 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 2.5TD 2001 rok powietrze w układzie chłodzenia |
Autor |
Wiadomość |
Dr.XXX
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-12-2013, 14:04 L200 2.5TD 2001 rok powietrze w układzie chłodzenia
|
|
|
Witam wszystkich i proszę o pomoc,
mój problem polega na tym że jest tłoczone powietrze do zbiorniczka z płynem chłodzącym. Została zmieniona uszczelka pod głowicą, planowana głowica ( ma ona około 9 m-c bo stara pękła jak kupiłem auto), chłodnica, pompa wody, termostat, rozrząd (zmieniony bo nie był zmieniany) wszystkie te części są nowe.
Był spokój około 10 dni po czym pojawiło się znowu powietrze w układzie chłodzenia. Głowica ponownie została dociągnięta i nie pomogło to.
Już nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny, problemu czy jakiegoś defektu.
Więcej szczegółów auta: L200 z 2001 roku, 4d56, 2,5Td, podwójna kabina.
Pozdrawiam Dr.XXX |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-12-2013, 18:43
|
|
|
A sprawdziles glowice na szczelnosc? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Dr.XXX
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-12-2013, 02:41
|
|
|
tak była a co gorsze to dopiero zaczęło się po 10 dniach. Jak by była walnięta to od razu by coś było widać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 24-12-2013, 10:42
|
|
|
Moze mechanik dokrecal na momety a nie na wyczucie. Jak na momety to bardzo czesto trzeba jeszcze raz wymieniac uszczelke. Kilka razy mielismy tak, ze gdzies klient wymienial uszczelke, kilka tygodni bylo ok. A pozniej znow problem, zdejmujemy glowice,wszystko ok, ale peknieta byla tuleja w cylindrze. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Dr.XXX
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-12-2013, 14:47
|
|
|
Dzięki za pomysły zmyszekm2 , jak ktoś jeszcze ma jakieś to pisać w styczniu będę rozbierał bo mechanik wraca z urlopu.
Zauważyłem ostatnio jak by czasami dostawał sie płyn chłodzący do komory jednego cylindra bo jak odpalam to jak by chodził na 3 gary i kopci na biało a po chwili jak by wyrzucił wszystko i chodzi normalnie.
WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|