Jak założyłem UKP w Galancie :) - UKP firmy Reveltronics |
Czy mój opis okazał Ci się pomocny? |
Tak |
|
50% |
[ 9 ] |
Nie |
|
22% |
[ 4 ] |
Ciężko powiedzieć |
|
27% |
[ 5 ] |
|
Głosowań: 18 |
Wszystkich Głosów: 18 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 31-12-2013, 18:39
|
|
|
A jaki kolor kabla?
W instalacji Galanta przewód G/W jest właściwy do wpięcia. To kabelek zielony z białym (opcjonalnie srebrnym) paskiem. On podaje zasilanie do podświetlenia kabiny. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 31-12-2013, 20:31
|
|
|
Kabel napewno dobry bo sprawdzałem miernikiem. Pojawia się 12V kiedy włącze światła, kiedy je wyłącze napięcie znika. Teraz znów przestał informować... |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 01-01-2014, 19:02
|
|
|
Moze masz niedocisnieta kostke do UKP. A kable lutowales czy uzyles szybkozlaczek? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 01-01-2014, 19:30
|
|
|
Kable lutowałem, nie uznaje szybkozłączek. Teraz tak myślę żeby przenieść ukp w koncu w zegary... ale trochę boję się tego.. |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 01-01-2014, 22:29
|
|
|
Łysy88 napisał/a: | Zaznaczyłem to ale teraz mi trąbi o światłach po przekroczeniu 15 km/h nawet jeśli mam zapalone światła... |
Czytanie ze zrozumieniem na kacu nie idzie mi za dobrze..... może podłączyłeś się do złego miejsca w UKP? |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 01-01-2014, 23:04
|
|
|
Już znalazłem chyba przyczynę. Przy kostce przy UKP coś nie łączy. Kiedy wyciągnąłem UKP żeby sprawdzić czy tam jest ok i wsadziłem spowrotem (bo nie było niczego podejrzanego) to wszystko działało ok - kiedy ruszyłem bez świateł wywalił komunikat i po włączeniu komunikat zniknął. Po przejechaniu po dołach zaczął co chwilę pokazywać komunikat o braku świateł (choć były włączone) i co chwila znikał. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, tym bardziej że przewody w wiązce po stronie UKP lutowałem w domu na stole... jutro ściągnę koszulkę termokurczliwą i sprawdzę co jest grane.. Ewentualnie wtyczka jest trefna lub jakiś zimny lut w samym UKP. |
|
|
|
 |
tws
Forumowicz
Auto: a4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 255 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-01-2014, 19:09
|
|
|
Łysy88 napisał/a: | Już znalazłem chyba przyczynę. Przy kostce przy UKP coś nie łączy. Kiedy wyciągnąłem UKP żeby sprawdzić czy tam jest ok i wsadziłem spowrotem (bo nie było niczego podejrzanego) to wszystko działało ok - kiedy ruszyłem bez świateł wywalił komunikat i po włączeniu komunikat zniknął. Po przejechaniu po dołach zaczął co chwilę pokazywać komunikat o braku świateł (choć były włączone) i co chwila znikał. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, tym bardziej że przewody w wiązce po stronie UKP lutowałem w domu na stole... jutro ściągnę koszulkę termokurczliwą i sprawdzę co jest grane.. Ewentualnie wtyczka jest trefna lub jakiś zimny lut w samym UKP. |
Często przyczyną jest mechanizm zespolony (tzw. pająk) przy kierownicy (przerywa). Wiązki są robione maszynowo. Lutowanie UKP też na automacie więc prawdopodobieństwo jakiś zimnych lutów jest znikome.
Poza tym pamiętaj, że jak raz przypomni, a zamiast włączyć świateł naciśniesz dowolny przycisk, to do wyłączenia zapłonu nie będzie więcej przypominał. Przypominanie jest powyżej 10km/h. Musi być też aktywna opcja w ustawieniach. |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 02-01-2014, 20:47
|
|
|
Zwracam honor, był problem z lutowaniem ale z mojej strony. Już ogarnięte. Śmiga świetnie. Można dokupić u Ciebie jeszcze jedna płytkę z przyciskami? |
|
|
|
 |
marcinelbla
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 28 Skąd: Elblag
|
Wysłany: 12-09-2014, 12:27
|
|
|
Czy jeżeli w skrzyni jest zepsuty ślimak i nie pokazuje mi prędkości ukp będzie działał? |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 12-09-2014, 12:32
|
|
|
UKP może pobierać prędkość nie tylko z impulsów prędkości. Jeśli masz uszkodzony ten sygnał, to.....
Podłącz się pod impulsy z ABS . Będziesz mieć sprawny prędkościomierz w UKP
Kalibracja ma tylko inne wartości ale powinno działać nawet lepiej niż na czujniku prędkości (ABS w porównaniu z czujnikiem prędkości ma więcej impulsów na przejechany 1m) |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
marcinelbla
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 28 Skąd: Elblag
|
Wysłany: 12-09-2014, 12:43
|
|
|
jAZZMAN napisał/a: | UKP może pobierać prędkość nie tylko z impulsów prędkości. Jeśli masz uszkodzony ten sygnał, to.....
Podłącz się pod impulsy z ABS . Będziesz mieć sprawny prędkościomierz w UKP
Kalibracja ma tylko inne wartości ale powinno działać nawet lepiej niż na czujniku prędkości (ABS w porównaniu z czujnikiem prędkości ma więcej impulsów na przejechany 1m) |
Dzięki , Jak to kalibrować? Jest gdzieś jakiś opis czy na oko Wy robicie?
Czy w moim przypadku tylko ten będzie działął?:
http://www.telwis.pl/uniw...-ukp-p-119.html
A może mogę jakoś przełączyć te inpulsy z abs na mój komputer żebym miał prędkość i spalanie?
A zadziałałby ten?:
http://sklep.avt.pl/kompu...zmontowany.html |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 12-09-2014, 14:26
|
|
|
Nie wiem jak UKP sprawuje się w Carismie. Ja mam u siebie ten firmy Telwis. Kalibracja jest w instrukcji obsługi (na stronie producenta).
Co do impulsów to nie wydaje mi się aby można było przepiąć z ABS pod sygnał prędkości. |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
marcinelbla
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2014 Posty: 28 Skąd: Elblag
|
Wysłany: 13-09-2014, 07:08
|
|
|
Jaka jest różnica między sygnałem abs a tym ze skrzyni? |
|
|
|
 |
jAZZMAN
Mitsumaniak

Auto: Samochód mam czterokołowy.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 2155 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 13-09-2014, 10:24
|
|
|
W rozdzielczości.
Dokładnych parametrów nie znam, ale jeśli z czujnika prędkości są 4 impulsy na jeden obrót koła to z czujnika ABS jest ich wiele więcej. |
_________________ uɐɯzzɐɾ - ɯɐıʍɐɹpzod
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 13-09-2014, 10:32
|
|
|
jAZZMAN napisał/a: | Dokładnych parametrów nie znam, ale jeśli z czujnika prędkości są 4 impulsy na jeden obrót koła to z czujnika ABS jest ich wiele więcej.
|
Ma ktoś u siebie pociągnięty VSS z czujnika ABSu? i ile wynosi stała drogi? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
|