Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] dziwne działanie ogrzewania
Autor Wiadomość
marwawa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi cari 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-12-2013, 10:56   [Cari 1.8] dziwne działanie ogrzewania

witam po odpaleniu auta wrzystko jest w porzadku nagrzewa sie normalnie ogrzewanie jest a po przejechaniu kilku kilometrółw leci tylko zimne powietrze trzeba ustawic 30 stopni zeby zaczeło grzac wymieniony termostat nic nie pomogło co moze byc przyczyną ?
 
 
MmzTattoo 
Mitsumaniak


Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 194
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 12-12-2013, 14:48   

A jak jesziesz te kilka km? Po emerycku czy w miarę dynamicznie? Jeśli po emerycku to możesz tak mieć że będzie szybciej wychładzać.
Dodatkowo polecam przepłukać nagrzewnicę ja brałem jeszcze odkamieniacz.
A możliwe jeszczs że masz otwarty dopływ zimnego powietrza to pokrętło przy kratkach środkowych od strony kierownicy. Jak weźmiesz je w dół to powinno zamknąć jeśli nie reaguje możliwe że linka spadła.
_________________
Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-12-2013, 18:04   

Może zacinac się silniczek climatronica, wypadałoby sprawdzić
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
GrzesiekP 
Forumowicz

Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: PL
Wysłany: 12-12-2013, 19:39   

Moim zdaniem spadła ci rurka od klimatronika która zasysa powietrze z kabiny. Musisz wyciagnać panel i zapiąc rurkę
 
 
Renix 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 27
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-12-2013, 20:33   

Te wszystkie hipotezy są nieprawdziwe :) Klimatronik DZIAŁA POPRAWNIE ale tylko kilkanaście minut. Też tak mam. Uszkodzony jest pewnie któryś z czujników temperatury. Nie znalazłem fachowca który by to ogarnął. Pomaga chwilowe wyłączenie klimatronika na parę sekund albo nastawienie temperatury na 30 stopni i regulacja prędkością wentyllatora. Niestety - to już nie jest wtedy klimatronik :(
_________________
Pozdr.
Renix
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-12-2013, 21:29   

a spróbujcie wyjąć radio i pojeździć z dziurą w tym miejscu - u mnie klimatronik podgrzewany jest przez radio i dlatego po pewnym czasie wydaje mu się, że jest cieplej niż w rzeczywistości (w lecie idzie zamarznąć ;) )
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
lehu 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI (przed lift)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 13
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 13-12-2013, 19:19   

Bartek napisał/a:
a spróbujcie wyjąć radio i pojeździć z dziurą w tym miejscu

Wystarczy wyłączyć radio IMO :)
Też miałem to pisać, bo akurat parę dni temu robiłem test i po jakiś 100km, przy zerowej temperaturze na zewnątrz za kratką czujnika było 32 stopnie, w kabinie 22 stopnie, na climatronicu już widniało 28, bo niżej chłodnawo było.

LINK
 
 
maciekwu5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: Trawniki
Wysłany: 13-12-2013, 19:32   

Witam! Ja natomiast mam dosyć nietypowy problem. Przy włączonym ogrzewaniu (nie klimatronic) leci ciepłe powietrze, natomiast przy ostrzejszych zakrętach gdy auto bardziej przechyla się, z nawiewów leci gorące powietrze. Ktoś wie czym może być to spowodowane?
 
 
 
GrzesiekP 
Forumowicz

Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 19:23   

Renix to co ja piszę to nie są "Hipotezy" tylko praktyka. Taki jak Ty "wielcy mechanicy" naciagaja na kasiorę bo poprostu nie chce sie samemu pomyśleć, wiec najlepiej powymieniaj sobie wszystko na nowe jak Cie stać. Jak nie masz konkretnej rady to może sie poprostu nie podejmuj tematu, bo na tego typu forach nei o to chodzi
 
 
marwawa 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi cari 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-12-2013, 19:42   

załozyłem rurke ale niestety to nic nie poprawiło
 
 
GrzesiekP 
Forumowicz

Auto: Carisma1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: PL
Wysłany: 14-12-2013, 19:51   

Na dolnej części klimatronika powinna być naklejona folia termoizolacyjna chroniąca klimatronik od nagrzewajacego sie radia, pozatym czestą przyczyną są oberwane ząbki na zębatkach silniczków
 
 
Renix 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 27
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-12-2013, 22:14   

GrzesiekP napisał/a:
Taki jak Ty "wielcy mechanicy" naciagaja na kasiorę bo poprostu nie chce sie samemu pomyśleć itd, itp.....

Insynuacje że jestem "wielkim mechanikiem" naciągającym na kasę są obrzydliwe.
Proszę napisz gdzie i kogo naciągnąłem na kasę?
Wszystkie twoje porady w tym wątku okazały się nieskuteczne. Ja natomiast napisałem że uszkodzony jest któryś z czujników temperatury i to jest przyczyną. A twoim zdanie nie jest to porada tylko naciąganie...Wystawiasz sobie publicznie niechlubne świadectwo.
EOT.
_________________
Pozdr.
Renix
 
 
Borysław 
Forumowicz


Auto: Mitsu Carisma 1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Siechnice
Wysłany: 24-12-2014, 22:41   

Sorry, że odkopuję temat.
Czy ktoś sobie moze poradził z tą przypadłością ?
Po 15 minutach robi się chłodno w aucie, jeżdżę z dzieckiem więc ogrzewanie by się przydało.
Rurka czujnika jest wpięta, radia nie włączam, panel posiada folię termiczną, oprócz zębatki nawiewu na przednią szybę wszystkie są ok(zębatka naw.przed.szyb. plus np na nogi powoduje zaprzestania odgłosu przeskakiwania),termostat ok.Dodam, że posiadam elektryczny filtr kabinowy jakby to coś mogło zmienić.
Strasznie jest to irytujące i zaczynam marzyć o manualnym sterowaniu nawiewem.
_________________
Moje Mitsu :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93105
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 26-12-2014, 21:28   

odgłos przeskakiwania mówisz że masz, to może jednak zębatka która jest pod kierownicą patrząc w prawo ma parę zębów ułamanych, albo coś tam blokuje,

jak możesz to daj zdjęcie tej zębatki u siebie

przy okazji powiem że ustawiając temp. na max silniczek ustawia przedostatnią pozycję (wyłączony klimatronik) widać tą pozycję na zębatce, a gdy się wróci o jeden stopień (przeskok) pokrętłem to silniczek ustawia na ostatnią pozycję (włączony klimatronik)

jak ustawisz na ostatnią pozycję to też ciepło nie leci?
sprawdź przewody gumowe które idą za silnikiem czy obydwa są ciepłe
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Borysław 
Forumowicz


Auto: Mitsu Carisma 1,8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Siechnice
Wysłany: 26-12-2014, 22:28   

Węże nagrzewnicy są gorące.Przeskakująca zębatka jest od nawiewu przedniej szyby więc chyba z ogrzewaniem nie ma nic wspólnego.
Mój problem polega na słabnącym ogrzewaniu.Silnik się nagrzeje i jest ok.
Z nawiewów leci ciepłe powietrze ale po jakiś 15 minutach zaczyna się robić co raz chłodniej.Do zębatki na razie nie będę się dobierać.Nie demontuję plastików podczas mrozów, bo już kilka razy coś połamałem :roll:

EDIT:
Znalazłem ciekawy watek o przeniesieniu czujnika temperatury w inne miejsce.
Pytanie gdzie on się znajduję?
To jest ten na końcu karbowanej rury czy jest w samym panelu klimy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.