Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym |
Autor |
Wiadomość |
hilfiger
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-12-2013, 10:29 Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym
|
|
|
Ostatnio myślałem nad zmianą przewodów hamulcowych elastycznych. Postanowiłem zmienić je na przewody w oplocie stalowym. Znalazłem dwie firmy, które zajmują się dorabianiem takich przewodów. Szukam chętnych do wspólnego zamówienia może uda się jakiś rabat uzyskać dla większej ilości. W obu firmach koszt kompletu na przód i tył do Galanta jest w zbliżonej cenie. Chcą odpowiednio 275 zł i 280 zł. Jedna firma robi kompletne przewody na bazie przewodu GOODRIDGE (280 zł), druga na bazie firmy LML (275 zł). Od obu firm czekam na odpowiedź w sprawie rabatów. Na bieżąco będę dawał znać, jaki rabat firmy proponują. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10706 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 16-12-2013, 10:45
|
|
|
A nie ma nic gotowego że ttzeba dorabiać..? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
hilfiger
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-12-2013, 11:10
|
|
|
Pewnie są, ale ceny w okolicach 400 zł. Poza tym one też są dorabiane i sprzedawane jako gotowe komplety.
[ Dodano: 16-12-2013, 21:25 ]
Mam już cenę przewodów po rabacie. Tak więc przy zamówieniu:
- 10-20 kompletów rabat 20% od ceny 280 zł to wychodzi 224 zł
- powyżej 20 kompletów rabat 25%, czyli 210 zł
Przewody robione na bazie przewodu GOODRIDGE. Firma produkuje przewody do hydrauliki siłowej, więc nie są klepane w garażu. Każdy przewód po zarobieniu jest testowany pod ciśnieniem 200psi. Proszę o wpisywanie się chętnych osób. Zaczne od siebie:
1. Hilfiger |
|
|
|
 |
kropp
Nowy Forumowicz
Auto: Galant sedan 2,5 V6 163KM 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 18 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-12-2013, 15:29
|
|
|
Jestem chętny jeśli dojdzie zamówienie do skutku. pzdr |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 20-12-2013, 12:07
|
|
|
To ja też chce, kropp, dopisz się do listy ;p
1. Hilfiger
2. WreX |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
hilfiger
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 61 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-12-2013, 12:05
|
|
|
Już myślałem, że nie będzie chętnych. Jeszcze kilka osób i załapiemy się na rabat 20%. Gościu pisał, że będzie potrzebował stare przewody na wzór, aby nie było nieporozumień. Ja mam jeden wolny z przodu. Potrzebny jest na tył. Może ktoś ma zbędny, walający się w garażu.
Aktualna lista:
1. Hilfiger
2. WreX
3. komarsnk
4. kropp |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 21-12-2013, 14:25
|
|
|
hilfiger, może Hugo ma ? albo Bartek?
Tak swoją drogą, rozumiem, że przewody wraz z dwoma liftami Galanta i hamulców się nie zmieniły i będą pasować p&p do tego z 98 i 2003? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-12-2013, 22:55
|
|
|
WreX napisał/a: | Tak swoją drogą, rozumiem, że przewody wraz z dwoma liftami Galanta i hamulców się nie zmieniły i będą pasować p&p do tego z 98 i 2003? | Dobre pytanie. WreX napisał/a: | może Hugo ma ? | Ma i może pożyczyć |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 22-12-2013, 09:53
|
|
|
Hugo,
a sam nie chcesz przewodów w oplocie ? ;> |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-12-2013, 10:18
|
|
|
WreX napisał/a: | a sam nie chcesz przewodów w oplocie ? ;> | A po co? Nie narzekam na hamulce w Galu po II lifcie. |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 22-12-2013, 10:25
|
|
|
Hugo, aż jestem ciekaw jak Twój hamuje w porównaniu do mojego. |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-12-2013, 11:58
|
|
|
WreX napisał/a: | Hugo, aż jestem ciekaw jak Twój hamuje w porównaniu do mojego | Nie wiem co masz na myśli, ale ja myślałem o biciu hamulców. Co do skuteczności to napewno nie jest taka jak powinna być, jak w każdym EA... Jechałem ostatnio w pracy służbowym vw t4 z 1997 r., tarcze jak żyletki, okładzin na klockach prawie nie ma, lekko musnąłem pedał hamulca to klocki natychmiast chwyciły tarcze aż w zawieszeniu walnęło i mało przez szybę nie wypadłem To samo w brata Hyundai'u Coupe z 2004 r. Typowe brzytwy (w takich momentach przekonujesz się, że napewno jest coś nie tak ze skutecznością hamulców w Galancie).
W EA jak nie biją to już jest sukces i należy się cieszyć |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 22-12-2013, 13:09
|
|
|
Hugo, wiem, u mnie też teraz nie biją, ale tak jak mówisz... jak raz jechałem reno megane II a wcześniej tylko galantem, to dziwie się, że mi nikt w dupe nie wjechał co hamowanie to głowa o kierownice praaktycznie
A co do przewodów to one nie mają zniwelować bicia, ale właśnie reakcje pedał hamowanie...
A co do hamowania od 100 do 0 to kiedyś właśnie testowaliśmy z tą meganką, to Galant chyba nawet o 5 metrów wypadł lepiej... no ale wiadomo pomiar typu "OO ROZPEDZ SIE DO 100 (licznikowych) I HAMUJ OD ZNAKU" także sie nie liczy |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-12-2013, 13:40
|
|
|
Cytat: | jak raz jechałem reno megane II a wcześniej tylko galantem, to dziwie się, że mi nikt w dupe nie wjechał co hamowanie to głowa o kierownice praaktycznie
|
Bo ma system wspomagania nagłego hamowania i dlatego takie "brzytwy" Ps: Przejedz sie nowym R. Kangoo wtedy zobaczysz co to hamulce |
|
|
|
 |
|