Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero Pinin przerywa
Autor Wiadomość
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 07-11-2011, 19:44   Pajero Pinin przerywa

Witam wszystkich,dziś zaczął mój pinin przerywać,początkowo na małych obrotach do 2 tys. ale potem już na każdych,wygląda jakby cos z elektryką,ledwo dojechałem z roboty do domu,silnik szedł chyba na dwóch garach albo trzech,mocy prawie zero,może w końcu odzywają się świece? jeszcze ich nie wymieniłem a miałem kiedyś zamiar,oczywiście odłożyłem to na pózniej, działo sie już komuś podobnie? oprócz świec to mogą być również cewki...oby nie,pozdrawiam.
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
 
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-11-2011, 13:25   

Jak to w benzynie - jak szarpie to albo nie ma paliwa albo iskry. Sprawdź czy pompa pompuje paliwo to pierwsze, drugie wymień świece (skoro i tak trzeba było) trzecie filtr paliwa no i piekielna przepustnica w GDI. Gdyby była to sprawa elektryki być może wyskoczyłoby check engine, nie jestem pewien. Masz tą serwisówkę Pinina w pdf ze strony? (gdzies tu była w manualach) tam jest to dobrze opisane co i jak sprawdzić. Poszukaj też w dziale carisma / Spacestar.
Ja osobiście stawiałbym na paliwo. Rzeczy elektryczne zazwyczaj mają to do siebie że wysiadają nagle ale na amen. A uszkodzona cewka raczej strzela więc być to słyszał. Al eto dywagacja.
_________________

 
 
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 08-11-2011, 14:55   

Witam,narazie wykręciłem świece i zamówiłem nowe NGK,przedtem jak go odpaliłem to jednym razem szedł i przerywał a drugim szedł normalnie,za pierwszym razie było słychać wyrazne strzelanie,pyrkanie do kolektora,nie zawsze występował zapłon paliwa gdyż niema iskry a gdy uzbiera się większa dawka paliwa w komorze to wtedy wybucha mocniej,tak mi sie przynajmniej wydaje,narazie czekam na świece,przepustnice też przy okazji wyczysciłem,nie było dużo nalotu,klapka chodziła lekko a więc chyba nie była ona powodem,jeszcze sprawdzę ten dopływ paliwa jak go znajdę... :(

[ Dodano: 08-11-2011, 15:27 ]
Szkoda tylko że te instrukcje napraw serwice manual nie są po polsku...

[ Dodano: 14-11-2011, 18:23 ]
Witam,wymiana swiec rozwiazala problem,silnik chodzi jak zegarek...
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
 
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 05-01-2014, 08:29   

odgrzebując kotleta - czy to też raczej świece ? 2,5tys obrotów - wszystko chodzi normalnie.. ale przyspiesza tak jakby właśnie nie palił wszystkiego.. mając za pierwsze auto coś w dieslu raczej lubię jeździć w zakresie 1,5-2,5 tys obrotów.. na spokojnie.

Objaw : trzymam lekko gaz na 1,5 tys obrotów jadąc i czuję lekkie delikatne niepalenie by po jakiejś chwili "jakby ożyło" / przeskoczyło ... i zaczyna ciągnąć normalnie.. czyli noga się nie rusza... czujemy że jedziemy ale jakby tak coś słabo i nagle bez żadnego dodatkowego dźwięku jak za sprawą czarów czujemy że się coś odblokowało .. oczywiście nie na wieki bo za chwilkę to samo.. przepraszam za mało pro opis - ale ciężko mi to opowiedzieć... kiedy trzymam silnik na 2,5tys obrotów - można tak jeździć.. ale na wolnych obrotach i malej prędkości to po prostu szarpie .. i jest uciążliwe - by ruszyć normalnie - muszę go podkręcać więcej, bo delikatne operowanie gazem przy niskich obrotach powoduje efekt czkawki i kangurzenie przy ruszaniu ... max irytujące.

pytanie : czy stosował ktoś z was świece z wieloma elektrodami bocznymi ? w silniku GDI - ja mam z YAMAHY dość dobre z nimi wspomnienia .. problemów nie miałem ..


07.02.2014
EDIT : problem u mnie - walnięta fajka skorodowane złącza, urwana sprężynka i masa zielonej patyny od trzonu miedzianego - już nie szarpie .. problem gdy ktoś myje silnik GDI myjką ciśnieniowa i nie przedmucha później kanałów w których są fajki - niby jest tam uszczelka co ma zapobiegac takim "atrakcjom" - ale widać i ona może ulec czasowi..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.