W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
Instalację LPG (Agis obd can, wtryski OMVL) mam od 2012r (kwiecień).
Po roku czasu na długiej trasie (autostrady itp.) zapalił się CE. Po 3 dniach zgasło.
Póżniej co jakiś czas (co jakieś 1000-2000km) zapalał się na 3 dni, podejrzewam, że ten sam błąd.
Niedawno zapalił się na długiej trasie i palił się aż do skasowania (dziś) przez ok 7 dni.
Podłączyłem interfejs VAG KKL z EvoScanem, błąd jaki pokazało to P0170 i P0172 - Fuel Trim Malfunction Bank 1 a P0172 oznacza System too rich - czyli mieszanka zbyt bogata.
http://engine-codes.com/p0172_mitsubishi.html http://engine-codes.com/p0170_mitsubishi.html
Jest opis, większość wskazuje na nieszczelność w układzie dolotowym.
Podejrzewam, że chodzi o lpg. Olać to, bo to typowa sprawa w LPG, czy może podjechać do gazownika żeby sprawdzili (zrobili ew. regulację?). Rok temu 3 miesiące po pierwszym zapaleniu się checka na przeglądzie LPG u gazownika wyszło, że nic nie trzeba ruszać, bo jest dobrze).
EDIT: Zapomniałem dodać, często zdarzało się po wymianie filtra powietrza, zapewne przy zbyt dużej ilości potwierdza wywalało CE. Zauważyłem, że jeden zaczep mam połamany (trzymający obudowę filtra powietrza), ale nie ma jakiegoś wielkiego luzu). Być może tamtędy jakoś dostaje się powietrze, ale nie mam pomysłu jak tą obudowę "połączyć" z jednej strony, aby 100% dobrze trzymało filtr.)
Auto: EA5A 01' Avance TipTr.
Kraj/Country: Polska Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 691 Skąd: Łomża
Wysłany: 11-01-2014, 18:21
Się zrobi. Gazownicy są ok, samochód "chodzi" bez problemu już prawie 2 lata. Gazownik mówił coś, że jeżeli zapali się CE właśnie w takiej sytuacji jak długa trasa i nie będzie gasnąć lub takie zapalnie stanie się częstsze, to mam podjechać.
Całą regulację wykonują oczywiście podczas jazdy z podłączonym laptopem, podczas normalnej jazdy, a czasami muszę przycisnąć prawie do odcinki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony. Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.