Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
03-12-2017, 19:32
czy tą CVT skrzynia da się jeżdzić?
Autor Wiadomość
motif 
Forumowicz

Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 43
Skąd: Krakow
Wysłany: 13-01-2014, 22:15   czy tą CVT skrzynia da się jeżdzić?

Czesc,
testowalem dzis nowego outlandera w benzynie 2.0 4x4 ktory niestety jest tyko w opcji z ta automatyczna skrzynia (bo ja che 5 miejscowego) Co o niej sadzicie? da sie tym jezdzic, nie jest awaryjna? No i te skrzydelka przy kierownicy mi sie nie podobaja...trudno miec opinie po krotkiej jezdzie testowej ale wydawalo mi sie troche mulowata i glosna.

Prawie ze zdecydowany jestem na wycofanie zamowienia na skode Yeti i zamowic oulandera
tylko ta skrzynia mnie meczy...
dzieki
 
 
xylen 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 485
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-01-2014, 23:59   

Na temat CVT znajdziesz na forum mnóstwo opinii, ma zagorzałych fanów jak i zadeklarowanych wrogów:)
Po prawie 50 tys przejechanych z ta skrzynia śmiało mogę polecić, do miasta idealna w trasie też spokojnie daje rade, nie słyszałem aby ktoś miał jakiekolwiek problemy techniczne.
_________________
Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 
 
motif 
Forumowicz

Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 43
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-01-2014, 02:05   

dzieki! a jeszcze pytanie czy te manetki musza byc srebrne??? nie ma w jakiejs wersji czarnych? bo tak wygladaja strasznie tandetnie i odpustowo...
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 14-01-2014, 07:35   

motif napisał/a:
2.0 4x4


Tylko , że xylen ma z silnikiem 2.4 . Natomiast zestawienie którym jeżdziłeś może Cię męczyć cały czas jako przyszłego właściciela . :wink:
Z jakim motorem zamówiłeś Yeti ???
 
 
xylen 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 485
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-01-2014, 08:15   

Cytat:

dzieki! a jeszcze pytanie czy te manetki musza byc srebrne??? nie ma w jakiejs wersji czarnych?
no niestety są tylko srebrne, w sumie to niewiele je widać...
PiotrKw ma racje, ja mam mocniejszy silnik, z mniejsza mocą komfort będzie mniejszy.
_________________
Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 
 
motif 
Forumowicz

Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 43
Skąd: Krakow
Wysłany: 14-01-2014, 09:10   

PiotrKw napisał/a:
motif napisał/a:
2.0 4x4


Tylko , że xylen ma z silnikiem 2.4 . Natomiast zestawienie którym jeżdziłeś może Cię męczyć cały czas jako przyszłego właściciela . :wink:
Z jakim motorem zamówiłeś Yeti ???


zamowilem 2.0 TDI 110HP wiec tez bez szalow, dealer mnie zrobil w konia bo nie powiedzial ze na homologacje ciezarowa musze to zaznaczyc przed rozpoczeciem produkcji auta wiec sie spoznnilem i po homologacji. W tym momencie zlozylem wypowiedzenie.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 14-01-2014, 11:16   

motif napisał/a:
zamowilem 2.0 TDI 110HP wiec tez bez szalow,


Ale za to wyprzedzanie na pewno będzie przyjemniejsze :wink:
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-01-2014, 14:24   

Cytat:
Ale za to wyprzedzanie na pewno będzie przyjemniejsze
ale wygląd i prezencja skody , :P
_________________

 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 14-01-2014, 14:27   

lexus napisał/a:
ale wygląd i prezencja skody


O gustach się nie dyskutuje :wink:
Choć z kolei, jak mawia mój znajomy, to wszystko ta sama blacha tylko trochę inaczej powyginana . :wink:
 
 
elektri 
Mitsumaniak
elektri

Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 121
Skąd: Obrzeża puszczy ;)
Wysłany: 15-01-2014, 15:15   

motif napisał/a:
trudno miec opinie po krotkiej jezdzie testowej ale wydawalo mi sie troche mulowata i glosna

Możesz wyłączyć ECO, wtedy "mułowatość" trochę ustępuje :)
A czy głośny, nie mnie to oceniać ;)
A najlepiej podczas jazdy testowej pobawić się tym włącznikiem :)
 
 
delibear 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 16-01-2014, 22:20   

Witam. Zastanawiam się mocno nad zakupem Outlandera. Ponieważ przy moim użytkowaniu zakup diesla odpada, a zależy mi na 4x4, to pozostaje mi tylko benzyna ze skrzynią CVT. Nigdy do tej pory nie jeździłem w automacie, a czytałem na temat tej skrzyni wiele negatywnych komentarzy (słabe przyspieszenie, głośna przy przyspieszaniu). Na domiar złego na jeździe testowej (byłem dzisiaj :) ) mieli tylko diesla w manualu. Dodatkowo chciałbym się zapytać, czy warto popytać u u innych sprzedawców w regionie celem uzyskania atrakcyjniejszej oferty, czy wszyscy dają zbliżone oferty.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
_________________
Mitsubishi Outlander III 2.0 CVT 4WD
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 17-01-2014, 12:23   

Jeśli do zwykłej skrzyni narzeka się ze 150 KM dla Outka 2 to było za mało, brakowało mu tego "jadu", to jak w skrzyni "pseudo automatyczne" taka moc ma być ok. Jeśli będziesz mykał w 90% po mieście bierz, ze świateł chyba nie myślisz sie scigać zwłaszcza outlanderem.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 17-01-2014, 13:15   

borsak1 napisał/a:
Jeśli do zwykłej skrzyni narzeka się ze 150 KM dla Outka 2 to było za mało, brakowało mu tego "jadu", to jak w skrzyni "pseudo automatyczne" taka moc ma być ok. Jeśli będziesz mykał w 90% po mieście bierz, ze świateł chyba nie myślisz sie scigać zwłaszcza outlanderem.
Jechalem wczoraj nowa Ravka z CVT i powiem tyle - DRAMAT :( Czulem sie podczas przyspieszania jak w tramwaju, lub starym Ikarusie, tak silnik huczal. Ta skrzynia to dosc specyficzny wynalazekw swoim dzialaniu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17-01-2014, 13:54   

delibear napisał/a:
Dodatkowo chciałbym się zapytać, czy warto popytać u u innych sprzedawców w regionie celem uzyskania atrakcyjniejszej oferty, czy wszyscy dają zbliżone oferty.


Oferty ofertami , ale warto przejechać się tym , co chciałbyś kupić i jeżdzić przez jakiś czas . Różnice są spore a szczególnie przy CVT z 2.0 w porównaniu do innych . Generalnie to Dealer powiniem miec wszystkie wersje silnikowe i przekładnie do jazdy próbnej z palety które oferuje . To nie kolor , czy tapicerka , tą można zobaczyć na folderze.
Trochę to jest tak, jakbyś się chciał żenić , a na noc na próbę dostał matkę zamiast córki , niby to rodzina a na pewno będzie inaczej :wink: :wink:
 
 
delibear 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 17-01-2014, 14:18   

Niestety do jazdy testowej był tylko diesel, a CVT przejechaliśmy się tylko po parkingu (auto bez tablic rejestracyjnych). Właśnie zastanawiam się, czy nie obdzwonić okolicznych dealerów (w promieniu 100-150km) i popytać o możliwość jazdy testowej CVT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.