 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Gaźnik 4G13 regulacja |
Autor |
Wiadomość |
qubbus
Nowy Forumowicz
Auto: COLT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-01-2014, 20:26 Gaźnik 4G13 regulacja
|
|
|
Witam wszystkich,
Poszukuję schematów gaźnika Mitsubishi Colt C51A z 1991r, silnik 1.3 12V 4G13. Gaźnik jest elektroniczny : http://img801.imageshack.us/img801/7954/m8t2.jpg taki jak na tym zdjęciu.
Zlokalizowałem na schemacie i w gaźniku 3 śruby do regulacji obrotów, potrzebuję opisu która odpowiedzialna jest za co.
Przydałaby się krótka instrukcja co i jak.
Objawem są za małe obroty na zimnym silniku, na ciepłym jest idealnie.
Delikatnie trzęsie się buda na zimnym.
Kable WN i świece wymienione. Luz zaworowy będzie kontrolowany. Co do kąta wyprzedzania zapłonu, nie mam lampy więc sprawdzę później.
Na dzień dzisiejszy potrzebuje instrukcji jak kręcić śrubami : drehzahl-einstellschraube 1, 2 i 3 aby było dobrze.
Śruba nr 1 (drehzahl-einstellschraube 1) już wysterowana. Na gorącym silniku pracuje idealnie a wiele czasu spędziłem na sprawdzenie działania tej śrubki
Śruba 3 (drehzahl-einstellschraube 3)odpowiada za poziom wysunięcia elementu leerlauf schließdämpfer (co to jest w ogóle po polsku?) po angielsku to idle-closing damper.
Czyli jakiś zawór zamykający (spowalniający) wolne obroty. Jak ma to być wyregulowane?
A jak regulować drehzahl-einstellschraube 2? Czyli śrubę regulującą 3?
Oprócz za niskich obrotów na ssaniu, po rozgrzaniu silnika jest jeszcze problem przy zmianie biegów, być może tak po prostu mają te silniki, nie wiem i proszę o porade./ Mianowicie. Przy dynamicznym przyspieszaniu a następnie wciśnięcie sprzęgła obroty nie spadają natychmiastowo, lecz dopiero po chwilce (1s) . Ale może budowa gaźnika tak powoduje.
Innymi słowy mówiąc - przy dynamicznym przyspieszainu i wcisnięciu sprzegła i odpuszczeniu gazu reakcja na odpuszczenie gazu jest opuźniona o około 1s. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
qubbus
Nowy Forumowicz
Auto: COLT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
|
|