Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem przy odpalaniu w deszczowe dni EA2A
Autor Wiadomość
lucas100 
Forumowicz

Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 42
Skąd: nowe miasto nad pilicą
Wysłany: 18-12-2013, 20:07   

A czy czasem nie trzeba wyregulować styk wolnych obrotów w tps?
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-12-2013, 22:36   

reset kompa ewentualnie bys mogl sie pobawic ta srubka ktora jest od regulacji przepustnicy..jaki masz gaz? jak sekwencja to jak na pb obnizysz to na lpg tez i bedzie kisiel bo na lpg bedzie za malo ;pa i jak ustawiasz to na rozgrzanym silniku ;)
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 20-12-2013, 17:44   

No i niby wszystko fajnie było po wymianie przepustnicy.. CE już nie świecił, ładnie palił.. Właśnie palił, a już nie pali ; / "mechanik" a właściwie "naprawiacz" stwierdził że to uszczelka pod głowicą. Objawy są cudowne.. Bulgota powietrze a raczej kompresja w zbiorniczku wyrównawczym, ni cholery nie zagada chodz coś tam "pyrka" ; P czasami coś mu strzeli z wiatrołapa... Jeśli to UPG to jest sens robić ten motor czy lepiej rozejrzeć sie za innym i przełożyć? Podobno motor po takiej wymianie już nie będzie pracował jak należy i będzie słabszy :/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2013, 17:56   

OcIeJ napisał/a:
Podobno motor po takiej wymianie już nie będzie pracował jak należy i będzie słabszy :/
A kto Ci takich rzeczy naopowiadał :?:
OcIeJ napisał/a:
Jeśli to UPG to jest sens robić ten motor czy lepiej rozejrzeć sie za innym i przełożyć?
Zawsze możesz wrzucić V6 i tak przy naprawie głowicy musisz wymieniać rozrząd, dobra naprawa silnika to częsc kosztów przekladki
OcIeJ napisał/a:
czasami coś mu strzeli z wiatrołapa...
Co to znaczy :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 20-12-2013, 18:55   

Przy próbach odpalania słychać jak strzela powietrze "z tłumika szumów", z tego lejka na początku układu dolotowego. To mówisz, że taniej będzie wymienić UPG niż przełożyć używany silnik nawet taki sam, bo V6 nie chcę, lubię moje 4g63 SOHC. Przy okazji możesz podać firmę z której wziąć UPG i uszczelniacze zaworowe, a jakich omijać.
Ostatnio zmieniony przez OcIeJ 20-12-2013, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2013, 19:16   

Za duzego wyboru nie ma jezlei patrzec na obecne stany magazynowe hurtowni, albo komplet uszczelek HB Jakoparts (nie wiem na ile zgodne z oryginałem, bo i nawet kupując pojedyńczo uszczelki sa błeduy w katalogach), ale kupowac pojedyńcze elementy Elring (bo głownie te są dostępne)

Pozatym nie wiem kto Ci będzie robił głowice, jezeli np oddajesz do kompletnej regeneracji, kontroli ciśnieniowej, etc to tam możesz zlecić wymiane potrzebnych uszczelnień, prowadnic zaworowych, etc. W Mysłowicach obok giełdy jest firma która się zajmuje regeneracją głowic, w Sosnowcu na pogoni jest zakład z tradycją jeszcze z PRL-u który miał dobry park maszynowy do naprawy silników, właściciel nazywa sie Dziurka, no chyba ze masz nadmiar gotówki to zawsze mozesz do "Sprawka" w Częstochowie oddać, niedaleko trasy na Rędziny
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 20-12-2013, 19:55   

i jaki zbliżony koszt takiej imprezki? Mam kumpla z pracy który, niby jest mechanikiem. Nigdy nie widziałem auta które naprawił, ale podobno duzo już tego materiału przerobił. Krzyknął mi 350 pln z rozrządem itd. Mówił też, że zrobi mi szlif głowicy i wymieni uszczelnienia, ale do tego już nie jestem taki pewien. Jednak co specjalistyczny zakład to nie warsztat Rafała z pracy ; P
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2013, 20:16   

Tak dla przykładu kompleksowa regenracja glowicy w Mysłowicach to koszt rzędu 400-600zł netto, u Sprawki w Częstochowie to koszt rżedu od 900zł netto.
Co do rozrządu w 4G63 jest on bardzo specyficzny i to, że jest poskładany na znakach nie oznacza, że jest złożony prawidłowo, trzeba mieć wiedze, albo ksiązke obsługi do tego silnika, tak samo sama hydraulika zaworów, niby nie jest skomplikowana a pomylić się można w bardzo prosty sposób, najlepiej wszystko opisywac, robić zdjęcia, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 20-12-2013, 20:24   

No aż tylu pieniązków nie mam ;/ no nic, oddam mu go i zobaczymy co spłodzi.. Mam nadzieje że będzie dobrze i bede mógł maliną jeszcze troche pojeździć ; D a jak coś sie [edit] to do żyda ; ) Powiedz mi jeszcze, 4g63 w galu to to samo 4g63 co w eclipsach? po fotach widac spore różnice wizualne miedzy tymi silnikami.
Ostatnio zmieniony przez londolut 22-12-2013, 13:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2013, 20:26   

To nie to samo, przede wszystkim mają inne głowice z osprzętem

Nie oszczędzaj na naprawie bo pózniej będziesz narzekał ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 20-12-2013, 20:34   

Mam nadzieje, że nie będę.. Chodz spore obawy są, a budrzet w tym okresie już jest bardzo nadszarpniety... Swoją drogą, wesołych świat ; P i może sie kiedyś spodkamy gdzieś na światełka w DG ; D
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-12-2013, 20:43   

Częsci kupujcie po demontażu, ewentualnie jak chcesz to podam numery OEM, bo jak wcześniej wspomniałem w katalogach jest mnóstwo błędów, napisz na PW jakie częsci masz zamiar kupić a ja Ci podam numery OEM, po nich powinno dac się w miare dobrze dobrać zamienniki, o reszte niech zadba kolega mechanik ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 27-12-2013, 18:21   

No i okazało sie, że UPG jest przepalone między 3-2 cylindrem. Jutro głowica leci na szlif i wróci w poniedałek. Potem kolega chce mi jeszcze zawory wyszlifować na jakiejś specjalnej paście i poskładać wszystko. Chce to jeszcze zalać na nowych płynach i tu moje pytanie. Są jakieś oleje i płyny "wyższej" klasy? Olej 10w40 dostane wszędzie, ale chciał bym wlać coś dobrego, na czym silnik będzie miał lżej ; D 210k przebiegu. Macie jakieś propozycje na "markowy" olej oraz płyn chłodzący?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-12-2013, 18:27   

W Dabrowie Górniczej masz 2 fajne hurtownie z chemią moto, jedna jest obok zajezdni autobusowej w Gołonodu, druga jest niedaleko "sztygarka" przy ulicy Górniczej, na dotarcie możesz zalac coś budzetowego, do dłuższego uzytku zalej jakiś dobry syntetyk
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
OcIeJ 
Forumowicz

Auto: EA2A SE ; )
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Zagłębie
Wysłany: 27-12-2013, 18:32   

hmm.. To to sie będzie docierać? Kiedyś wymieniałem pierścienie w 323f BA i wtedy musiałem docierać silnik. A w tym przypadku chodzi o zawory? Więc najlepszym rozwiązaniem będzie podjechać do którejś z tych hurtowni i powiedzieć to co tu napisałem? Po ilu km wymienić olej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.