Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wtryskiwacze paliwa
Autor Wiadomość
mateusz190 
Nowy Forumowicz
mateusz

Auto: colt cj0 1,6 gls
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Orzesze
Wysłany: 28-10-2013, 19:33   wtryskiwacze paliwa

witam kolegów chciałem zasięgnąć informacji na temat napięcia które ma przychodzić na wtryskiwacze ,po wymianie silnika immobilajzera i sterownika (KOMPUTERA) silnik nie odpala po sprawdzeniu pompy paliwa, iskry przemierzyłem napięcie na wtryskach pokazało mi 0,26 A
przy takim napięciu wtryski się nie otwierają czy ktoś mógł by mi powiedzieć gdzie popełniłem błąd albo co uległo uszkodzeniu .pozdrawiam
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-10-2013, 20:48   

0,26A to wskazanie prądu. Jeśli mierzysz napięcie to powinieneś uzyskać wskazanie w [V].
Wtryski na zimnym powinny mieć 13-16Ω - wtedy masz pewność, że cewka w nich jest sprawna. Pomiar napięcia wykonujesz po rozgrzaniu silnika do temp roboczejw taki sposób, że kręcisz silnik na obroty jak przy normalnej jeździe (ok. 2,000 - 2,500rpm) i puszczasz pedał gazu. Wtedy wskazanie powinno być 11-14V.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 28-10-2013, 20:51   

Kolego, jesli pomierzyles napiecie na wtryskach I pokazalo ci 0,26A ... to lepiej zostaw ta robote jakiemus elektrykowi.

Napiecie mierzy sie w Voltach, a amperomierzem, to mozesz sobie wiekszych problemow narobic niz ci sie wydaje.
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
michalcjo 
Forumowicz

Auto: colt cjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 44
Skąd: poznan
Wysłany: 02-11-2013, 18:32   

czy sterownik silnika oraz immo to wcześniej był kpl? jeśli nie to bez ponownego synchro nie ruszy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.