Uszkodzony reduktor? Zavoli zeta N |
Autor |
Wiadomość |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 25-11-2013, 23:21 Uszkodzony reduktor? Zavoli zeta N
|
|
|
Witajcie,
mam problem z ustawieniem instalacji w Galancie. Okazało się że lambda firmy Vernet padła więc wymieniłem dziś na Denso. Jednak kiedy ustawię raz względnie mapy, skasuje i zbiore PB i LPG to LPG zawsze wychodzi inaczej (wiem jak zbierać mapy). Nagrałem plik OSC przy przyśpieszaniu, ciśnienie z ok 1,3 potrafi spaść do 1 bara a po puszczeniu gazu przy przyśpieszaniu wzrosnąć do 3,5-4 bary (to jest cut off??). Poniżej link do pliku osc. Czy wyrok jest jednoznaczny? Zavoli do wymiany? Proszę o pomoc.
Nowy osc |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-11-2013, 08:00
|
|
|
Lub do czyszczenia i ewentualnie regeneracji.
Tu masz fajny temat o tym reduktorze http://lpg-forum.pl/regen...li-s-t9907.html to dotyczy Zety S ale to taki sam reduktor różniący się tylko jedna sprężyną. Aby przejrzeć ten temat chyba będziesz musiał się tam zalogować. |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 26-11-2013, 09:48
|
|
|
On był regenerowany jakieś 4-5 miesięcy temu. Wtedy wywalilem chyba 7 sprężynek. Zostały na pewno 4. Chyba zainwestuje w zavoli zeta s. Uważasz że taki stan reduktora jest powodem problemu z wystrojeniem i powodem dużego spalania? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-11-2013, 09:53
|
|
|
A może stało się coś z podciśnieniem sterującym reduktorem. Zeta S jest taka sama jedynie ma możliwość ustawienia większego ciśnienia. Chcesz stabilniejszego reduktora, to kup KME Tura.
[ Dodano: 26-11-2013, 09:58 ]
Raczej w Zecie nie ma się co popsuć, też mam taki reduktor i po regeneracji też miałem problemy z przerostami ciśnienia. Skróciłem do minimum podciśnienie i zrobiłem aby wszystkie przeloty tego podciśnienia miały jednakowa średnicę, wszędzie jest 4mm. Teraz mam przerosty max do 2 barów i ciśnienie spada przy max bucie o 0,15 bara. |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 26-11-2013, 10:05
|
|
|
Ale miesiąc temu jeszcze nie spadało więcej jak 0,1 bara przy pełnym bucie a przerosty były do 1,9 bara. W konfiguracji niewiele się zmieniło od tamtej pory. Chce Zeta S bo teraz reduktor jest tak na skraju wytrzymałości, wolałbym aby jednak miał zapas. Choć nie mówię że jestem zdecydowany, na razie rozważam możliwości. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-12-2013, 19:33
|
|
|
Mam sprężynę od Zety S, ostatnio kupiłem taki używany reduktor i potrzebowałem zrobić z niego Zetę N. Jednak okazało się, że siedzi w nim tylko jedna mocniejsza sprężyna a nie dwie jak w starszych wersjach. Wymieniłem tę sprężynę na słabszą nieoryginalną po czy mogę zejść z ciśnieniem do 1,15 bara. Jeśli jeszcze potrzebujesz, to tę oryginalną mogę Ci wysłać, jeśli Ci się nada, to odeślesz mi swoją z Zety N. |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 16-12-2013, 07:34
|
|
|
Poszło PW |
|
|
|
 |
|