Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
falujące obroty
Autor Wiadomość
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-12-2013, 13:28   falujące obroty

mam taki problem z falującymi obrotami.
odpalam rano i silnik chodzi równiutko, ruszam i zaczyna się owe falowanie nawet do tego stopnia że przy wysprzęglaniu często gaśnie.
dzieję to i na benzynie i lpg
przepustnicę czyściłem
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 16-12-2013, 14:38   

Zobacz czy nie dzieję się to gry skręcasz kierownicą - jeśli tak wina wspomagania.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-12-2013, 15:08   

jak już sie wyrównają i kręcę kierownicą to obroty trochę rosną
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 16-12-2013, 22:40   Re: falujące obroty

przemo76 napisał/a:
odpalam rano i silnik chodzi równiutko, ruszam i zaczyna się owe falowanie nawet do tego stopnia że przy wysprzęglaniu często gaśnie.
Mnie by pasowała usterka silniczka krokowego.
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-12-2013, 09:13   

Witam. Przemo, a jaki masz silnik, czy to sie dzieje tylko w czasie jazdy, czy tez na postoju. pozdrawiam.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-12-2013, 13:46   

2,4 mivec
na postoju, a przy każym wysprzęglaniu obroty spadają do ok 300 i potem odbijają w górę
a zanim samochód sie nie nagrzeje to często potrafi przy tych spadających obrotach zgasnąć.
miałem kiedyś awarię silniczka krokowego w astrze ale tam nie było falowania obrotów na biegu jałowym, tylko gaśnięcie silnika podczas wysprzęglania
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-12-2013, 14:13   

przemo76 napisał/a:
przy każym wysprzęglaniu obroty spadają do ok 300 i potem odbijają w górę
a zanim samochód sie nie nagrzeje to często potrafi przy tych spadających obrotach zgasnąć.
miałem kiedyś awarię silniczka krokowego w astrze ale tam nie było falowania obrotów na biegu jałowym, tylko gaśnięcie silnika podczas wysprzęglania
Jak silniczek jest uszkodzony tak że nie otwiera się wogóle to silnik będzie gasnąć, jak zacina się w jakieś pozycji albo czujnik położenia silniczka (lub przepustnicy) podaje w pewnym zakresie złe wartości, to mógłby być taki objaw że nie gaśnie do zera.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-12-2013, 14:16   

podpięcie pod obd wystarczy?
czy może trzeba po kolei wyjmować i sprzwdzać jakimiś miernikami?
mam nadzieję że uda sie to zlokalizować bez wymienianaia wszystkiego po kolei
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 18-12-2013, 14:59   

przemo76 napisał/a:
podpięcie pod obd wystarczy?
czy może trzeba po kolei wyjmować i sprzwdzać jakimiś miernikami?
Samo OBD może być mało, wydaje mi się że ja nie podiąłbym się diagnozować tylko w oparciu o to. Co do sprawdzania miernikami, to ja miałem u siebie w O1 2.0 silniczek który na stole wydawał się sprawny, a w samochodzie były problemy.
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-12-2013, 15:40   

Witam. Ja też mam 2,4 i tez zagazowanego, też miałem falujące obroty, kiedyś nawet mi zgasł rozgrzany, i zdarzało sie na zimnym przy ruszaniu. I tak, ustało wszystko po wymianie świec (dwie były totalnie wypalone) i regulacji zaworów (jakies zawory były podparte-tak okreslił mechanior). Teraz cyka jak zegareczek. W naszym silniku nie ma osobnego silniczka krokowego, jest tylko przepustnica sterowana elektronicznie za pośrednictwem silniczka. Mnie wcześniejsze czyszczenie przepustnicy nic nie dało. Dopiero powyższe zabiegi przyniosły skutek.Pozdrawiam.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-12-2013, 17:00   

http://allegro.pl/mitsubi...3776813236.html

to od czego ten?
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-12-2013, 18:05   

nie wiem od czego. tez to widzialem ale u siebie czegoś takiego nie znalazłem. może w mivecach nie ma tylko w zwykłych 2,4 (bez mivec, a temu z allegro coś się pomieszało) takie też są.pozdrawiam (znalazłem-to z allegro to zawór EGR a nie silnik krokowy).
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-12-2013, 20:06   

jest tak:
odpalam rano samochód pracuje równiutko puki nie ruszę wystarczy przejechać kawałek i nawet przy zmianie 1-2 już obroty lecą na łeb na szyję i potrafi zgasnąć i zaczyna się falowanie
jak się obroty uspokoją jest ich ok 600 chyba mało trochę, czy to może mieć jakieś znaczenie?
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-12-2013, 22:34   

Chyba pozostaje komp. ale tak jak pisalem sprawdź świece. sam zresetuj kompa przez odłączenie aku, po ponownym połączeniu komp się uczy i może gasnąć, może załapie właściwe nastawy. pozdrawiam.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-01-2014, 12:28   

qbas62 napisał/a:
Chyba pozostaje komp. ale tak jak pisalem sprawdź świece. sam zresetuj kompa przez odłączenie aku, po ponownym połączeniu komp się uczy i może gasnąć, może załapie właściwe nastawy. pozdrawiam.


odłączyłem aku a po ponownym podłączeniu i odpaleniu samochodu jak pisałeś gaśnie jakby nie miał wolnych obrotów co robić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.