| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| problem z odpalaniem |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | brzosio   Nowy Forumowicz
 Jeden z dziesięciu
 
 Auto: Galant 1.6 GLS `88
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Lis 2013
 Posty: 14
 Skąd: Bialogard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-12-2013, 20:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | tomek84 fotke czego? silnika? dowodu? auta? czy swoją?   |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-12-2013, 22:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fotkę silnika. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | brzosio   Nowy Forumowicz
 Jeden z dziesięciu
 
 Auto: Galant 1.6 GLS `88
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Lis 2013
 Posty: 14
 Skąd: Bialogard
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-12-2013, 09:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wygląda na 1.6 Jeśli chodzi o 1.8 to oba silniki są podobne, bo to ta sama rodzina 4G3x - 1.6 to 4G32 a 1.8 to 4G37
 Ale masz zasilanie gaźnikiem, na głowicy od strony grodzi masz pompkę paliwa, więc możesz ją sprawdzić.
 Gaźnik czyści się sprajem do gaźników - do kupienia w motoryzacyjnych.
 Na LPG chodzi bo pewnie masz prostą instalację, gdzie mieszankę ustawia się 1 śrubką (ew. z silnikiem krokowym).
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-12-2013, 19:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wygląda identyko jak mój pierwszy galant  1.8 4G37   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |