Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Jazda ekonomiczna Galantem
Autor Wiadomość
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 02-09-2013, 10:25   

w okolicach 1200 obr.
 
 
 
 
Konop44 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Skąd: Lublin/Naas
Wysłany: 05-09-2013, 12:32   

Ja schodze do 1500 obr/min i redukcja.
Wydaje mi sie ze ponizej tej wartosci zaczyna juz "ciagnac".
_________________

 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 05-09-2013, 13:20   

ja też koło 1500-1700 zbijam na niższy bo poniżej tego słabo już wyhamowuje.... te 1200 obr. podałem na przykładzie C4 gdzie miałem komputer i do ok. 1200 pokazywał 0.0
 
 
 
 
krzychuzzz 
Mitsumaniak


Auto: 500E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 406
Skąd: Płock
Wysłany: 05-09-2013, 15:27   

Najprostszym sposobem na ekonomiczna jazdę Galantem jest kupienie drugiego szybszego samochodu. Stwierdzasz wtedy, że Galant "nie jedzie" i automatycznie przestajesz mu deptać bo po co. A skutkuje to niższym spalaniem :mrgreen:

Sprawdzone i działa :biggrin:
Szczerze polecam :mrgreen:
_________________
02924/KMM
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 05-09-2013, 15:35   

ja już dawno odkryłem, że im więcej koni pod maską tym mniej człowiek musi udowadniać sobie i innym, że ma szybkie auto.

PS
właśnie wróciłem ze stacji : 8,17 l na 100km nawinięte tylko po mieście ( średnia z 600km )
w polskim mieście ten sam styl jazdy było 9,15
w obu przypadkach miasto i tylko miasto... bez 1km landówek.
 
 
 
 
ijen 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII 2,4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 1
Skąd: mbit-sk.pl
Wysłany: 11-09-2013, 22:52   

Ja poruszam się Galantem 2,4 GDI. Po mieście jeżdżąc normalnie bez wiekszego zwracania uwagi na ekonomiczną jazdę, przy włączonej klimie mam spalanie w granicach 11L ale kiedyś zrobiłem test i postanowiłem jeździć w stylu eko - czyli kontrolka rzadko gasła :) i o dziwo zszedłem do ok 9 l. Natomiast rewelacyjne spalanie mam w trasie, często robię trasy Kraków - Gorlice. Tankując 98 na BP pod korek w Krakowie dojeżdżam do Nowego Sącza i mam akurat zrobione wtedy 97 - 100 KM i średnio dolewam ok 6,2 L !!! - sprawdzałem już 3 razy o rożnych porach roku i dolewki miałem od 6 do 6,7 L po przejechaniu ok 100KM. Poprzednio miałem Merca W202 2,5 TD w automacie i spalanie miałem od 6,5 do 13 w mieście. :D
 
 
 
mariego 
Nowy Forumowicz
mariego


Auto: Mitsubishi Galant Sport 2.4GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Butzbach
Wysłany: 25-10-2013, 20:52   

Witam, podziele się równiez moimi spostrzeżeniami dotyczącymi spalania. Posiadam Galanta 2.4 GDi i powiem, ze jestem pozytywnie zaskoczony. Spalanie w trasie przy jeździe max 130. okolice 7 l/100km, miasto ok. 8,2-9,5 l/100km, aczkolwiek jeżeli cisnę w trasie 140-190, spalanie mieści sie w przedziale 10-13 l/100km, dla wyjaśnienia mieszkam w Niemczech i dlatego paiszę o takich prędkościach, więc oszczędźcie sobie komentarze typu taaaaaaa ;) Ostatnio skusiłem się na filtr powietrza K&N, wkład, nie stożek, auto faktycznie stało się bardziej dynamiczne, przy wyzszych prędkościach odczuwalnie zmieniło się przyśpieszanie, teraz musze przetestować co się dzieje ze spalaniem. Pozdrawiam. Mariusz.
_________________
Mitsubishi Galant Sport Edition 2.4 GDI, zawieszenie: Koni + H&R -30mm, nadwozie usztywnione przód - góra, tył - dół.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-10-2013, 22:39   

Choinka o zapachu kokosowym podnosi moc jak wkładka K&N.
A w przypadku choinki nie ma chociaż obaw, że pogorszy :)
 
 
mariego 
Nowy Forumowicz
mariego


Auto: Mitsubishi Galant Sport 2.4GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Butzbach
Wysłany: 25-10-2013, 23:50   

Dobre, nie ma co :) jednak zostane przy swoim, silnik reaguje znacznie lepiej.
_________________
Mitsubishi Galant Sport Edition 2.4 GDI, zawieszenie: Koni + H&R -30mm, nadwozie usztywnione przód - góra, tył - dół.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-10-2013, 09:06   

Poczytaj jak działa MAF to sam się przekonasz, że wkład inny niż fabryczny szybciej pogorszy niż coś poprawi.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 27-10-2013, 11:32   

Zdjęcie powinno wystarczyć:


Całkiem nieźle jak na prędkość średnią powyżej setki.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Remington 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 144
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 27-10-2013, 21:33   

Po czyszczeniu przepustnicy zmniejszy się spalanie czy to nic nie da?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-10-2013, 23:56   

Nie zmniejszy.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 01-11-2016, 17:36   

drodzy klubowicze, odkopując temat chciałbym abyście napisali jaki jest wasz styl jazdy galantem z danym silnikiem, jaki jest najzdrowszy, na jakich obrotach go trzymacie w jeździe "spokojnej" tzn nie przyspieszając i nie hamując, jadąc np 70-80km/h. Czyli sumując, jak jeździć zdrowo galantem aby motor posłużył jak najdłużej:)
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 01-11-2016, 21:10   

lutekwwl napisał/a:
drodzy klubowicze, odkopując temat chciałbym abyście napisali jaki jest wasz styl jazdy galantem z danym silnikiem, jaki jest najzdrowszy, na jakich obrotach go trzymacie w jeździe "spokojnej" tzn nie przyspieszając i nie hamując, jadąc np 70-80km/h. Czyli sumując, jak jeździć zdrowo galantem aby motor posłużył jak najdłużej:)
. Witaj ziom z Wołomina.. . Nie wiem , ale się zdaje, że to powinieneś czuć.
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.