[Pajero II] Proszę o opinie :) |
Autor |
Wiadomość |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 29-01-2014, 10:36 [Pajero II] Proszę o opinie :)
|
|
|
Witam, czy ktoś może coś powiedzieć na temat tego ogłoszenia ...
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31660218.html
trochę mnie niepokoi zawieszenie z regulacją twardości - ma ktoś taką opcje ? sprawdza się to czy raczej odpada bo awaryjne ?
cena jest wysoka ale telefonicznie zmniejsza na 18500. Poza tym zarzeka sie ze jest w super stanie oprocz tego co widac na zdjeciach, opuszczone zderzaki, wgniotki na błotniku i te badziewne glosniki w drzwiach |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-01-2014, 16:23
|
|
|
Pierwsze co się rzuca w oczy to przebieg 171000 w aucie z 97 roku. Kit jakich wiele w naszym kraju Sprzedawca raczej nie jest wiarygodny i można spodziewać się innych kwiatków |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 29-01-2014, 17:22
|
|
|
Tez mnie to zastanawia a i niby kupil w grudniu dla syna a teraz sprzedaje bo jednak syn chce inne auto
A co z tym zawieszeniem regulowanym ? są jakies wiesci bo nie moge nic znalezc na forum ? warto brac auto z takim zawieszeniem czy raczej unikac ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-01-2014, 18:09
|
|
|
Regulacje twardości były montowane przeważnie w GLSach. ale żywotność ich kończy się max na 120 tys. km. Oryginały regulowane sa drogie, ok 970 zł. Większość użytkowników po dokonaniu żywota regulowanych zakłada normalne amorki.
Mało prawdopodobne, żeby ktoś te regulowane wymieniał na regulowane. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
grychu
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2014 Posty: 18 Skąd: Graby - las
|
Wysłany: 29-01-2014, 18:13
|
|
|
A jak wyglada z ew. wymianą ? poprostu zaklada sie inne amortyzatory i to wszystko , czy jeszcze cos trzeba wymieniac ?sprężyny, mocowania czy cos ? - jezeli tylko amory to koszt chyba nie tak duzy i mozna smialo brac takie auto. Dzieki za przyblizenie tematu. |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-01-2014, 19:56
|
|
|
Zakładasz normalny amortyzator - i tyle. Nic więcej nie robisz. W szczególności nie ruszasz sprężyn i mocowań ... |
|
|
|
 |
|