Gaśnie zaraz po zatrzymaniu |
Autor |
Wiadomość |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-12-2013, 23:29
|
|
|
tomek84 napisał/a: |
dziwne trochę, że aku po 4 dniach padło ?!?! |
Tak sobie głośno myślę: może aku uległ uszkodzeniu przy uderzeniu w dzika i stracił możliwość pełnego naładowania? |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 07-12-2013, 23:57
|
|
|
komarsnk napisał/a: | Tak sobie głośno myślę: może aku uległ uszkodzeniu przy uderzeniu w dzika i stracił możliwość pełnego naładowania? |
tego nie jestem w stanie stwierdzić niestety, zobaczymy jak ten będzie się spisywać przy większych mrozach, jeśli coś nie tak: bateryjka nowa jakaś przyjdzie od gwiazdora być może |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
przemooo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5A 2.5 V6 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011 Posty: 19 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-05-2014, 09:04
|
|
|
Słuchajcie, odłączałem akumulator. Po podłączeniu przeprowadziłem procedurę startową. Niestety, od tego momentu auto gdy się rozgrzeje nie trzyma obrotów na biegu jałowym.
Spadają poniżej 500. Do tego, w momencie gdy się zatrzymuję (na "D") potrafi zgasnąć. NA wolnych obrotach na D nie chce pełzać. Co robić? Odłączyć aku ponownie i przeprowadzić to jeszcze raz? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 30-05-2014, 17:07
|
|
|
przemooo napisał/a: | Słuchajcie, odłączałem akumulator. Po podłączeniu przeprowadziłem procedurę startową. Niestety, od tego momentu auto gdy się rozgrzeje nie trzyma obrotów na biegu jałowym.
Spadają poniżej 500. Do tego, w momencie gdy się zatrzymuję (na "D") potrafi zgasnąć. NA wolnych obrotach na D nie chce pełzać. Co robić? Odłączyć aku ponownie i przeprowadzić to jeszcze raz? |
Przepustnica do sprawdzenia.
Takie rzeczy jak TPS i APS. Po właściwym wyregulowaniu, jeśli obroty będą nadal w okolicy 500, to podkręcić śrubą wolnych do wartości 650.
Zanim zaczniesz grzebać w przepustnicy, sprawdź, czy wszystkie wężyki podciśnień szczelne, jak również dolot czy nie ciągnie lewego powietrza. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 30-05-2014, 19:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartekkita
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 1190 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-05-2014, 18:36
|
|
|
bialyjayz, nie powinien Ci się tak szybko rozładować jeżeli jest sprawny. Chyba, że zostawiłeś coś co pobierało prąd. Na wiosnę zostawiłem 3 letni akumulator obsługowy made in Ukraine na ponad 2 tyg i odpalił od strzała.
Jak masz obsługowy to możesz w sumie wizualnie skontrolować blaszki i poziom elektrolitu da Ci to jakąś odpowiedź o jego kondycji |
_________________ Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???
Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018 |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 30-05-2014, 21:58
|
|
|
Cytat: |
bialyjayz, nie powinien Ci się tak szybko rozładować jeżeli jest sprawny. Chyba, że zostawiłeś coś co pobierało prąd. Na wiosnę zostawiłem 3 letni akumulator obsługowy made in Ukraine na ponad 2 tyg i odpalił od strzała. |
to już stara sprawa, przez te zimę palił od kopa bez żadnego zająknięcia nawet. Bartekkita napisał/a: | Jak masz obsługowy to możesz w sumie wizualnie skontrolować blaszki i poziom elektrolitu da Ci to jakąś odpowiedź o jego kondycji |
ale dzięki za zainteresowanie
bezobsługowy ale świeci dioda czy coś tam w środku na zielono także jeszcze będzie jeździł ze mną ::P |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84457
 |
|
|
|
 |
|