Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jeśli nie miśek to co?
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 16-01-2014, 14:32   

Cytat:

Ewentualnie Alfa 159

Tu są dwa skrajnie różne obozy. Jedni uważają, że to beznadziejnie awaryjna auto, inni zaś, że to bzdura. Nie jeździłem to nie mam własnej opinii, ale warto spytać rzetelnego użytkownika. Inna rzecz, to klasa sama w sobie.
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 16-01-2014, 15:34   

dokładnie tak mjsystem, ale zawsze można wyjść z założenia... kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :) Można też przyczaić się pod ASO Alfy i patrzeć jak dużo aut wjeżdza na lawecie :)
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 16-01-2014, 15:39   

Dario1986 napisał/a:
Można też przyczaić się pod ASO Alfy i patrzeć jak dużo aut wjeżdza na lawecie

Szkoda czasu. Wystarczy wejść na forum Alfy
:wink:
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 16-01-2014, 16:01   

mjsystem napisał/a:
Szkoda czasu. Wystarczy wejść na forum Alfy
u nas jakby popatrzec także na awarie/ usterki to wydaje się że jest tego całkiem sporo
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-01-2014, 21:07   

Krzyzak napisał/a:
Bartekkita - kiedyś chciałem Forestera - do czasu pierwszej jazdy... kompletne rozczarowanie


ja zacząłem chcieć Outbacka dopiero po przejażdżce nim. Foresterem jechałem tylko chwilę jako pasażer masz racje ogładą i komfortem nie zachwyca :P
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-01-2014, 21:58   

Bartekkita napisał/a:
Foresterem jechałem tylko chwilę jako pasażer masz racje ogładą i komfortem nie zachwyca
akurat jechałem wersją 2.5 turbo i tak:
- przyśpieszenie - spodziewałem się czegoś więcej, Galant V6 nie ma się czego wstydzić
- wygoda - tu nawet Colt bije go na głowę
- głośność - ciężko powiedzieć, bo jechałem wersją z jakimś głośnym tłumikiem, ale Galant był dużo cichszy

zdecydował fakt, że Forester ma bardzo wysoko ramę okna - nie mogłem położyć łokcia na uchwycie do zamykania drzwi (za nisko) ani na ramie okna (za wysoko) - ergo - nie mogłem zająć wygodnej pozycji
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-01-2014, 09:52   

Volvo V70 IIgen za te pieniadze kupi bez problemu, auto nieco sztywne, ale funkcjonalne, dobrze wykonane, trwałe, tylko gama silników taka niby jest co wybrać a w zasadzie to nie ma w czym, jedne z "prostszych" o ile to odpowiednie stwierdzenie 2.4 bi-fuel, odpycha się by się odpychać takie zdecydowane minimum, jezeli chodzi o diesla to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 17-01-2014, 10:21   

robertdg napisał/a:
to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR

Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
Ja jeździłem na 2.5tdi z Audi. Spalanie na Mazury 5.5 l/100km. Max zimą 7.8l. Kiedyś kupiłem drzwi do pokoju. Schowałem do bagażnika i zamknąłem klapę. 8) Takie cudo :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-01-2014, 10:34   

jak rekin zgnije to albo kupię kolejnego (bo mi się podoba i dobrze go znam) albo volvo
jak nie Galant, to na pewno będę patrzeć na brak rdzy i żeby nie było francuskie (czyli np. nissan odpada)
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 17-01-2014, 10:45   

V70 fajne auto, fantastycznie się w środku siedzi, ja bym szukał 2.4, ale mocniejszego 170KM :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Dario1986 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 629
Skąd: Zamość/Warszawa
Wysłany: 17-01-2014, 15:58   

mjsystem napisał/a:
Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
mój kolega tyle że w S60 , podniósł moc do 190km /400nm, spalanie wieksze o ok0,5-1l /100km. Auto dużo żwawsze. nie pamietam ile to kosztowało, ale w sobotę będę sie z nim widział to dam znać.
_________________
Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 17-01-2014, 18:33   

A może BMW serii 3 E46 roczniki 1998-2004 z silnikiem 2.2 benzyna 170KM. Mi się całkiem widzi wersja kombi - napęd na tył oraz rzędowa szóstka przywodzi wspomnienia mojej byłej Omegi B z silnikiem BMW :-) .
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 18-01-2014, 00:11   

a może allroad A6? szybkie i daleko wjedzie biorąc pod uwagę, że to plaskacz
_________________
1+1 = 69
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-01-2014, 08:58   

Tak w tym airsuspension oraz jedyna słuszna jednostka napędowa 4,2 V8 :mrgreen: karta rabatowa do mechanika i na PB w standardzie :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 18-01-2014, 12:10   

mjsystem napisał/a:
robertdg napisał/a:
to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR

Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
Ja jeździłem na 2.5tdi z Audi. Spalanie na Mazury 5.5 l/100km. Max zimą 7.8l. Kiedyś kupiłem drzwi do pokoju. Schowałem do bagażnika i zamknąłem klapę. 8) Takie cudo :mrgreen:


ten silnik ma jedna wade. Dwumasowka ktora siada po 120-200 tys kosztuje 8 tys w aso bo nie ma zamiennikow. Mozna przerobic uklad na 1 masowy ale telepie pozniej budą

Edit jest juz zamiennik LUK za 3 tys :)
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.