Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
schemat ustawienia kół zębatych 2800 td
Autor Wiadomość
Tomaszp 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Ksawerów
Wysłany: 26-11-2013, 20:48   schemat ustawienia kół zębatych 2800 td

Witam czy ktoś posiada schemat ustawienia kół zębatych w silniku 2800 td 4M40, na wieńcu zębatym wału korbowego mam jedno nacięcie zęba które przechodzi między dwa nacięcia na kole zębatym od dołu rozrządu na tym samym kole na łączeniu się z kołem zębatym pompy wtryskowej nie ma żadnego znaku.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-11-2013, 15:07   

Rozrząd
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenie na kole pasowym wału korbowego zgadza się z oznaczeniami na krążku napinającym (A). Barwne ogniwo na łańcuchu (B) musi zgadzać się z oznaczeniem na krążku napinającym. Ogniwa dwubarwne łańcucha (C) muszą zgadzać się z oznaczeniami na kole wałka rozrządu.


Pompa wtryskowa
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 12° za górnym martwym punktem (6° za górnym martwym punktem w systemach sterowania nadciśnieniem). Czujnik zegarowy winien teraz wskazywać 1,0 ± 0,03 mm.



Więcej masz tu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=50884
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Tomaszp 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 22
Skąd: Ksawerów
Wysłany: 27-11-2013, 23:06   znaki na kołach

dzięki za schemat na pewno się przyda gdy zdemontowałem pokrywę ustawienia na kole zębatym wału korbowego ząb oznaczony nr 1 wchodzi między dwa zęby ozn nr 1 na kole z zębatką na łańcuch na tym samym kole są dwa zęby oznaczone nr 3 koło zazębia się z kołem pośrednim wałka balansującego gdzie też jest jeden ząb z nr 3 lecz przesunięcie jest właśnie o trzy zęby i kropki z koła pośredniego na dwóch zębach nie zgrywają się z jedną kropką na kole wałka balansującego przesunięcie właśnie o trzy zęby. Jeżeli miałbyś schemat tej części mechanizmu bardzo się przyda celem sprawdzenia nadmieniam że kół jeszcze nie ruszałem ale muszę to zrobić gdyż potrzebuję się dostać do panewek głównych wału.

[ Dodano: 28-11-2013, 11:53 ]
już wszystko jasne mam książkę i znaki muszą się pokrywać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.