Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.3 D] Instrukcja naprawy Pajero I 2.3 TD
Autor Wiadomość
adzajac 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I 2.3 TD 1985
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 3
Skąd: Mosty
Wysłany: 14-01-2014, 14:08   [2.3 D] Instrukcja naprawy Pajero I 2.3 TD

Witam

Nabyłem właśnie Pajero 1 z silnikiem 2.3 TD z 1985 roku, rama i blachy w stanie bdb ale jak to w takim aucie spodziewam się drobnych problemów z silnikiem z zwłaszcza z osprzętem. Czy wiecie może o jakiejś dobrej instrukcji naprawczej do tego auta.

Pozdrawiam

[ Dodano: 24-01-2014, 15:59 ]
Odpowiem sam sobie.
Znalazłem na necie instrukcję do silników 4D5 i to w samą porę :(

Samochód miałem nieszczęście kupić w ostatni dzień gdy temperatura nie spadała poniżej 0. Następnego dnia po zakupie już nie zapalał...:(

Zapalił na zaciąg ( naszczęście odpowiednio wytrzymały hol miałem ) za żony samochodzikiem i wio do warsztatu ... wstępna diagnoza pompa wtryskowa. No jak pompa wtryskowa no to spoko ... 2 dni przyszła zregenerowana z pochromowaną głowiczką... bajer myślę będzie spoko jeździdło działać. No ale mechanik mówi, że zapala co prawda ale trzeba długo kręcić i rozrusznik padnie i że sprawdzą kompresję. Ok mówię to sprawdzajcie ... mała :( .
No to dawaj za głowicę i jak na razie diagnoza jest taka .... na jednym tłoku pęknięte pierścienie + jeden tłok przepalony.
Czekam na wymianę i zobaczymy co będzie dalej. Teoretycznie powninenem dać blok do tulejowania ale kurczę samochód miał być do zabawy kosztował 5k a już 2k za naprawę muszę zapłacić :( zobaczymy jak będzie dalej.....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.