Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pasek rozrządu 2.0 DID
Autor Wiadomość
radomir 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: gdn
Wysłany: 24-06-2013, 23:15   Pasek rozrządu 2.0 DID

Co ile km wskazana jest wymiana paska rozrządu, jak producent zaleca? Diesel, 2.0, pasek jeszcze oryginalny.
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 03-08-2015, 06:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-06-2013, 06:44   

Lista czynności serwisowych:
http://www.mitsubishi.pl/lista_przegladow
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 09-08-2013, 14:20   

Z tego co rozumiem jeśli na oficjalnej stronie producenta nie mam informacji o wymianie paska rozrządu (1.8 Diesel 150 KM - wersja japońska) - to znaczy że jest łańcuch ??
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 09-08-2013, 18:39   

W dieslu od VW pasek co 120Kkm, 4N13 jest chyba na łańcuchu. http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4N1_engine
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
kubas 
Mitsumaniak
kubas

Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-10-2013, 21:16   

Witam. Nieuchronnie zbliżam się do 120k km i wymiany rozrządu. Czy ktoś kto już robił rozrząd w swoim 2.0 DiD'ku od VW wymieniając go, zwrócił uwagę na producenta części wkładanych przez fabrykę?
Jakich producentów polecacie jeśli chodzi o pasek, rolki i pompę wody?
Najlepszy byłby oryginał, ale kto jest jego producentem?
_________________

 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 31-10-2013, 23:50   

kubas, Zerknij do działu Outlandera II. Tam szczegółów wymian jest zdecydowanie więcej niż w dziale lancerza. Wszystkiego się dowiesz.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 05-11-2013, 00:38   

A czy w Miśku benzynie wymienia się łańcuch, bo już zgłupiałem :shock: ?
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 05-11-2013, 01:15   

Podobno co 300Kkm albo jak pojawią się niepokojące grzechotniki, cokolwiek to znaczy :wink: . Przy przeglądzie można to sprawdzić; czy nie wyciągnięty, czy napinać działa czy ma smarowanie itp. Ja miałem sprawdzany przy 100km, przy okazji kontroli luzów zaworowych.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 05-11-2013, 22:38   

Trik- dzięki bardzo. W końcu jakaś konkretna informacja !! :lol:
 
 
radomir 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: gdn
Wysłany: 09-11-2013, 19:33   

kubas napisał/a:
Witam. Nieuchronnie zbliżam się do 120k km i wymiany rozrządu. Czy ktoś kto już robił rozrząd w swoim 2.0 DiD'ku od VW wymieniając go, zwrócił uwagę na producenta części wkładanych przez fabrykę?
Jakich producentów polecacie jeśli chodzi o pasek, rolki i pompę wody?
Najlepszy byłby oryginał, ale kto jest jego producentem?


kubas, i co tam się dowiedziałeś? warto by usystematyzować na naszej Lancerowej działce tego typu informacje

spojrzałem na stronę rozrząd.pl i tam mają rozrządy VW, Ina, Contitech, Ruville...ciekawe jak jest z gwarancją kilometrów czyli wymieniając któryś z nich ma się ponownie +120tys.km, no i jak jakościowo

no i pytanie czy warto montować wzmocniony/uzbrojony pasek rozrządu, co to daje i czy w jakimś zestawie jest to do zdobycia czy specjalne zamówienie
 
 
kubas 
Mitsumaniak
kubas

Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-02-2014, 21:22   

Jestem już po wymianie. Jeśli chodzi o rolki napinające to w oryginale były marki INA z nabitymi dodatkowo symbolami VW. Sugerując się wypowiedziami poprzedników na forum również takowe kupiłem(razem w zestawie z paskiem) Na pompie wodnej nie znalazłem nazwy producenta po za znaczkami VW ale założyłem... zdaje się Rouvila.
Goście, którzy mi to wymieniali powiedzieli żeby nie liczyć na kolejne 120K i przyjechać na wymianę po ok 80kkm. Sam nie wiem jak się do tego ustosunkować. Stwierdzili, że gdybym dał znać wcześniej to załatwiliby oryginalny rozrząd z Audi na którym mógłbym zrobić kolejne 120kkm. Z jednej strony wydaje mi się to bzdurą skoro w pudełku też byłyby roleczki z paskiem na których pisałoby INA tyle , że dodatkowo ze znaczkiem VW czy Audi.
_________________

 
 
 
lukasz3112 
Forumowicz

Auto: Octavia II FL RS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-02-2014, 19:43   

kubas, pierdzielą głupoty i tyle. ja też wymieniałem na INA. było 110tys na blacie więc do 210-220tys spokojnie nie ma co zaglądać.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-02-2014, 21:10   

A oni zawsze tak mówią. Ale ogólnie ja wychodzę z założenia że jak męczysz silnik w mieście na krótkich dystansach i to agresywną jazdą to pomyśl o wymianie po 90 tys. W końcu to nie duży koszt.

A jak śmigasz w trasie to spokojnie robisz to 120 tys...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.