 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dystans/ Flansza 2.5 TD 4D56 |
Autor |
Wiadomość |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 14-01-2014, 19:27 Dystans/ Flansza 2.5 TD 4D56
|
|
|
Mam pytanie odnośnie flanszy która przychodzi między silnik a skrzynie biegów w Pajero I 2.5 TD 4D56, w Pajero II z silnikiem 4D56 jest identyczna ? model silnika niby ten sam ale czy połączenie ze skrzynia nic sie nie zmieniło ?
Przymierzam sie do wymiany silnika w Pajero I z owym silnikiem i musze zrobić nową flansze. Przekładka planowana jest na kwiecień/maj a flansze chciałbym przygotować do tego czasu aby poszło sprawniej z przekładka.
Na allegro.pl sa do kupienia flansze z pajero II 4D56 lecz to dopiero połowa sukcesu. nie chce ściągać skrzyni ani wyciągać silnia do kwietnia/maja a mając flansze i tak stoje w miejscu.
Z chęcią podejme z KIMŚ wspołprace kto ma zbędną flanszę (na sprzedaż) i jest na tyle ogarnięty aby wyłapać środek wału. moze to być na podkładzie z kartonu bądz z cienkiej blachy byle bardzo dokładnie aby nie bylo problemów podczas pracy silnika.
za pomoc będę ogromnie wdzięczny !!
POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-01-2014, 08:35
|
|
|
P1 do 89 ma inna flansze w skrzyni ( skrzynia aluminiowa) P1 89-91 ma taką samą flansze jak P2 (skrzynia żeliwna) Jak jest inna flansza to jest tez inne koło zamachowe, różni się łożyskiem podporowym i grubością koła. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 16-01-2014, 17:20
|
|
|
zbyszekm2 Skrzynie mam żeliwna, pajero z roku 91, koło zamachowe jest dla mnie mniej istotne, bardziej mnie interesuje jak głęboko jest wałek skrzyni względem płaszczyzny ktora przychodzi do flanszy oraz średnica wałka na odcinku gdzie wchodzi w łożysko podporowe/ centrujące w kole zamachowym.. Tak czy inaczej dzieki za istotna podpowiedz odnosnie flanszy
[ Dodano: 16-01-2014, 17:46 ]
Średnice juz znam, wałek ma nie cale 17mm, Łożysko w którym opiera się wałek ma wymiary;
Średnica zewnętrzna 40 mm.
Średnica wewnętrzna 17 mm.
Grubość 12 mm
[ Dodano: 16-02-2014, 11:42 ]
Temat nie aktualny. problem flanszy rozwiązany.
silnik od Sigmy ma ten sam blok co silnik 3.0 V6 6G72 z Pajero. Najszybszym rozwiązaniem jest kupno skrzyni z Pajerki 3.0 + wymiana koła zamachowego i kpl. sprzęgła.
U mnie wyszło inne rozwiązanie ale za dużo pisania i zbyt mało osób zainteresowanych więc nie będe się rozwijal.
Podziekowania dla zbyszekm2, gdy mam jakieś pytania wiem, ze zawsze moge zadzwonić
Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
|
|