Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Pompa wtryskowa regulacja, kąt wtrysku
Autor Wiadomość
Piter_14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-11-2013, 19:21   [EA6A/W 2.0TD] Pompa wtryskowa regulacja, kąt wtrysku

Witam. Szukam schematu, regulacji pompy wtryskowej w Mitsubishi Galant 2.0 TD. Chcę wyregulować, bo jak wcisnę gaz i puszczę, to przez chwile utrzymuje sie jeszcze predkość obrotowa i po chwili dopiero spada.. Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez robertdg 04-04-2016, 08:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 15-11-2013, 19:50   

Co mozesz wyregulować to ustawienie kata wtrysku za pomocą zegara
Piter_14 napisał/a:
jak wcisnę gaz i puszczę, to przez chwile utrzymuje sie jeszcze predkość obrotowa i po chwili dopiero spada.

Jakie wolne obroty masz :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Piter_14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-11-2013, 22:44   

wolne obroty sa okolo 850, obroty sa dobre. Ale slyszalem, ze podobno po chwili obroty maja spadac, nie wiem czy to prawda. Poki co nie orientuje sie w tych silnikach, bo dopiero wczoraj kupilem to auto i musze powoli ogarnac co i jak ;p
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-11-2013, 08:04   

Podczas jazdy przy zmianie biegów obroty nigdy nie spadają jak na postoju zawsze sa wyzsze jak wrzucisz na luz spadna dopiero jak auto sie zatrzyma , więc nie masz sie czym przejmować
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Piter_14 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16-11-2013, 11:23   

No rozumiem, ale np jak go przegazuje, wcisne gaz i puszcze, to po chwili dopiero spadaja. Nie wiem, czy to tak ma byc, dlatego wole spytac, bo wczesniej mialem inne auto diesla i od razu spadaly, ale nie wiem jak jest w Galancie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-11-2013, 17:42   

Piter_14 napisał/a:
ale np jak go przegazuje, wcisne gaz i puszcze, to po chwili dopiero spadaja

Jak masz mozliwośc to nagraj i wszystko sie wyjasni :shock:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 03-04-2016, 22:32   Ustawienie kąta pompy wtryskowej galant 2.0 td 1999r

Witam.
Mam zapytanie do kolegów odnośnie ustawienia kąta pompy wtryskowej w miśku. Bo mam takie wrażenie jakby był zły kąt wtrysku.
I oto moje pytanie czym to zrobić i jak?
Wiem że są specjalne zegary do tego tylko nie mogę nic znaleźć w googlach.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-04-2016, 15:10   

brzozowski886 napisał/a:
Mam zapytanie do kolegów odnośnie ustawienia kąta pompy wtryskowej w miśku.

Jesli posiadasz zegar to możesz sam ustawić ,jeśli nie posiadasz to nie ma takiej mozliwości ,jest na pompie i na obudowie znacznik powinien pokrywać sie ale nie zawsze wartości sa prawidłowe zegar daje 100% pewności kazdy pompiarz powinien mieć
brzozowski886 napisał/a:
Bo mam takie wrażenie jakby był zły kąt wtrysku.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz cos się dzieje ?
brzozowski886 napisał/a:
Wiem że są specjalne zegary do tego tylko nie mogę nic znaleźć w googlach.

Mam elektroniczny i do tego jest przystawka z gwintem którą wkręca sie w głowicę pompy wtryskowej w manualu jest wszystko jest opisane
Tu masz podobne
http://allegro.pl/listing...py%20wtryskowej
http://allegro.pl/czujnik...5496334506.html
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 04-04-2016, 23:37   

Twierdze tak po tym bo widzę czuję opóźnienie na pedale gazu.
Nawet znajomy mechanik mówił mi żebym ustawił kąt bo jest opóźniony.
Tylko nikt ze znajomych nie ma takiego zegara a kupić na raz czy dwa to mi się nie widzi.
Muszę coś w tym temacie pomyśleć dalej.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-04-2016, 14:48   

brzozowski886 napisał/a:
Nawet znajomy mechanik mówił mi żebym ustawił kąt bo jest opóźniony.

Jesli twierdzi że opózniony to pompę wtryskową przekręć odsuń od silnika sa 4 śruby mocujace luzujesz przekrecasz pompę i zakrecasz to tak na szybko
brzozowski886 napisał/a:
Twierdze tak po tym bo widzę czuję opóźnienie na pedale gazu.

Nie musi to byc kąt wtrysku ,turbina sprawna daje cisnienie :?: egr działa poprawnie :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 10-04-2016, 15:31   

Turbina ciągnie normalnie. Od czterech lat nie zauważyłem spadku kocu na turbinie.
Mówisz na czterech śrubach? Trzy widzę a czwartej nie mogę dojrzeć.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-04-2016, 18:16   

brzozowski886 napisał/a:
Mówisz na czterech śrubach? Trzy widzę a czwartej nie mogę dojrzeć

Dwie na górze i dwie na dole pod pompą ,tylko poluzuj śruby i przekręc pompą wystarczy 1 mm daje dużo i tylko na nie pracujacym silniku
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.