Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
03-02-2014, 22:05
[Cari 1.9DI-D] Carisma przydusza sie !!
Autor Wiadomość
maclein 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi carisma 1.9 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 10
Skąd: płock
Wysłany: 20-01-2014, 05:36   [Cari 1.9DI-D] Carisma przydusza sie !!

Witam mój problem jest taki że, zakupiłem miśka koło tygodnia temu przebieg 192tys stan na pierwszy rzut oka jest naprawdę super . Auto przyjechało do mnie na lawecie (brak przegladu) odpala ładnie równo pracuję cicho nie kopci , ale jest dziwny taki objaw mianowicie jak dodaje czasem gazu i trzymam tak na 2.5 -3tys obrotów to sam sie przydusza tak jak bym puscił gaz. po tym jak sie przydusi puszcze gaz i ponownie nacisne to jest ok jakis czas. Dodam że to sie dzieje również w czasie jazdy .
Prosze o jakąś pomoc lub podpowiedz co to moze byc!
Pozdrawiam!
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-01-2014, 07:34   

Wymień na początek filtr (powietrza,paliwa) jak to nie pomoże to pisz
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
maclein 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi carisma 1.9 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 10
Skąd: płock
Wysłany: 26-01-2014, 13:15   

wymieniłem filtry i dalej to samo.... co dalej??
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 26-01-2014, 17:23   

Może to być wina układu podciśnienia. Sprawdź czy wszystkie gumowe wężyki idące od turbo do puszki i czujników podciśnienia są właściwie włożone. Choć to mało prawdopodobne.

Druga opcja mniej optymistyczna: turbo kończy swój żywot. Sprawdź czy nie ubywa Ci oleju, ewentualnie sprawdź przewody idące do turbiny od intercoolera - chłodnicy czy nie są w oleju, czasem w określonym zakresie obortów turbo puszcza i wtedy masz zaniki mocy. Zobacz dodatkowo czy wąż intercoolera nie ma pęknięcia, najlepiej go wyjąć aby sprawdzić.

Na końcu zostaje przepływomierz - jak jest uszkodzony to może powodować zaniki mocy na niektórych obrotach. Najlepiej podmień go od kogoś znajomego lub ze szrotu i zobacz czy jest różnica.

Na koniec, albo na początek:) odłącz kostkę od EGR i przejedź się lub odpal z odłączonym.

Sprawdź wszystkie powyższe opcje a powinieneś natrafić na przyczynę.
 
 
maclein 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi carisma 1.9 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 10
Skąd: płock
Wysłany: 26-01-2014, 19:15   

Dziś troche czytałem na temat przepływomierza i chce dodać że komputer pokazuje bardzo duze spalanie 26l 29lna 100km byc może jest to wina przepływki ! wężyki sprawdzone i jest ok turbina sucha i do intercoolera tez wszystko raczej ok!
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 27-01-2014, 11:39   

No to najprawdopodobniej masz odpowiedź. Podmień przepływkę na szrocie gdzieś.
 
 
maclein 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi carisma 1.9 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 10
Skąd: płock
Wysłany: 03-02-2014, 21:48   

Witam! turbina ok przewody podciśnienia sprawdzone przepływka podmieniona , lecz dalej to samo....
Jeden znajomy mechanik powiedział ze moze to byc czujnik temperatury lub potencjometr gazu , prosze o jakies podpowiedzi.
Dzis jechałem po sliskim na trzecim biegu obroty na 2.5tys stała predkość i raptownie spadek mocy jak ruszyłem gazem w dół i góre to jest ok i zaraz znów2 to samo .
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-02-2014, 02:31   

Ciężko cokolwiek wnioskować bez podpiecia do kompa ale może to być czujnik podciśnienia albo czujnik ciśnienia na listwie spróbuj po kolei odlaczac po jednym czujniku i następnie odpalaj zapali się napewno lampka CE ale sprawdź wtedy jak wchodzi na obroty jak dobrze to masz winowajce a jak nie to podłącz spowrotem czujnik który odłączyles, odlacz akumulator albo zresetuj ECU i powtórz z kolejnym czujnikiem. Trochę zabawy ale niekiedy to jedyna rada żeby zdiagnozowac.
 
 
hegra 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 06-02-2014, 20:05   

Witam Szanownych Forumowiczów :)

maclein, miałem podobny problem ze swoim autkiem. Zjawisko, o którym piszesz, u mnie miało miejsce w przedziale 1800-2000 obrotów. Pomogło czyszczenie wtrysków i przepustnicy, jak przysłowiową ręką odjął. Od tej pory jeździ bez zająknięcia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.