Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2.5 v6 Bardzo ciezko pali po nocce.
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-11-2013, 20:01   

Witek vel Mysza napisał/a:
Zastanawiam sie czy pompa paliwa nie zaczyna sie zegnac. Dlatego pisałem by spróbować napompować najpierw paliwa poprzez kilkukrotne włączenie zapłonu.


Mylisz sie , pompa paliwa pracuje tylko w pozycji START


Zacznij od wymiany rozrusznika na używany . W 99% w tych rozrusznikach zacierają sie tulejki i objawami właśnie sa problemy przy rozruchu ( ciężko kręci) .
Jeśli po wymianie/naprawie rozrusznika zakladając że aku jest pewne na 100% i ma te 540 A rozruchu bedą dalej problemy z odpalanie do spr układ zasilania paliwem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-11-2013, 20:45   

Przed wymianą rozrusznika najpierw sprawdził bym główne masy, po między akumulatorem a karoserią i akumulatorem a silnikiem. Słaba masa też może spowodować całkowite przygasanie kontrolek. Warto porozkręcać i poprzeczyszczać wszystkie połączenia tych przewodów masowych.
A jeśli to wina tulejek rozrusznika, to bardzo tanio można go samemu zregenerować, ja do carismy za komplet tulejek + szczotki zapłaciłem około 25zł.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 17-11-2013, 21:06   

deejay napisał/a:
pompa paliwa pracuje tylko w pozycji START
Ciekawa teoria ;)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-11-2013, 21:06   

Masz LPG?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-11-2013, 21:16   

Witek vel Mysza napisał/a:
deejay napisał/a:
pompa paliwa pracuje tylko w pozycji START
Ciekawa teoria ;)

Aby sprecyzować, pompa paliwa nie pracuje tuż po przekeceniu kluczyka w pozycje zapłonu, pracuje od momentu startu rozrusznikiem i w czasie pracy silnika.

Owczar napisał/a:
Masz LPG?

Saju napisał/a:

Gola benzyna.


Co do używanego rozrusznika to loteria, taniej i pewniej zregenerowac własny, no chyba, że uzwojenie spalone to wtedy można sie rzucić na używke, bo regeneracja wyszła by krocie, ale i tak warto przejrzeć używke pod kątem stanu technicznego.
Oczywiście jak wspomniał plecho1 kontrola okablowania głównego silnika i rozrusznika na pierwszy strzał
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-11-2013, 21:20   

Witek vel Mysza napisał/a:
deejay napisał/a: pompa paliwa pracuje tylko w pozycji START Ciekawa teoria


Jak nie masz pewności to nie pisz bzdur .

[ Dodano: 17-11-2013, 21:22 ]
robertdg napisał/a:
Co do używanego rozrusznika to loteria, taniej i pewniej zregenerowac własny


Jak coś Robert to mam pewne żródło części sam wiesz :wink:
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-11-2013, 00:21   

z pompa to prawda ja juz chcialem zamawiac nowa gdy po zdieciu kanapy,oslony i wezyka paliwowego po wlaczeniu zaplonu nic sie nie stalo.dziala tylko w czasie krecenia rozrusznikim i w trakcie pracy silnika.
 
 
Saju 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 37
Skąd: Świerzawa
Wysłany: 18-11-2013, 05:41   

Puszczałem ostatnio nowy kawałek masy z aku do silnika. Rozbiorę rozrusznik i zobaczę co w środku piszczy. Nie będę kupować następnego tylko postaram się zregenerować swój jeśli to jego wina.
_________________
Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 18-11-2013, 07:18   

robertdg napisał/a:
Witek vel Mysza napisał/a:
deejay napisał/a:
pompa paliwa pracuje tylko w pozycji START
Ciekawa teoria ;)

Aby sprecyzować, pompa paliwa nie pracuje tuż po przekeceniu kluczyka w pozycje zapłonu, pracuje od momentu startu rozrusznikiem i w czasie pracy silnika.


No i z tym się mogę zgodzić.

deejay napisał/a:
Witek vel Mysza napisał/a:
deejay napisał/a: pompa paliwa pracuje tylko w pozycji START Ciekawa teoria


Jak nie masz pewności to nie pisz bzdur .
Bzdurą było akurat to, że pracuje tylko w pozycji start.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 18-11-2013, 17:46   

podłączę się, bo mam podobny problem, czyli:
Posiadam sekwencyjną instalację LPG ze sterownikiem STAG, czyli tę jedną z lepszych, auto na niej chodzi bezproblemowo. Gdy zgaszę samochód na gazie i postoi dłuższy czas (np. przez noc) to rano żeby go odpalić muszę zakręcić rozrusznikiem z 10 obrotów (tak liczyłem :) ), gdy nawet po dłuższej jeździe, czyli silnik nagrzany do temperatury roboczej, przed zgaszeniem przełączę go na benzynę, to kiedy bym go nie odpalał później (nawet kilka dni) to pali od strzała. Tak jakby podczas jazdy na gazie, gdzieś z układu paliwowego benzyna spływała do baku i później muszę trochę pokręcić, żeby napompować paliwa. Jadąc na gazie, nawet długo, przełączę na benzynę to żadnego przerywania nie ma, nic nie czuć. Jakiś zaworek puszcza?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2013, 17:55   

Wtryskiwacze puszczają gaz do kolektora na 99%.

[ Dodano: 18-11-2013, 17:56 ]
Gdy rano kolektor jest wypełniony lpg i dostanie benzyny to silnik się zalewa.

[ Dodano: 18-11-2013, 17:57 ]
http://forum.mitsumaniaki...ght=puszczaj%B1
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 18-11-2013, 17:58   

pisz jaśniej. Wtryskiwacze od czego? LPG czy PB? Co w takim przypadku trzeba naprawić?

[ Dodano: 18-11-2013, 18:01 ]
gdyby było jak w tym powyższym temacie to chyba również po zgaszeniu na PB byłby problem z odpaleniem?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2013, 18:02   

Wtryskiwacze lpg. Jakie masz? Jaki filtr fazy lotnej?
 
 
Saju 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 37
Skąd: Świerzawa
Wysłany: 18-11-2013, 19:01   

Dzis rano sprawdzilem napiecie akumulatora w stanie spoczynku po nocy. Wynik : 10,5volta...

Artufcb- wina lezy raczej po stronie lpg. Czas sprawdzic filtry i ew wyregulowac junkersa
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-11-2013, 19:33   

W autach zasilanych LPG może też być winny parownik przepuszczający gaz przewodem podciśnienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.