[EA6A/W 2.0TD] Pompa wtryskowa regulacja, kąt wtrysku |
Autor |
Wiadomość |
Piter_14
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013 Posty: 5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15-11-2013, 19:21 [EA6A/W 2.0TD] Pompa wtryskowa regulacja, kąt wtrysku
|
|
|
Witam. Szukam schematu, regulacji pompy wtryskowej w Mitsubishi Galant 2.0 TD. Chcę wyregulować, bo jak wcisnę gaz i puszczę, to przez chwile utrzymuje sie jeszcze predkość obrotowa i po chwili dopiero spada.. Z góry dzięki za pomoc |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 04-04-2016, 08:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-11-2013, 19:50
|
|
|
Co mozesz wyregulować to ustawienie kata wtrysku za pomocą zegara
Piter_14 napisał/a: | jak wcisnę gaz i puszczę, to przez chwile utrzymuje sie jeszcze predkość obrotowa i po chwili dopiero spada. |
Jakie wolne obroty masz |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Piter_14
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013 Posty: 5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15-11-2013, 22:44
|
|
|
wolne obroty sa okolo 850, obroty sa dobre. Ale slyszalem, ze podobno po chwili obroty maja spadac, nie wiem czy to prawda. Poki co nie orientuje sie w tych silnikach, bo dopiero wczoraj kupilem to auto i musze powoli ogarnac co i jak ;p |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 16-11-2013, 08:04
|
|
|
Podczas jazdy przy zmianie biegów obroty nigdy nie spadają jak na postoju zawsze sa wyzsze jak wrzucisz na luz spadna dopiero jak auto sie zatrzyma , więc nie masz sie czym przejmować |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Piter_14
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 gls td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2013 Posty: 5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16-11-2013, 11:23
|
|
|
No rozumiem, ale np jak go przegazuje, wcisne gaz i puszcze, to po chwili dopiero spadaja. Nie wiem, czy to tak ma byc, dlatego wole spytac, bo wczesniej mialem inne auto diesla i od razu spadaly, ale nie wiem jak jest w Galancie |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 16-11-2013, 17:42
|
|
|
Piter_14 napisał/a: | ale np jak go przegazuje, wcisne gaz i puszcze, to po chwili dopiero spadaja |
Jak masz mozliwośc to nagraj i wszystko sie wyjasni |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
brzozowski886
Forumowicz
Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 176 Skąd: Zelow
|
Wysłany: 03-04-2016, 22:32 Ustawienie kąta pompy wtryskowej galant 2.0 td 1999r
|
|
|
Witam.
Mam zapytanie do kolegów odnośnie ustawienia kąta pompy wtryskowej w miśku. Bo mam takie wrażenie jakby był zły kąt wtrysku.
I oto moje pytanie czym to zrobić i jak?
Wiem że są specjalne zegary do tego tylko nie mogę nic znaleźć w googlach. |
_________________ \.:Pozdrawiam Mateusz:./ |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 04-04-2016, 15:10
|
|
|
brzozowski886 napisał/a: | Mam zapytanie do kolegów odnośnie ustawienia kąta pompy wtryskowej w miśku. |
Jesli posiadasz zegar to możesz sam ustawić ,jeśli nie posiadasz to nie ma takiej mozliwości ,jest na pompie i na obudowie znacznik powinien pokrywać sie ale nie zawsze wartości sa prawidłowe zegar daje 100% pewności kazdy pompiarz powinien mieć
brzozowski886 napisał/a: | Bo mam takie wrażenie jakby był zły kąt wtrysku. |
Na jakiej podstawie tak twierdzisz cos się dzieje ?
brzozowski886 napisał/a: | Wiem że są specjalne zegary do tego tylko nie mogę nic znaleźć w googlach. |
Mam elektroniczny i do tego jest przystawka z gwintem którą wkręca sie w głowicę pompy wtryskowej w manualu jest wszystko jest opisane
Tu masz podobne
http://allegro.pl/listing...py%20wtryskowej
http://allegro.pl/czujnik...5496334506.html |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
brzozowski886
Forumowicz
Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 176 Skąd: Zelow
|
Wysłany: 04-04-2016, 23:37
|
|
|
Twierdze tak po tym bo widzę czuję opóźnienie na pedale gazu.
Nawet znajomy mechanik mówił mi żebym ustawił kąt bo jest opóźniony.
Tylko nikt ze znajomych nie ma takiego zegara a kupić na raz czy dwa to mi się nie widzi.
Muszę coś w tym temacie pomyśleć dalej. |
_________________ \.:Pozdrawiam Mateusz:./ |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 05-04-2016, 14:48
|
|
|
brzozowski886 napisał/a: | Nawet znajomy mechanik mówił mi żebym ustawił kąt bo jest opóźniony. |
Jesli twierdzi że opózniony to pompę wtryskową przekręć odsuń od silnika sa 4 śruby mocujace luzujesz przekrecasz pompę i zakrecasz to tak na szybko
brzozowski886 napisał/a: | Twierdze tak po tym bo widzę czuję opóźnienie na pedale gazu. |
Nie musi to byc kąt wtrysku ,turbina sprawna daje cisnienie egr działa poprawnie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
brzozowski886
Forumowicz
Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 176 Skąd: Zelow
|
Wysłany: 10-04-2016, 15:31
|
|
|
Turbina ciągnie normalnie. Od czterech lat nie zauważyłem spadku kocu na turbinie.
Mówisz na czterech śrubach? Trzy widzę a czwartej nie mogę dojrzeć. |
_________________ \.:Pozdrawiam Mateusz:./ |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 10-04-2016, 18:16
|
|
|
brzozowski886 napisał/a: | Mówisz na czterech śrubach? Trzy widzę a czwartej nie mogę dojrzeć |
Dwie na górze i dwie na dole pod pompą ,tylko poluzuj śruby i przekręc pompą wystarczy 1 mm daje dużo i tylko na nie pracujacym silniku
 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|