Pasek rozrządu 2.0 DID |
Autor |
Wiadomość |
radomir
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 27 Skąd: gdn
|
Wysłany: 24-06-2013, 23:15 Pasek rozrządu 2.0 DID
|
|
|
Co ile km wskazana jest wymiana paska rozrządu, jak producent zaleca? Diesel, 2.0, pasek jeszcze oryginalny. |
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 03-08-2015, 06:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20992 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 09-08-2013, 14:20
|
|
|
Z tego co rozumiem jeśli na oficjalnej stronie producenta nie mam informacji o wymianie paska rozrządu (1.8 Diesel 150 KM - wersja japońska) - to znaczy że jest łańcuch ?? |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
kubas
Mitsumaniak kubas
Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 226 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-10-2013, 21:16
|
|
|
Witam. Nieuchronnie zbliżam się do 120k km i wymiany rozrządu. Czy ktoś kto już robił rozrząd w swoim 2.0 DiD'ku od VW wymieniając go, zwrócił uwagę na producenta części wkładanych przez fabrykę?
Jakich producentów polecacie jeśli chodzi o pasek, rolki i pompę wody?
Najlepszy byłby oryginał, ale kto jest jego producentem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 31-10-2013, 23:50
|
|
|
kubas, Zerknij do działu Outlandera II. Tam szczegółów wymian jest zdecydowanie więcej niż w dziale lancerza. Wszystkiego się dowiesz. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
.swat.
Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 412 Skąd: 3City
|
Wysłany: 05-11-2013, 00:38
|
|
|
A czy w Miśku benzynie wymienia się łańcuch, bo już zgłupiałem ? |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 05-11-2013, 01:15
|
|
|
Podobno co 300Kkm albo jak pojawią się niepokojące grzechotniki, cokolwiek to znaczy . Przy przeglądzie można to sprawdzić; czy nie wyciągnięty, czy napinać działa czy ma smarowanie itp. Ja miałem sprawdzany przy 100km, przy okazji kontroli luzów zaworowych. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
.swat.
Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 412 Skąd: 3City
|
Wysłany: 05-11-2013, 22:38
|
|
|
Trik- dzięki bardzo. W końcu jakaś konkretna informacja !! |
|
|
|
 |
radomir
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 27 Skąd: gdn
|
Wysłany: 09-11-2013, 19:33
|
|
|
kubas napisał/a: | Witam. Nieuchronnie zbliżam się do 120k km i wymiany rozrządu. Czy ktoś kto już robił rozrząd w swoim 2.0 DiD'ku od VW wymieniając go, zwrócił uwagę na producenta części wkładanych przez fabrykę?
Jakich producentów polecacie jeśli chodzi o pasek, rolki i pompę wody?
Najlepszy byłby oryginał, ale kto jest jego producentem? |
kubas, i co tam się dowiedziałeś? warto by usystematyzować na naszej Lancerowej działce tego typu informacje
spojrzałem na stronę rozrząd.pl i tam mają rozrządy VW, Ina, Contitech, Ruville...ciekawe jak jest z gwarancją kilometrów czyli wymieniając któryś z nich ma się ponownie +120tys.km, no i jak jakościowo
no i pytanie czy warto montować wzmocniony/uzbrojony pasek rozrządu, co to daje i czy w jakimś zestawie jest to do zdobycia czy specjalne zamówienie |
|
|
|
 |
kubas
Mitsumaniak kubas
Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2007 Posty: 226 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-02-2014, 21:22
|
|
|
Jestem już po wymianie. Jeśli chodzi o rolki napinające to w oryginale były marki INA z nabitymi dodatkowo symbolami VW. Sugerując się wypowiedziami poprzedników na forum również takowe kupiłem(razem w zestawie z paskiem) Na pompie wodnej nie znalazłem nazwy producenta po za znaczkami VW ale założyłem... zdaje się Rouvila.
Goście, którzy mi to wymieniali powiedzieli żeby nie liczyć na kolejne 120K i przyjechać na wymianę po ok 80kkm. Sam nie wiem jak się do tego ustosunkować. Stwierdzili, że gdybym dał znać wcześniej to załatwiliby oryginalny rozrząd z Audi na którym mógłbym zrobić kolejne 120kkm. Z jednej strony wydaje mi się to bzdurą skoro w pudełku też byłyby roleczki z paskiem na których pisałoby INA tyle , że dodatkowo ze znaczkiem VW czy Audi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz3112
Forumowicz
Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 42 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 14-02-2014, 19:43
|
|
|
kubas, pierdzielą głupoty i tyle. ja też wymieniałem na INA. było 110tys na blacie więc do 210-220tys spokojnie nie ma co zaglądać. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-02-2014, 21:10
|
|
|
A oni zawsze tak mówią. Ale ogólnie ja wychodzę z założenia że jak męczysz silnik w mieście na krótkich dystansach i to agresywną jazdą to pomyśl o wymianie po 90 tys. W końcu to nie duży koszt.
A jak śmigasz w trasie to spokojnie robisz to 120 tys... |
|
|
|
 |
|