Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Patrykowa Sigma
Autor Wiadomość
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-12-2013, 20:32   

mazda10000 napisał/a:
Ale mój kumpel z samochodówki twierdzi, że powinno się się śruby wymieniać przy ściąganiu głowicy, bo stare się rozciągają itd.

Nie powinno się ich przypadkiem najpierw zmierzyć?
Jeżeli posiadają długość nominalną, nadają się do użytku.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 10-12-2013, 23:05   

świeczki dotarły :mrgreen: całe i szczęśliwe :mrgreen:
jutro będą uszczelki :mrgreen:
i teraz cała nadzieja w Łukaszu z zaworami hehe :mrgreen:

trzymajcie kciuki aby sigma odpaliła i wyjechała z garażu w tym roku hehe :mrgreen:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 15-12-2013, 23:56   

fj_mike napisał/a:
mazda10000 napisał/a:
Ale mój kumpel z samochodówki twierdzi, że powinno się się śruby wymieniać przy ściąganiu głowicy, bo stare się rozciągają itd.

Nie powinno się ich przypadkiem najpierw zmierzyć?
Jeżeli posiadają długość nominalną, nadają się do użytku.


Mitsu twierdzi że jeśli mieszczą się w normie to nie wymieniać.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 16-12-2013, 18:04   

szpala85 napisał/a:
trzymajcie kciuki aby sigma odpaliła i wyjechała z garażu w tym roku hehe :mrgreen:

Jak tam odpaliła?
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18-12-2013, 00:24   

jkrzysztof80, jeszcze nie :wink:
mało czasu na ogarnięcie tego wszystkiego :wink:
ale jest postęp dzisiaj dopasowywałem nowe zawory do gniazd i szlifowałem stare wydechowe aby idealnie przylegały ... w miedzy czasie całe głowice umyte w ropie ... świecą się jak psu jajca hehe :mrgreen:


 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-12-2013, 08:50   

Słuchajcie chłopaki .. bo złożyłem jedną głowicę do kupy i tak mnie coś zastanawia .. mianowicie popychacze zaworowe .??? ... teraz jak obracam kołem to zawory nie chowają się do końca ... przez popychacze ... czy to normalne ?
bo rozumiem że po podpięciu pod silnik i olej popychacze same się wyregulują i nie będzie luzu zaworowego ?

poprawcie mnie jak się mylę :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-12-2013, 08:56   

Nie chowają się, znaczy że się nie zamykają :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-12-2013, 09:18   

tak ... zostaje jakieś 1~2mm przerwy
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-12-2013, 18:22   

dobra zawory już się ułożyły :wink: ..... głowice postały jedną noc i jest wszystko szczelne :wink: .... w poniedziałek zakładam
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-12-2013, 20:50   

szpala85 napisał/a:
dobra zawory już się ułożyły :wink: ..... głowice postały jedną noc i jest wszystko szczelne :wink: .... w poniedziałek zakładam


Bo oleju z nich nie spuściłeś :wink:
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22-12-2013, 00:46   

nie tyle co olej co ropa hehe leżały cały dzień w ropie bo je czyściłem :mrgreen:
ale już jest dobrze ... w poniedziałek kupie jakiś tani olej 10 w40 zaleję niech się silnik prze płucze .... po tem kupię castrola 5w40 i na takim oleju sigma bedzie jeździć :wink:
rozważałem 10 w 40 castrola ale jednak wezmę 5w40 magnateka ... silnik zdrowy to nie będę się znęcał :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-12-2013, 08:45   

szpala85 napisał/a:
w poniedziałek kupie jakiś tani olej 10 w40 zaleję niech się silnik prze płucze .... po tem kupię castrola 5w40 i na takim oleju sigma bedzie jeździć :wink:
rozważałem 10 w 40 castrola ale jednak wezmę 5w40 magnateka ... silnik zdrowy to nie będę się znęcał :wink:
może znęcał się nei będziesz ale terroryzowac go będziesz, Castrol to nic specjalnego, już nie jeden pisał jak to amienia się praca silnika już od samego oleju (ot chocby praca biegu jałowego), nie musi to być wyreklamowany brand, jest wielu dobrych polecanych producentów tj. Fuchs, Havoline, Comma, Repsol, ceny oscylują w podobnych granicach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 22-12-2013, 12:00   

szpala zalej soboe valvoline max life. super olej albo jakiegos motula
.castrol i mobil to juz nedza .
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3560
Skąd: Gniezno
Wysłany: 22-12-2013, 12:32   

Weź pod uwagę olej: Total Quartz 9000 Energy 5W-40. W mojej kategorii cena/jakość 10/10.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-12-2013, 12:46   

wojtas napisał/a:
Weź pod uwagę olej: Total Quartz 9000 Energy 5W-40. W mojej kategorii cena/jakość 10/10.


To to samo co ELF , ta sama rozlewnia :wink: . Olej Comma to nic innego jak MOBIL
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.