników 2000-2001 Akurat te podobają mi się najbardziej |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-10-2013, 21:56
|
|
|
Automat w tak starym samochodzie tj. mina. Jeśli rozważasz, koszty ew. napraw. To zapomnij o automacie. |
|
|
|
 |
jarmah
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport, SAAB 900 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Rosnowo
|
Wysłany: 25-10-2013, 22:17
|
|
|
No i tego też się obawiam. Tym bardziej, że jak pisałem, większość aut ma przebieg powyżej 3k km. Oglądałem dzisiaj jednego Sporta i właściciel twierdzi, że pomimo przebiegu 300 000 skrzynia spisuje się wyśmienicie. Ciekawe ile w tym prawdy...
[ Dodano: 25-10-2013, 22:21 ]
Kusi mnie autko z Kraśnika, tym bardziej, że przy tej cenie miałbym jeszcze trochę funduszy na "pakiet startowy"...ale z drugiej strony, śmigać w jedną stronę 650km aby przekonać się, że autko odbiega stanem od przedstawionego przez telefon...Mam delikatne obawy
[ Dodano: 26-10-2013, 09:46 ]
Może to auto znacie? http://tablica.pl/oferta/...html#8399b444b1 |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-10-2013, 09:49
|
|
|
Ja też śmigałem w poszukiwaniu wymarzonego pajero po 600 km Nie żałuję. Choć po 2 takich wyjazdach, w końcu trafiło się 200 km do domu i tego kupiłem.
P.S.
Ja bym Ci odradzał sporta, ze względu na brak centralnego dyfra. |
|
|
|
 |
jarmah
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport, SAAB 900 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Rosnowo
|
Wysłany: 26-10-2013, 09:58
|
|
|
Rozumiem, ale ja potrzebuję auta do jazdy głównie po asfalcie i lesie, bez zapuszczania się w "głębszy teren". Oczywiście wakacyjne wyjazdy z rodzinką, góry itp. No i Sport bardzo mi się podoba. Dlatego wolałbym jednak takie autko ....ale znalazłem też coś takiego: http://tablica.pl/oferta/...html#209179d16a |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-10-2013, 10:22
|
|
|
Cytat: | ale ja potrzebuję auta do jazdy głównie po asfalcie |
A no właśnie. I tutaj jest potrzebny centralny dyfer, by móc z 4x4 jeździć po asfalcie. Np. w zimie.
To co wkleiłeś w ostatnim poście to Pajero II po lifcie. Z napędem Super Select - z centralnym dyfrem. Moim zdaniem lepszy wybór niż sport. |
|
|
|
 |
jarmah
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport, SAAB 900 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Rosnowo
|
Wysłany: 26-10-2013, 10:29
|
|
|
Dzięki, muszę poczytać o tym modelu |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 26-10-2013, 16:06
|
|
|
Np w zimie to centralny dyfer nie jest potrzebny. I nie demonizowałbym jego braku. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
jarmah
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport, SAAB 900 turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2013 Posty: 9 Skąd: Rosnowo
|
Wysłany: 26-10-2013, 17:38
|
|
|
Poczytałem, pokombinowałem...i dalej szukam jednak Sporta
[ Dodano: 28-10-2013, 16:51 ]
Możecie powiedzieć coś na temat auta ze zdjęć? http://tablica.pl/oferta/...html#209179d16a
[ Dodano: 29-10-2013, 16:34 ]
Chociaż na rynku jest taaaaki wybór Sportów, że chyba trzeba będzie zacząć rozglądać się też w ofertach Pajero II Long
[ Dodano: 29-10-2013, 16:49 ]
Coś takiego? http://tablica.pl/oferta/...html#8399b444b1
[ Dodano: 05-11-2013, 13:15 ]
Dlaczego Sport z ostatniego linka nie ma podestów pod drzwiami? Były takie wersje?
[ Dodano: 06-11-2013, 13:03 ]
Nie było Podesty zostały wymontowane przez właściciela |
|
|
|
 |
zeeb
Mitsumaniak :)

Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 192 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 04-12-2013, 07:41
|
|
|
Poza aspektem wizualnym, (sport jest moim zdaniem ładniejszy) to jednak w PII masz skrzynię SS + blokadę a ten zestaw robi naprawdę dobrą robotę. Jeśli zacznie Cię ciągnąć na bezdroża to prędzej czy później (raczej prędzej) natkniesz się na teren w którym sport stanie a PII pojedzie dalej. Pomijam w tej chwili temat opon. |
_________________ [img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img] |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 04-12-2013, 09:11
|
|
|
zeeb napisał/a: | Poza aspektem wizualnym, (sport jest moim zdaniem ładniejszy) to jednak w PII masz skrzynię SS + blokadę a ten zestaw robi naprawdę dobrą robotę. Jeśli zacznie Cię ciągnąć na bezdroża to prędzej czy później (raczej prędzej) natkniesz się na teren w którym sport stanie a PII pojedzie dalej. Pomijam w tej chwili temat opon. |
Kolego a weź no rozwiń swój tok myślenia bo chyba mocno błądzisz. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
zeeb
Mitsumaniak :)

Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 192 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 04-12-2013, 10:29
|
|
|
Pajero sport z interesującego go rocznika posiada ES i nie ma blokady tylnego mostu. Może mieć LSD (chyba też nie wszystkie). Więc jeśli się nie mylę to co tu rozwijać? |
_________________ [img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img] |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 04-12-2013, 10:38
|
|
|
Blokadę mostu może mieć a może nie mieć. Tak jak dwójka. A w terenie na reduktorze ES niczym się nie różni od SS. Niczym. Działa dokładnie tak samo. Wielkość kół też taka sama. Za to stosunek mocy do masy Sport ma lepszy. Skąd więc pomysł, że Sport zostanie a dwójka przejedzie? Skąd ta wiara w lepszość Superselecta w terenie? To po prostu bzdura. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|