 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:57 |
[C5X 88-92] nie chce odpalić |
Autor |
Wiadomość |
Skrzydło77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:11
|
|
|
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24368 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:11
|
|
|
Z Łodzi to proponuje kontakt z Japaneze - może on bedzie w stanie pomóc, bo z uszkodzonym 5269 to silnik odpali.
A na pewno odpowiedni czujnik temp. silnika był zmieniony? - ile miał nóżek i w jakim kształcie? |
|
|
|
 |
Skrzydło77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:18
|
|
|
Dwie nóżki w kształcie litery T. Jak się go odpali samostartem i silnik się nagrzeje to później normalnie odpala, dopóki oczywiście nie ostygnie. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24368 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:24
|
|
|
Skrzydło77 napisał/a: | Dwie nóżki w kształcie litery T. Jak się go odpali samostartem i silnik się nagrzeje to później normalnie odpala, dopóki oczywiście nie ostygnie. |
to co napisalas wskazuje na 2 rzeczy:
- zbyt niska wydajnosc pompy paliwa
- uszkodzony czujnik temp. (wlasnie ten T)
czy pompa i czujnik byly nowe? - bo kolega dostal regenerowana i sie meczylismy a na nowej natychmiast ozyl
czy mozesz zmierzyc jaki jest opor na tych nozkach czujnika gdy silnik jest zimny (omomierzem ustawionym na zakres 20 kOm)? |
|
|
|
 |
Skrzydło77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:28
|
|
|
Pompa paliwa i czujnik są nowe. Ide zmierzyć opór i dam znać |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24368 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:35
|
|
|
i jeszcze jedno - na zimnym silniku jaka jest kompresja na poszczegolnych cylindrach? |
|
|
|
 |
Skrzydło77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:58
|
|
|
Kilka dni temu robiony był częściowy remont silnika (wymiana pierścieni, robiona głowica), a usterka jak była tak jest nadal. Zaraz jeszcze zmierze ten opór, tylko, że ten czujnik jest nowy.
[ Dodano: 21-02-2007, 16:07 ]
Ten czujnik nie ma żadnej oporności, jest przerwa |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24368 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2007, 16:16
|
|
|
to znaczy ze jest zepsuty - przerwa = opor nieskonczonosc
dlatego zimny nie odpala
zakladam, ze zakres na mierniku byl nastawiony na 20 kOm?
zrob tak: kup w sklepie elektroncznym opornik ok. 5 kOm (koszt ok. 2 grosze, wiec pewnie zeby naliczyc VAT trzeba bedzie kupic 5 sztuk) i podlacz go do wtyczki od czujnika (obojetnie jak - byle jedna nozka w jednym gniazdku) i sprobuj odpalic auto - na 99% odpali
jesli masz paragon, to czujnik wymien, bo jest zepsuty a opornik zdejmij, bo auto bedzie ciagle na ssaniu pracowalo |
|
|
|
 |
Skrzydło77 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 16:39
|
|
|
Dzieki, zaraz zasuwam do sklepu po opornik. Mam nadzieje, że to będzie to bo pomału trace wiare w to, że da sie nim jeszcze pojeździć
[ Dodano: 02-03-2007, 13:39 ]
Była to wina cewki zapłonowej. Zmieniłam na nową i jest ok. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|