Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Pajero V20 Long - Lift +2" , bodylift +6cm + 3
Autor Wiadomość
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 30-10-2013, 10:50   [2.8 TD] Pajero V20 Long - Lift +2" , bodylift +6cm + 3

Witam
Założenia jak w temacie czyli +2" na zawieszeniu , 6cm body lift i koła 33" jakiś simex na 15 calowej feldze
Dziś przyszedł kurierem komplet zawieszenia +2" Trail Master.




Poliamid Fi 70 do wycięcia podkładek między budę a ramę. Materiał to PA6G+MoS2. Używałem tego wcześniej do toczenia crash padów do motocykli i zdało egzamin

Podkładki mają być gotowe dziś. Postaram się w miare aktualizować temat i zamieszczać jak najwięcej zdjęć z montażu
 
 
szatan666 
Forumowicz


Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 114
Skąd: Rzeszów / Amsterdam
Wysłany: 25-11-2013, 19:33   

Opisuj proszę bo tez sie przymierzam , tyle że mam wersje 3d , same podkładki pod bude nie filozofia , ale interesują mnie bardziej punkty w kabinie i komorze silnika do przerobienia zeby czegos nie urwać.
Zawieche tez opisz jak możesz, śledzę temat e takim razie ;)
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 26-11-2013, 17:40   

Autko już przerobione. Nie miałem za bardzo czasu tego relacjonować
Przy body lifcie 6cm trzeba opuścić chłodnicę bo jest przykręcona do nadwozia . Ja u siebie zostawiłem w oryginalnym miejscy tylko przewody podorabiane są dłuższe . Powyginać drążki od biegów i reduktora. Przewody hamulcowe przód nowe. Zderzaki do podniesienia o 6 cm.
Wymiana amortyzatorów i sprężyn to prosta sprawa bez żadnych problemów
No i jeszcze dochodzi wyrównanie przodu na drążkach skrętnych. Ja podniosłem przód o 3,5 cm i wszystko jak narazie jest OK. Autko optycznie się wyrównało i w terenie jest OK
 
 
szatan666 
Forumowicz


Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 114
Skąd: Rzeszów / Amsterdam
Wysłany: 30-11-2013, 00:18   

A mógłbys opisać punkty ktore trzeba przerobić ? Ciekaw jestem paru rzeczy.

1. Czy przy podniesieniu tyłu nie przesuneło mostu w bok ? ponieważ trzyma go taki pręt z tyłu (nie wiem jak to sie zwie ? no chyba ze niewiele podnosiłeś problem można chyba pominąć
2.Co z kolumną kierowniczą ?
3. Jakieś punkty instalacji elektrycznej , nic nie grozi urwaniem ?
 
 
nielda 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-01-2014, 21:52   

Witam
Daj jakiś kontakt do Ciebie. Chciałbym zobaczyć Twoje Pajero
mój mail: nielda@wp.pl
Pozdrawiam

zunmen,
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2014, 00:17   

Ze swojego doświadczenia wiem, że przy takim lifcie warto zastosować dłuższe przewody hamulcowe. Na którejś imprezie urwał mi się przewód z tyłu, jak mi doopa ostro wyskoczyła w górę.
Szatan, ten pręt to tzw. drążek Panharda.

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 07-01-2014, 19:51   

Przednie przewody wymieniłem na dłuższe bo faktycznie przy takim lifcie były za krótkie.
Poszła jeszcze korekta na drążkach skrętnych +1,5 cm i teraz jest całości + 5cm. Nic się nie dzieje. W codziennej jeździe nie odczuwam różnicy. Teraz podniósł bym nawet budę o 8 cm. Przydały by się te 2 cm żeby podnieść bak może udało by się wtedy wsadzić go między bude a ramę.

[ Dodano: 09-01-2014, 15:43 ]
Mała zmiana . Pajero dostało nowe opony - silverstone 35x11,5r15 felga z ET -25
Do podcięcia przedni zderzak i nadkole tak około 3/4 cm. Do jazdy po asfalcie wystarczyło miejsca ale jest na styk Przydała by się felga z większym ET np - 45 ale daje 30mm dystanse i powinno być nawet przy maksymalnym skręcie OK. Z tyłu koło weszło bez problemu ale tez podetnę nadkola tak około 2/3 cm żeby był zapas miejsca.

[ Dodano: 14-01-2014, 14:39 ]
Tak to wygląda na 35" przód podcięty na szybko aby nie obcierało


Kod:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.