 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak klaksonu |
Autor |
Wiadomość |
BENNY777
Forumowicz
Auto: BENNY777
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 39 Skąd: SWARZĘDZ
|
Wysłany: 13-11-2013, 06:45 Brak klaksonu
|
|
|
Witam
Niedawno kupiłem auto i niestety okazało się że nie ma klaksonu. Sprawdziłem bezpiecznik pod kierownica i niby wszystko ok. Słychać tez wyraźne tykanie przekaźnika pod maską po naciśnięciu klaksonu na kierownicy. Dla pewności popsikałem kontakolem wtyczkę która wchodzi w syrenę ale i to nie dało rezultatu.Może ktoś podpowie co jeszcze sprawdzić. Dziwi mnie pewna sprawa od wtyczki od klaksonu odchodzi jeszcze 1 brązowa wczepiona do czarnego cycka. Ni jak to się ma nie wiem do czego jest ten cycek. Dodam jeszcze że śruba ok syreny jest tak cholernie zardzewiała że nie idzie jej odkręcić.
I jeszcze jedno pytanie w jaki sposób podawany jest prąd na syrenę w tyczce oba kable dają + a masa jest z karoserii. Czy jeden kabel daje + a drugi - |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 13-11-2013, 09:39
|
|
|
A może by tak na dobry początek dać plus bezpośrednio z aku na syrenę? Zawyje sprawdzić napięcia po drodze. Nie zawyje to wyć nie będzie |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
BENNY777
Forumowicz
Auto: BENNY777
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 39 Skąd: SWARZĘDZ
|
Wysłany: 13-11-2013, 10:00
|
|
|
Czyli tak jak myślałem oboma kablami w wtyczce płynie + a masa idzie z karoserii. Jak tylko podjadę do domu to spróbuje. |
|
|
|
 |
|
|