Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 2.5TD 2001 rok powietrze w układzie chłodzenia
Autor Wiadomość
Dr.XXX 
Nowy Forumowicz


Auto: L200 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Polska
  Wysłany: 18-12-2013, 14:04   L200 2.5TD 2001 rok powietrze w układzie chłodzenia

Witam wszystkich i proszę o pomoc,

mój problem polega na tym że jest tłoczone powietrze do zbiorniczka z płynem chłodzącym. Została zmieniona uszczelka pod głowicą, planowana głowica ( ma ona około 9 m-c bo stara pękła jak kupiłem auto), chłodnica, pompa wody, termostat, rozrząd (zmieniony bo nie był zmieniany) wszystkie te części są nowe.
Był spokój około 10 dni po czym pojawiło się znowu powietrze w układzie chłodzenia. Głowica ponownie została dociągnięta i nie pomogło to.
Już nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny, problemu czy jakiegoś defektu.
Więcej szczegółów auta: L200 z 2001 roku, 4d56, 2,5Td, podwójna kabina.



Pozdrawiam Dr.XXX
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-12-2013, 18:43   

A sprawdziles glowice na szczelnosc?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Dr.XXX 
Nowy Forumowicz


Auto: L200 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 24-12-2013, 02:41   

tak była a co gorsze to dopiero zaczęło się po 10 dniach. Jak by była walnięta to od razu by coś było widać.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-12-2013, 10:42   

Moze mechanik dokrecal na momety a nie na wyczucie. Jak na momety to bardzo czesto trzeba jeszcze raz wymieniac uszczelke. Kilka razy mielismy tak, ze gdzies klient wymienial uszczelke, kilka tygodni bylo ok. A pozniej znow problem, zdejmujemy glowice,wszystko ok, ale peknieta byla tuleja w cylindrze.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Dr.XXX 
Nowy Forumowicz


Auto: L200 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 24-12-2013, 14:47   

Dzięki za pomysły zmyszekm2 , jak ktoś jeszcze ma jakieś to pisać :P w styczniu będę rozbierał bo mechanik wraca z urlopu.
Zauważyłem ostatnio jak by czasami dostawał sie płyn chłodzący do komory jednego cylindra bo jak odpalam to jak by chodził na 3 gary i kopci na biało a po chwili jak by wyrzucił wszystko i chodzi normalnie.

WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.