Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dystans/ Flansza 2.5 TD 4D56
Autor Wiadomość
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 14-01-2014, 19:27   Dystans/ Flansza 2.5 TD 4D56

Mam pytanie odnośnie flanszy która przychodzi między silnik a skrzynie biegów w Pajero I 2.5 TD 4D56, w Pajero II z silnikiem 4D56 jest identyczna ? model silnika niby ten sam ale czy połączenie ze skrzynia nic sie nie zmieniło ?


Przymierzam sie do wymiany silnika w Pajero I z owym silnikiem i musze zrobić nową flansze. Przekładka planowana jest na kwiecień/maj a flansze chciałbym przygotować do tego czasu aby poszło sprawniej z przekładka.


Na allegro.pl sa do kupienia flansze z pajero II 4D56 lecz to dopiero połowa sukcesu. nie chce ściągać skrzyni ani wyciągać silnia do kwietnia/maja a mając flansze i tak stoje w miejscu.


Z chęcią podejme z KIMŚ wspołprace kto ma zbędną flanszę (na sprzedaż) i jest na tyle ogarnięty aby wyłapać środek wału. moze to być na podkładzie z kartonu bądz z cienkiej blachy byle bardzo dokładnie aby nie bylo problemów podczas pracy silnika.

za pomoc będę ogromnie wdzięczny !!

POZDRAWIAM
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-01-2014, 08:35   

P1 do 89 ma inna flansze w skrzyni ( skrzynia aluminiowa) P1 89-91 ma taką samą flansze jak P2 (skrzynia żeliwna) Jak jest inna flansza to jest tez inne koło zamachowe, różni się łożyskiem podporowym i grubością koła.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 16-01-2014, 17:20   

zbyszekm2 Skrzynie mam żeliwna, pajero z roku 91, koło zamachowe jest dla mnie mniej istotne, bardziej mnie interesuje jak głęboko jest wałek skrzyni względem płaszczyzny ktora przychodzi do flanszy oraz średnica wałka na odcinku gdzie wchodzi w łożysko podporowe/ centrujące w kole zamachowym.. Tak czy inaczej dzieki za istotna podpowiedz odnosnie flanszy :)

[ Dodano: 16-01-2014, 17:46 ]
Średnice juz znam, wałek ma nie cale 17mm, Łożysko w którym opiera się wałek ma wymiary;
Średnica zewnętrzna 40 mm.
Średnica wewnętrzna 17 mm.
Grubość 12 mm

[ Dodano: 16-02-2014, 11:42 ]
Temat nie aktualny. problem flanszy rozwiązany.

silnik od Sigmy ma ten sam blok co silnik 3.0 V6 6G72 z Pajero. Najszybszym rozwiązaniem jest kupno skrzyni z Pajerki 3.0 + wymiana koła zamachowego i kpl. sprzęgła.

U mnie wyszło inne rozwiązanie ale za dużo pisania i zbyt mało osób zainteresowanych więc nie będe się rozwijal.

Podziekowania dla zbyszekm2, gdy mam jakieś pytania wiem, ze zawsze moge zadzwonić :)
Pozdrawiam !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.