[II 2.0 DID] Skrzynia biegów |
Autor |
Wiadomość |
dawcio
Forumowicz
Auto: outlander 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013 Posty: 46 Skąd: o/kraków
|
Wysłany: 23-11-2013, 19:58
|
|
|
dawcio napisał/a: | pytanie dlaczego nie było efektu ślizgania lub trudniejszego wysprzęglania wcześniej ??? jaki masz przebieg a Outku ??? |
No wlaśnie ślizgania wogóle nie było nawet na 5 i 6-ce(ale teraz tak jakby lepiej się zbierał)-majster mówił,że czasami tak bywa iż nie ślizga tylko odrazu się rozsypuje...Wysprzęglanie-no cóż muszę przyznać,że przesiadłem się z auta trochę z innej epoki(fiat panda)na outka więc myślałem że tak mają biegi chodzić bo porównywująć z pandą to była bajka,ale teraz po wymianie biegi chodzą jeszcze ładniej,sprzęgło wpada ja w masełko nic nie czuć pod nogą.
Przebieg na tą chwile 148tys(raczej pewny).
2mas(luka),sprzegło(sasch),wysprzęglik nie wiem jakiej firmy chyba też luk
I teraz znów można cieszyć się z jazdy-niestety więcej moja żoneczka....
Aha jedyny efekt że coś jest nie tak(ok 2miesiące wcześniej)to zaklinowanie biegów,ale po kilku krotnym ruszeniu lewarkiem wszystko wróciło "do normy" |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-11-2013, 21:27
|
|
|
Też mam Pandę, i wydaje mi się że biegi równie dobrze tam wchodzą:-)
Mam pewien problem z pedałem sprzęgła w Outku. Wiadomo jest tam pompka hydrauliczna, i moment w którym naciskam pedał sprzęgła żeby "dotknął" jest wyczuwalny, a przy wyższych temperaturach nawet słyszalny. Dwa serwisy to sprawdzały i niby wszystko jest OK, ale w Pandzie jak wciskam sprzęgło to jest błoga cisza i idzie jak w masełko. W Outku jak wciskam to czuję jakby ze sprężyną coś było nie ten teges i jakbym ją słyszał ? |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
Stmitsu
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2013 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2013, 15:25
|
|
|
Być może sprzęgło nieodpowietrzone?
Spróbuj odpowietrzyć.
Później pompka i wysprzęglik centralny do sprawdzenia. |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-11-2013, 22:32
|
|
|
pompka jest nowa - stara podobno się zatarła |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2014, 12:40
|
|
|
Wracając do tematu - komplet czyli koło dwumasowe, docisk, tarcza sprzęgła i wysprzęglik oraz uszczelniacz wału kosztuje około 3500zł. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|