moz ektos pomoze - problem po wymianie zbiornika paliwa |
Autor |
Wiadomość |
tomix008
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 03-12-2013, 23:24 moz ektos pomoze - problem po wymianie zbiornika paliwa
|
|
|
Witam wiem ze to nie ten dzial ale ogolnie chodzi o silnik gdi wiec ::
Mam problem z pinin z silnikiem 1.8 gdi (przepustnica elektroniczna) mianowicie po wymianie baku który skorodowal auto przestalo wchodzić na obroty pracuje tylko tak do około 2 000 i więcej nie idzie ogolnie to po przygazowaniu gasnie. Podejrzewalem pompe w baku ponieważ zalozylem pompe ta która była w zakupionym zbiorniku ale niestety przelozylem swoja i dalej to samo .... może cos mieć wpływ na to ze auto odpaliłem bez podpiętego przewodu zasilającego paliwo ??? autko wypalilo paliwo i zgasło, moja glupota.. wie ktoś może co się moglo stać ??? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-12-2013, 07:38
|
|
|
Może dziwny zbieg okoliczności, jezeli to mołziwe sprawdź czy nie ma jakichś błędów, jezeli są (zapoisz kody na kartce), skasuj je i odpal auto na nowo, błędy które powróca mogą świadczyć o problemie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tomix008
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 04-12-2013, 10:41
|
|
|
Nie znnam sie na tych silnikach zabardzo ale czy jest mozliwosc zeby cos sie zapowietrzylo ??
czy mogla pasc pompa wysokiego cisnienia z powodu braku paliwa ?? |
|
|
|
 |
figi
Forumowicz
Auto: Colt CC4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 42 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 04-12-2013, 10:53
|
|
|
Może warto zacząć od wymiany filtra paliwa, w jednym lub drugim baku mógł być jakiś syf. Operacja niedroga a na pewno nie zaszkodzi. |
|
|
|
 |
tomix008
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 04-12-2013, 11:21
|
|
|
Nie przygladalem sie ale wydaje mi sie ze w tym pinin nie ma filtra paliwa ?? ...... |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-12-2013, 11:43
|
|
|
Jeżeli wymieniałeś zbiornik, sprawdź czy masz dobre odpowietrzenie zbiornika. Jeżeli to odpowietrzenie, łatwo to sprawdzić. Problem powinien zniknąć przy odkręconym korku od baku. Jeżeli to nie to sprawdź filtr paliwa, jakiś filtr musi być. W Mitsubishi często jest schowany w lewej lub prawej części komory silnika, prawie w nadkolu. Poszukaj w serwisówce od Pinina. http://www.e-elektron.pl/...roPinin0002.htm Może być gdzieś w zbiorniku, bo masz 2 pompy. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 04-12-2013, 20:42
|
|
|
wichura1,cyt sprawdź czy masz dobre odpowietrzenie zbiornika.Uwaga moja odnośnie odpowietrzenia otóż w GDI normalne jest występujące podciśnienie w zbiorniku. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
|