Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze wrażenia
Autor Wiadomość
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 06-01-2014, 18:22   

Dlatego takie ubezpieczenie AC może drogie tego Outlandera, jak ceny części z kosmosu
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-01-2014, 18:41   

mkm napisał/a:
Ceny części w ASO nie odbiegają od innych np. Toyoty (akumulator kosztuje "tylko" 760zł) lub Mazdy (mała plastikowa uszczelka za "bagatela" 69zł, ale ich jakość jest nieporównywalna do najlepszych zamienników.
Masz na myśli beznadziejna czy taka super? Bo jakość np. zamiennika tarczy sprzęgła do 2.0DiD jest nieporównywalnie lepsza od ori, a niestety do japońskiego diesla o wiele trudniej znaleźć. To samo dotyczy klocków, tarcz, itd.... jedyne buczące klocki hamulcowe, jakie miałem w ciągu 1,3Mkm jazdy to Oryginalne Mitsubishi.
A porównaj ceny rozrządu do 2.0DiD w ASO Mitsubishi i VW.

[ Dodano: 06-01-2014, 18:43 ]
madox napisał/a:
A kolega ,który pisał o silniku do którego tarcza sprzęgła kosztuje 11 tysięcy miał na myśli silnik 2.2did mivec 177km?
Dokłądnie tak. Ale jeszcze raz napiszę - pod względem osiągów i kultury pracy IMHO ten silnik miał najwyższe ze wszystkich trzech diesli montowanych w O2.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
edi82 
Nowy Forumowicz

Auto: OIII D-ID 4WD Instyle navi
Kraj/Country: Belgium
Dołączyła: 15 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: Bruxelles
Wysłany: 06-01-2014, 19:09   

Witam :) czas na drugie wrażenie, WOW do sześcianu.Auto jest rewelacyjne.super sie prowadzi, trzyma sie jezdni. 4x4 niestety jeszcze nie wypróbowane :) warunki atmosferyczne nie sprzyjają. Spalanie poprostu super, po trasie średnia 6,7l/100km, a średnia ogólna to około 7,8-8l/100km, fajne ze komputer nie oszukuje. Tak więc ciesze sie z wyboru, ze spokojnym sumieniem moge powiedzieć ze to auto stworzone dla mnie :)
 
 
madox 
Forumowicz

Auto: LagunaIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 57
Skąd: Olkusz
Wysłany: 06-01-2014, 19:18   

He,he edi ,ale jak ci powiedzą 10 pierd... tysięcy za tarczą sprzęgła,to czuję ,że szybko zmnienisz zdanie
Taka cena to już jest drogo.To naciągactwo ,albo nawet oszustwo!
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 06-01-2014, 20:07   

edi82 napisał/a:
Tak więc ciesze sie z wyboru,


Super , że jesteś zadowolony , nie ma nic gorszego jak niezadowolenie z zakupu :wink:

Ja ostatnio oglądałem O III na ulicy , trwało to dosyć długo i nadziwić się nie mogłem, co z niego zrobili , jak mawiał wieszcz - " ni pies ni wydra coś na kształt świdra " :wink: :wink:
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 06-01-2014, 20:57   

and napisał/a:
indywidualne regulacje każdej kratki doprowadzającej powietrze do kabiny
No teraz jesteśmy w domu.
and napisał/a:
Majstersztyk z jakim nie spotkałem się w żadnym samochodzie
Miałem tek bodaj w Ładzie Samarze, może temu nie jestem zdziwiony w Lancerze. :D EOT.
W OIII, po fotkach widzę, że jest ten sam patent co były, czyli żaluzje. Pewnie wyszli z założenia, że siła nawiewu jest wystarczająco regulowana na pokrętle centralnym. Ew. można przełączyć na nastawę pośrednią na pokrętle i siła nadmuchu zmaleje.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-01-2014, 00:24   

Edi82 widzę że jesteś z bruxeli ,tak jak moja córa :mrgreen:czy kupowałaś w B. czy u nas?madox daj se siana daj sie nacieszyć ludzią z auta a nie pieprz o sprzęgle w nowym aucie jak będzie miała na szafie 150 klub 200 to poszuka sobie zamiennika za 2500tyś .
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-01-2014, 10:48   

lexus napisał/a:
Edi82 widzę że jesteś z bruxeli ,tak jak moja córa :mrgreen:czy kupowałaś w B. czy u nas?madox daj se siana daj sie nacieszyć ludzią z auta a nie pieprz o sprzęgle w nowym aucie jak będzie miała na szafie 150 klub 200 to poszuka sobie zamiennika za 2500tyś .

Madox jak kupi to na bank zawirusuje na 200KM, a wtedy sprzegielko za 11klocka bedzie trzeba wymieniac po kilku tys km :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
emilok 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W GLS '97 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 145
Skąd: Andrychów
Wysłany: 07-01-2014, 10:53   

Trik napisał/a:
and napisał/a:
indywidualne regulacje każdej kratki doprowadzającej powietrze do kabiny
No teraz jesteśmy w domu.
and napisał/a:
Majstersztyk z jakim nie spotkałem się w żadnym samochodzie
Miałem tek bodaj w Ładzie Samarze, może temu nie jestem zdziwiony w Lancerze. :D EOT.
W OIII, po fotkach widzę, że jest ten sam patent co były, czyli żaluzje. Pewnie wyszli z założenia, że siła nawiewu jest wystarczająco regulowana na pokrętle centralnym. Ew. można przełączyć na nastawę pośrednią na pokrętle i siła nadmuchu zmaleje.


