Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prasa o Lancerach
Autor Wiadomość
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 19-12-2013, 20:04   

msnboss napisał/a:
krzychu napisał/a:
msnboss - niestety, ale dopłata przy Lancerze do Diesla była mocno dyskusyjna, do tego teraz to nawet nie ma takiego w ofercie. Po prostu taka konfiguracja się nie sprzedawała. Możesz poczytać o ASX-ach 1,8. Bo w Outka II jest już większa odmiana tego diesla 2,25 , a teraz w nowym OIII okrojona o MIVEC-a jeśli dobrze pamiętam.

A z tym 1,8 DID MIVEC to tak:
- zapiekały się podobno pierścienie - akcja serwisowa z użyciem jakiegoś płynu do paliwa
- wzrastający poziom oleju (jak powyżej X na bagnecie to trzeba wymieniać) - chyba poprawili w sofcie
- DPF się zbyt często wypala (znaczy częściej niż deklaruje to producent)
- przy potrzebie regulacji/sprawdzenia luzów zaworowych trzeba wyciągać wtryskiwacze (mocno niewdzięczna czynność bo może się kończyć potrzebą wymiany wtryskiwacza lub inymi komplikacjami) więc zazwyczaj nawet w ASO luzy sprawdza się "na ucho"....
(wszystko z pamięci, mogłem coś przekręcić)

Jak na nową konstrukcję bolączki dość kosmetyczne... Jak się używa w trasie to pewnie nawet te wyżej problemy nie występują. A tak to jak każdy nowy diesel w mieście się męczy po prostu.


Potwierdzam 1 i 2 pkt,byłem na jeszcze jednej akcji serwisowej z moim 1.8 did, mianowicie do wymiany koło alternatora. Po za tym cisza i spokój.


czyli co miałeś problem z pierścieniami ?
_________________
pablo diablo
 
 
 
msnboss 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-12-2013, 07:28   

Jedyny problem jaki miałem to zauważyłem na bagnecie poziom oleju blisko znaczka X, czyli że poziom oleju wzrastał. Z niczym innym nie było probemu, ale jak pojechałem do serwisu zrobili wszystkie akcje serwisowe które były dostępne do mojego auta.
_________________

 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 20-12-2013, 11:59   

msnboss napisał/a:
Jedyny problem jaki miałem to zauważyłem na bagnecie poziom oleju blisko znaczka X, czyli że poziom oleju wzrastał. .


jak pisałem wczesniej problem prawie całkowicie znika gdy się pilnuje dopalania filtra tzn nie przerwa się mu w trakcie wyłączeniem silnika lub staniem na parkingu
_________________
pablo diablo
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-12-2013, 12:07   

Warto jeszcze pamiętać, że jak wypala i będziemy stali z włączonym silnikiem to on przerwie wypalanie, a nie zakończy. Więc jak się zauważy, że wypala to najlepiej na obwodnicę i >80km/h. To pozwoli zakończyć z powodzeniem proces wypalania bez niepotrzebnego zużywania nadmiernej ilości paliwa i rozrzedzania oleju.
 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 20-12-2013, 19:23   

krzychu napisał/a:
najlepiej na obwodnicę i >80km/h.


gorzej mają ci co w pobliżu takiej drogi nie mają :wink:
_________________

 
 
 
bart210 
Mitsumaniak

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 204
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-12-2013, 14:46   

http://moto.pl/MotoPL/1,8...html#BoxMotoTxt
Z tym Renault to przegięli...
_________________

 
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 21-12-2013, 21:19   

bart210 napisał/a:
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15149529,Lancer_Evolution___Ktos_chce_mu_zaszkodzic_.html#BoxMotoTxt
Z tym Renault to przegięli...


i dodatkowo że to będzie diesel z prądem ? no to grubo polecieli
_________________
pablo diablo
 
 
 
msnboss 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-12-2013, 06:26   

Pablo właśnie nie wystarczyło, była na to akcja naprawcza bo ropa trafiała do oleju przez to że wtryski jej za dużo podawały. W ramach akcji mi wgrywali jakąs poprawkę do kompa.
_________________

 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 26-12-2013, 22:10   

http://www.autocentrum.pl...-od-2007/#lista

Nie wiem czy ktoś już wrzucił link ale jakby co to dobrze piszą o lancerze i w sumie prawie we wszystkich opiniach się zgadzam, może poza lakierem, który w porównaniu z wcześniej posiadaną Hondą w Lancerze jest naprawdę ok. Reszta mniej więcej się zgadza.

Zresztą chyba są komentarze ludzi z forum (np Luk) to chyba nasz ? :)
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2013, 14:42   

artisan napisał/a:
Zresztą chyba są komentarze ludzi z forum (np Luk) to chyba nasz ?

Może i nasz, ale nie ja :)
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 27-12-2013, 15:27   

Cytat:
Za słaby punkt Lancera uznano układ hamulcowy. Stan tarcz i klocków warto regularnie kontrolować - elementy zużywają się dość szybko. Wielu użytkowników Lancera narzeka na przeciętną skuteczność hamulców.

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl.../#ixzz2ogYmh7yr


Coś w tym jest... Może hamuje dość przyzwoicie, ale jakość....
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 27-12-2013, 18:55   

mjsystem napisał/a:
Może hamuje dość przyzwoicie

Nie hamuje przyzwoicie na oryginalnych tarczach i klockach :(
Na SP + HAWK (przód i tył), lancer hamuje wyśmienicie, w każdym razie konkurencja na pewno wypada blado, najważniejsze poczucie bezpieczeństwa. :P
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-12-2013, 21:51   

Niestety potwierdzam, u mnie po 50 tyś tarcze i klocki przód zaczynają prosić o wymianę.
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
Grzegorz42 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan '09 - 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 72
Skąd: Slubice
Wysłany: 29-07-2018, 23:24   

Artykuł o używanym Mitsubishi Lancer - pewne auto na lata, :thumbright:
https://autokult.pl/31762,uzywany-mitsubishi-lancer-viii-pewne-auto-na-lata-pod-warunkiem-ze-benzynowy
_________________

 
 
jaca87 
Forumowicz


Auto: Lancer sportback 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 130
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26-08-2018, 15:19   

No wreszcie Lancer u Zachara!

https://www.youtube.com/watch?v=iF7_QVaCphU

Dzięki dla Pawła za pokazanie swojego modelu swoją drogą bardzo ładnego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.