Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Tuning/Modyfikacja Silnika
Autor Wiadomość
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-10-2009, 20:32   

mitsu00 napisał/a:
Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.

Pozdr.

To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
dynamics 
Nowy Forumowicz
dynamics od 1989

Auto: MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-10-2009, 08:37   

no to zaczynam się bać, ale do odważnych świat należy ...
 
 
 
gootek
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2009, 07:26   

zbyszekm2 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.

Pozdr.

To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)
zbyszekm2,
co masz na myśli pisząc: "fabrycznie ograniczenie" ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-10-2009, 08:17   

gootek napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Apropo PIV, to gościu powiedział że robili 2 albo 3 Pajero 170 KM i klienci mieli problemy z zapalajacą się kontrolką DPF-u. Wypalanie nic nie dało. Nie wiem jak to się skończyło.

Pozdr.

To prawda. Ale jest na to rozwiązanie i proste. (fabrycznie ograniczenie)
zbyszekm2,
co masz na myśli pisząc: "fabrycznie ograniczenie" ?

to trochę jak tajemnica zawodowa :wink: Jest urządzenie, które ogranicza wysokość ciśnienia w układzie zasilania.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-10-2009, 21:56   

dynamics napisał/a:
jw1900 napisał/a:
A co sadzicie o ofercie firmy 44tuning.pl, moze ktos mial juz z nimi stycznosc?

http://www.44tuning.pl/ch...shi-pajero.html

W wersji sredniej dla PIV 3.2 AT wzrost mocy do 200 KM i momentu do 450Nm..



jadę do nich we wtorek 6.10.2009 - z tego co wiem są dużo lepsi niż każda inna firma, zwłaszcza, że usuwają fabryczny błąd w systemie pompy. Cena kosmos za komplet bo aż 4.600,00 brutto ale ja lubię robić z najlepszymi - napiszę czy faktycznie tacy są ...



I jak wrażenia po zawirusowaniu?

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dynamics 
Nowy Forumowicz
dynamics od 1989

Auto: MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-10-2009, 07:43   

no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... natomiast po 2 tygodniach jazdy zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka (wygląda jak silnik) no i teraz mam problem
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-10-2009, 08:42   

dynamics napisał/a:
no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków... natomiast po 2 tygodniach jazdy zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka (wygląda jak silnik) no i teraz mam problem

A gdzie to robiłeś?
Jęsli nie został wymieniony pewien zawór, to tak się będzie działo.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
dynamics 
Nowy Forumowicz
dynamics od 1989

Auto: MITSUBISHI PAJERO 3.2 D 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 4
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-10-2009, 08:08   

www.44tuning.pl w Opolu na ulicy Budowlanych 6. Napisz mi proszę jaki to zawór, to zadzwonię do faceta i powiem mu. Będę wdzięczny jak wyślesz mi nr swego telefonu / mój adres: krzysztof@szymanowski.biz / z góry dziękuję za kontakt. Wiesz jak to jest, gdy bryka nie jedzie ...
 
 
 
kudlaty94 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 25-10-2009, 16:03   

dynamics napisał/a:
no jest różnica, aczkolwiek nie wiem czy warta tych 4 tysiaków...


Witam, mam pytanie, czy przed tą modyfikacja w 44tuning miales jakiegos innego chipa albo box-a ? np. z V-techa ? Jeżeli tak, to czy jest różnica ? Pytam, bo ja mam power boxa z V-techa i zastanawiam sie na dzalozeniem tego z 44tuning, bo podobno lepszy jest.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 25-10-2009, 21:06   

4 tys. zapłaciłeś w 44tuning? To strasznie drogo!!!!!!!! Ja dałem 2400 zł za zmianę mapy z hamownią przed i po.

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Robert-SMOK 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero IV, 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 52
Skąd: Brodnica
Wysłany: 15-11-2009, 10:50   

mitsu00 napisał/a:
4 tys. zapłaciłeś w 44tuning? To strasznie drogo!!!!!!!! Ja dałem 2400 zł za zmianę mapy z hamownią przed i po.

Pozdr.





To powiedz kolego i daj namiary na firme która za 2400 w Polsce zmienia mape w Pajero IV- Bo dla mnie to małoprawdopodobne. Pozdrawiam.
_________________
Robert-SMOK
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-11-2009, 11:44   

robertsmok>>>>>Przeczytaj uważnie wątek kolego to będziesz wiedział gdzie to zrobiłem :D

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
roman 
Forumowicz

Auto: PAJERO IV 3.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 84
Skąd: ŚLĄSKIE
Wysłany: 26-07-2010, 16:51   

dynamics napisał/a:
www.44tuning.pl w Opolu na ulicy Budowlanych 6. Napisz mi proszę jaki to zawór, to zadzwonię do faceta i powiem mu. Będę wdzięczny jak wyślesz mi nr swego telefonu / mój adres: krzysztof@szymanowski.biz / z góry dziękuję za kontakt. Wiesz jak to jest, gdy bryka nie jedzie ...

Witam,
mam pytanie do "dynamics", jak się teraz zachowuje samochód po podniesieniu mocy w www.44tuning.pl ?
pozdrawiam
 
 
gildor 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2010, 17:18   

zbyszekm2 napisał/a:
W piątek robiliśmy PIII i podnieśliśmy moc do 207 KM, i lepiej się zbiera jak moje.

a czym go podkręciliście?

ja testuje teraz taki box:
http://www.rapidtuning.hu...hp?menu=1&dis=5
ma sporo ustawień ale mimo, że kopa dostaje na przyspieszeniu (wg stopera), to jakoś czegoś mi brakuje. ale on nie ma programów od 1-10 czy co tam, jak v-tech, ale sporo ustawień wykonywanych z konsolki. najważniejsze, że ma wyłącznik (równiez z pilotem jak ktoś chce). klikasz i masz fabrykę. teoretycznie można go włączyć i wyłączyć na chodzącym silniku, pod warunkiem, że jest nie obciążony aktualnie. generalnie ciekawa zabawka.
 
 
Falisty 
Nowy Forumowicz

Auto: PIV 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2013, 12:22   

zbyszekm2 napisał/a:
A my robimy to w Bytowie, ja swoje PIV podniosłem do 227KM i 560 NM. I też jestem zadowolony.
W piątek robiliśmy PIII i podnieśliśmy moc do 207 KM, i lepiej się zbiera jak moje.


Z góry przepraszam za odgrzanie kotleta a temat mnie bardzo interesuje.

Kolego, czy hamowałeś może swoje auto ? Bo wielu na tym forum opowiada o modyfikacjach w swoich PIV i podaje wartości 200 i więcej KM , ale nikt nie poparł tych rewelacji wykresem z hamowni.
Te 227KM/560Nm to za pomocą boxa czy programu ?

Pozdrawiam,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.