Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaźnik 4G13 regulacja
Autor Wiadomość
qubbus 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-01-2014, 20:26   Gaźnik 4G13 regulacja

Witam wszystkich,
Poszukuję schematów gaźnika Mitsubishi Colt C51A z 1991r, silnik 1.3 12V 4G13. Gaźnik jest elektroniczny : http://img801.imageshack.us/img801/7954/m8t2.jpg taki jak na tym zdjęciu.
Zlokalizowałem na schemacie i w gaźniku 3 śruby do regulacji obrotów, potrzebuję opisu która odpowiedzialna jest za co.
Przydałaby się krótka instrukcja co i jak.
Objawem są za małe obroty na zimnym silniku, na ciepłym jest idealnie.
Delikatnie trzęsie się buda na zimnym.

Kable WN i świece wymienione. Luz zaworowy będzie kontrolowany. Co do kąta wyprzedzania zapłonu, nie mam lampy więc sprawdzę później.

Na dzień dzisiejszy potrzebuje instrukcji jak kręcić śrubami : drehzahl-einstellschraube 1, 2 i 3 aby było dobrze.
Śruba nr 1 (drehzahl-einstellschraube 1) już wysterowana. Na gorącym silniku pracuje idealnie a wiele czasu spędziłem na sprawdzenie działania tej śrubki ;)
Śruba 3 (drehzahl-einstellschraube 3)odpowiada za poziom wysunięcia elementu leerlauf schließdämpfer (co to jest w ogóle po polsku?) po angielsku to idle-closing damper.
Czyli jakiś zawór zamykający (spowalniający) wolne obroty. Jak ma to być wyregulowane?
A jak regulować drehzahl-einstellschraube 2? Czyli śrubę regulującą 3?

Oprócz za niskich obrotów na ssaniu, po rozgrzaniu silnika jest jeszcze problem przy zmianie biegów, być może tak po prostu mają te silniki, nie wiem i proszę o porade./ Mianowicie. Przy dynamicznym przyspieszaniu a następnie wciśnięcie sprzęgła obroty nie spadają natychmiastowo, lecz dopiero po chwilce (1s) . Ale może budowa gaźnika tak powoduje.
Innymi słowy mówiąc - przy dynamicznym przyspieszainu i wcisnięciu sprzegła i odpuszczeniu gazu reakcja na odpuszczenie gazu jest opuźniona o około 1s.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-01-2014, 08:08   

Może tu coś znajdziesz:
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
qubbus 
Nowy Forumowicz

Auto: COLT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-01-2014, 23:21   

http://www.autozone.com/a...900c15280045c95

ZNALAZŁEM, Podwieście to czy coś, bo tydzień szukałem!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.