Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jeśli nie miśek to co?
Autor Wiadomość
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-01-2014, 14:50   

jak tak się wypowiadacie o Volvo to pozwolę sobie zapytać: jak wygląda sprawa automatów w Volvo? Bo wszędzie gdzie się nie zajrzy(wyłączając forum) piszą, że po 200-250 tys trzeba się szykować na naprawę.
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 18-01-2014, 17:43   

sampler napisał/a:

ten silnik ma jedna wade. Dwumasowka ktora siada po 120-200 tys kosztuje 8 tys w aso bo nie ma zamiennikow. Mozna przerobic uklad na 1 masowy ale telepie pozniej bud

Jak każda inna źle użytkowana dwumasówka. Te silniki potrafią przejechać 500.000 bez remontu.

[ Dodano: 18-01-2014, 17:49 ]
Cytat z forum Volvo o silniku D5
Cytat:
D5 to bardzo fajny silnik, mój ma przejechane 335kkm i problemów w zasadzie nie generuje. Ze spraw przykrych to bardzo droga dwumasa która pada (w zależności od nogi) co 200-300kkm. W turbinach lubią się zapiekać kierowniczki no i wtryskiwacze nie lubią kiepskiego paliwa.

Problem może być jeden - może być ciężko znaleźć egzemplarz nieskręcony tudzież nie serwisowany przez kowala. Ale da się :)

Z zalet to dobra dynamika, bardzo dobra kultura (jak na diesla) i niskie spalanie.

Czyli to, co w każdym innym silniku.

[ Dodano: 18-01-2014, 17:58 ]
Cytat:

jak tak się wypowiadacie o Volvo to pozwolę sobie zapytać: jak wygląda sprawa automatów w Volvo? Bo wszędzie gdzie się nie zajrzy(wyłączając forum) piszą, że po 200-250 tys trzeba się szykować na naprawę.

Zdarza się. W każdym aucie się zdarza. Ja miałem 5 biegów i zawsze wchodziły precyzyjnie. Zależy kto był poprzednim właścicielem. Ale automatów nie należy się bać :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-01-2014, 18:43   

sampler napisał/a:
mjsystem napisał/a:
robertdg napisał/a:
to chyba tylko przez pierwsze dwa lata (99-2001) montowali D5252T zapożyczony z audi R5 TDi 140KM, poźniej już szedł D5 CR

Dokładnie. Obie jednostki są trwałe i mało palą. D5 2.4 jest podatny na tuning i spokojnie można podnieść moc o 20-30 koni bez większej różnicy w spalaniu.
Ja jeździłem na 2.5tdi z Audi. Spalanie na Mazury 5.5 l/100km. Max zimą 7.8l. Kiedyś kupiłem drzwi do pokoju. Schowałem do bagażnika i zamknąłem klapę. 8) Takie cudo :mrgreen:


ten silnik ma jedna wade. Dwumasowka ktora siada po 120-200 tys kosztuje 8 tys w aso bo nie ma zamiennikow. Mozna przerobic uklad na 1 masowy ale telepie pozniej budą

Edit jest juz zamiennik LUK za 3 tys :)
Nie wiem czy jest to jakaś reguła, znajom miał takie volvo bardzo młodo kupione bo jako 2-u letnie auto, 1999rok kupił z przebiegiem niespełna 100 000km, sprzedał w zesżłym roku z przebiegiem bliskim 700tyś km praktycznie za bezcen, 4 lata temu zakupił Audi z silnikiem 2.5TDi V6, miał niemalże natychmiast sprzedać volvo ale nie potrafił się przyzwyczaic do audika, pozostając przy temacie Volva to przez wspomniany czas użytkowania poza rzeczami eksploatacyjnymi w sumie nie wykonał żadnych remontów jeżeli chodzi o silnik i skrzynie, jakiś udany model mu sie trafił. Co do dwumasy to hurtowo widać, że LUK sprzedaje sie w okolicach 2000zł
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 18-01-2014, 20:32   

Mielismy takie volvo w rodzinie. Zostalo sprzedane bo wtedy remont wynosił blisko 9 tys. Co ciekawe kupil go gosc ktory mial juz dwa takie volvo u siebie w bliskiej rodzinie i byl zdziwiony ze na tej dwumasowce autko przejechalo 200 tys. U niego srednio po 120 tys poszlo i przerobil na jednomasowe. Podejrzewam ze przez to ze jest to silnik 5 cylindrowy szybciej sie zuzywa (5 cylindrowka nie jest idealne wywazona).
Zamiennik LUK oczywiscie za 3 tys ze sprzeglem i dociskiem kpl
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
wash 
Mitsumaniak
Mateusz


Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 286
Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
Wysłany: 18-01-2014, 22:01   

sampler napisał/a:
(5 cylindrowka nie jest idealne wywazona)


Żaden silnik nie jest idealnie wyważony, ale na pewno pięciocylindrówka jest bardziej wyważona niż czterocylindrówka. ;)

Co do samej V70. Faaaajny samochód. Na maksa wygodny.

Co do wcześniej wspomnianego subaru. Jak siedziałem w legacy to nigdy nie widziałem tak przeszklonego samochodu. No i fajny akcent w postaci drzwi bez ramek. ;)

A co do tego poza miśkiem. To może jakiś saab? Albo lexus? Alfa? Dużo tego jest. Pod względem niezawodności wszystko się robi coraz bardziej podobne, więc tak na prawdę to trzeba wejść do samochodu, przejechać się i zobaczyć czy pasuje. Przecież lepiej mieć samochód w którym czasem coś trzeba zrobić niż taki do którego wsiada się za karę. ;)
_________________
Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB :)
 
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 21-01-2014, 22:05   

a coś wielkości suva (np otlandera I) w tych pieniądzach? i 4x4
_________________
1+1 = 69
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-01-2014, 21:04   

A co powiesz na; Mazda Tribute
_________________
http://www.siemanko.eu/
 
 
bulius 
Mitsumaniak
w imię zasad....

Auto: outlander I 2,4 MPI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Oleszyce
Wysłany: 22-01-2014, 22:15   

taki brzydszy odpowiednik outlandera :D
_________________
1+1 = 69
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.