Ja coś podobnego (albo nawet większe udziwnienie) widziałem w Puncie 2
http://www.infosamochody....nto_wnetrze.jpg
 
 
 
 
elektri 
Mitsumaniak
elektri

Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 121
Skąd: Obrzeża puszczy ;)
Wysłany: 07-01-2014, 11:41   

and napisał/a:
I ani słowa o klimatyzacji ???

Jak by Ci tu delikatnie odpowiedzieć ...

Aura niestety nie sprzyja, aby testować zarówno na drodze napęd AWD, jak i intenstywnie nawiewy ....
Nie zabardzo rozumiem, co Ci się nie podoba?
Czy chciał byś, aby każda kratka oprócz regulacji kierunku wwiewu miała jeszcze osobną regulację mocy?
and napisał/a:
W każdym normalnym samochodzie są oddzielne pokrętła do regulacji ilości nawiewanego powietrza i kierunku nawiewu

Możesz podać jakiś przykład?
Bo albo jestem "jakiś inny", albo nie kojażę :(
Nie wiem jak jest w O II, ale w O III nie zauważyłem dyskomfortu...
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-01-2014, 12:03   

elektri napisał/a:

Czy chciał byś, aby każda kratka oprócz regulacji kierunku wwiewu miała jeszcze osobną regulację mocy?


No w sumie nie głupie to jest. Znaczy ja nie potrzebuję ale np. w głupim clio


Masz takie kulki koło nawiewu, które przymykają nawiewy (co prawda w środku jedna na 2, ale chodzą bardzo płynnie). Fajny bajer i powinien to być standard. W sumie w clio to było jedne co fajnie chodziło, bo kierownica czy zmiana biegów nie mówiąc o innych pokrętłach czy tapicerce pozostawiała wiele do rzeczenia.



U mnie jest obok nawiewu przymykanie (niezależnie od kierunku), ale nie działa zbyt precyzyjnie. Znaczy ja nie lubię nawiewu w twarz więc boczne mam w bok, środkowe do góry i jeszcze ich od zakupu (razu ustawione) nie ruszałem. Po to mam klimę automatyczną żeby mi nie wiało w twarz ciepłym czy zimnym (w jakimś aucie lexusa? nie ma w ogóle nawiewów takich co można w twarz ustawić).

[ Dodano: 07-01-2014, 12:09 ]
mitsu00 napisał/a:
lexus napisał/a:
Edi82 widzę że jesteś z bruxeli ,tak jak moja córa :mrgreen:czy kupowałaś w B. czy u nas?madox daj se siana daj sie nacieszyć ludzią z auta a nie pieprz o sprzęgle w nowym aucie jak będzie miała na szafie 150 klub 200 to poszuka sobie zamiennika za 2500tyś .

Madox jak kupi to na bank zawirusuje na 200KM, a wtedy sprzegielko za 11klocka bedzie trzeba wymieniac po kilku tys km :D


Hehehe jak w tym automacie przypnie 450Nm to będzie zbierał konwerter z asfaltu :finga: A co do zwykłego sprzęgła to na razie nie słychać, żeby było podatne na przypalenie jak w 2.0 TDI czy z wadliwym dociskiem jak w 2,2 od PSA. Nie generalizuj na podstawie poprzedniego modelu z całkiem innym zespołem napędowym!!!! Już któryś raz z kolei.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-01-2014, 17:04   

elektri napisał/a:
Czy chciał byś, aby każda kratka oprócz regulacji kierunku wwiewu miała jeszcze osobną regulację mocy?
ja mam coś takiego i żeby było śmieszniej wykorzystuję - środkowe mam na 1/2 tego co zewnętrzne. Swoją drogą ciekawe czy w OIII opanowali już regulację temperatury ;) Może znowu wiatraczek dodatkowy .....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
xylen 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 485
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-01-2014, 18:09   

elektri napisał/a:
Nie wiem jak jest w O II, ale w O III nie zauważyłem dyskomfortu...


Jeśli nie poprawili regulacji temperatury to zauważysz w lecie...

a co do napędu to teraz właśnie masz super warunki żeby zauważyć różnicę, podczas jazdy na mokrej nawierzchni pod górkę przełącz na auto 4x4 z trybu normalnego poczujesz różnicę.

Gratuluję zakupu!
_________________
Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 
 
and 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 95
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-01-2014, 18:09   

[quote="elektri"]

Czy chciał byś, aby każda kratka oprócz regulacji kierunku wwiewu miała jeszcze osobną regulację mocy?

Chodzi właśnie o tę kosmiczną technologię jaką miał nawet Fiat 125 p i SkodaFavorit. Chodzi o to,żeby można było ustawić sobie w sposób dowolny,niezależny od kierunku również siłę nawiewu.Tak jak to napisał Rezon.A co do klimatyzacji to ja na niej jeżdżę cały rok,bo po wyłączeniu w OII szyby szybko ulegaja zaparowaniu.Być może w OIII nie ma już takich problemów to i pytania są dla Ciebie niezrozumiałe.
W takim razie ciesz się :mrgreen:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-01-2014, 18:47   

krzychu napisał/a:
A co do zwykłego sprzęgła to na razie nie słychać, żeby było podatne na przypalenie jak w 2.0 TDI czy z wadliwym dociskiem jak w 2,2 od PSA.
Na razie nie słychać aby ktoś wirusował japońskiego 2.2. Bardzo mało ich jeździ. Mało jeszcze przejechały to i nie słychać by ktoś już wymieniał. Wszystko przed posiadaczami ;) W 2.0 czy 2.2 bez wirusa też potrafiły ponad 100kkm zrobić.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.